John Carew...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: John Carew...

Innlegg Richard Prestegård » 21 Jan 2011, 14:57

Da er det bare å sette i gang og øve alt dere kan. Denne teksten må vi lære oss nå ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EG5-CijHx9Y
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 21 Jan 2011, 15:01

Dersom Fuller forsvinner, som alt tyder på, syntes jeg lite om å bytte Carew med Fuller. Carew er ute av form, og jeg er spent på hvor mye han kan få til i løpet av fire måneder. Forhåpentligvis vil han tilpasse seg troppen så snart som mulig og prestere ypperlig - han har de kvalifikasjoner og egenskaper som gjør at han bør passe inn bra. Noe annet ville være en stor fadese, for en spiller som tjener åtte millioner på fire måneder bør gi høy avkastning.

Det blir uansett trist å se Fuller gå. Jeg mener det er å gamble litt å la den beste spissen gå til fordel for Carew. Men for all del, det er godt mulig jeg undervurderer Carews evner her..
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 21 Jan 2011, 15:03

Richard Prestegård skrev:Da er det bare å sette i gang og øve alt dere kan. Denne teksten må vi lære oss nå ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EG5-CijHx9Y

Uff, får håpe han får en bedre sang fra The Brit. :p
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Jan 2011, 15:37

Jeg er nesten helt sikker på at han kommer til å starte bra,men er det virkelig ingen der ute som har sett hva slags utvikling han har hatt i SAMTLIGE klubber han har vært i?

Jeg er mest spent på hvor lenge han greier å holde det på topp. Sånn sett tror jeg fire måneder kan være tett opptil perfekt.

Et annet aspekt som egentlig burde være vel verdt å reflektere over for voksne og tenkende mennesker: Lønnsnivået i dagens fotball kan ikke beskrives på en annen måte enn usmakelig og umoralsk. Å gi han 535 000 i UKA er helt, helt avskyelig og den meningsløse lønnspolitikken som fotballen surrer med MÅ snart reverseres, ellers så kommer mange til å gå over ende etterhvert.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Jan 2011, 15:40

Knut Ole skrev:
Så da er det vel snart på tide å begynne å diskutere hvorvidt Jones( og andre spillere )er verdt kjøpssummen og om avkastningen har vært god og om den kommer til å bli det?

....snart på tide.(?) Har ikke det vært et jevnlig tema her inne? Noe det selvsagt fortsatt må være.

Har vært mye "la oss vente å se" og "time will show", og det er jo ikke å lufte mening. Det er å AVSTÅ fra å mene noe, det. ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 21 Jan 2011, 15:46

Morten T. skrev:
Knut Ole skrev:
Så da er det vel snart på tide å begynne å diskutere hvorvidt Jones( og andre spillere )er verdt kjøpssummen og om avkastningen har vært god og om den kommer til å bli det?

....snart på tide.(?) Har ikke det vært et jevnlig tema her inne? Noe det selvsagt fortsatt må være.

Har vært mye "la oss vente å se" og "time will show", og det er jo ikke å lufte mening. Det er å AVSTÅ fra å mene noe, det. ;)

Synes forumet stort sett fungerer veldig bra med klare meningers mot. Enkelte ganger må man ha lov å avvente og uttrykke "vente og se"
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 21 Jan 2011, 16:17

http://fotball.aftenposten.no/england/article190752.ece

"- Må blø for drakta" sier By Rise. Hell yes.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Jan 2011, 16:49

Om ikke annet, Carews ankomst har i hvertfall skapt litt sårt tiltrengt engasjement her inne.
Keep it up resten av året! :D
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 21 Jan 2011, 16:54

Grunnen til at Carew starter bra og dør litt henn i klubber tror jeg skyldes hans dårlig holding. Når han har bevist tilstrekkelig i sin nye klubb, går han tilbake til sin mer naturlig late modus. Vi som supportere og ikke minst de som invisterer en lønn som er hindsides MÅ forlange full fokusering på jobben som han skal gjøre. Men det blir nok for mye å forlange av en god gammel bohem...
Jeg blir nesten kvalm når jeg hører at Carew kunne blitt så god som han bare ville. For det første er det en dårlig unnskyldning for en hver som går rundt og tror de har spolert "talentet" deres, for det andre er Carews styrke nettopp hans klare begrensning også. Han er vanvittig stor, sterk og ganske rask - men med den fysikken skal det en del egentrening, for å si det mildt, til for å få en teknikk alla Maradonna. Carew, som Jones, er og vil alltid bli noe klomsete og keitete pga deres vanvittige fysikk. Ingen av disse kunne/kan blitt/bli så god som de bare vil!!
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Jan 2011, 17:06

bjørn123 skrev:Grunnen til at Carew starter bra og dør litt henn i klubber tror jeg skyldes hans dårlig holding. Når han har bevist tilstrekkelig i sin nye klubb, går han tilbake til sin mer naturlig late modus. Vi som supportere og ikke minst de som invisterer en lønn som er hindsides MÅ forlange full fokusering på jobben som han skal gjøre. Men det blir nok for mye å forlange av en god gammel bohem...
Jeg blir nesten kvalm når jeg hører at Carew kunne blitt så god som han bare ville. For det første er det en dårlig unnskyldning for en hver som går rundt og tror de har spolert "talentet" deres, for det andre er Carews styrke nettopp hans klare begrensning også. Han er vanvittig stor, sterk og ganske rask - men med den fysikken skal det en del egentrening, for å si det mildt, til for å få en teknikk alla Maradonna. Carew, som Jones, er og vil alltid bli noe klomsete og keitete pga deres vanvittige fysikk. Ingen av disse kunne/kan blitt/bli så god som de bare vil!!

Han kunne ha gjort det bedre - hvis han hadde giddi. Men det er "trampere" og arbeidshester som Stig Inge Bjørnebye, John Arne Riise, Gunnar Halle, Øyvind Leonhardsen o.l. som får ut max. potensialet sitt, uten at det betyr at de noengang vil være( eller var ) i nærheten av de beste. Carew kan ikke si det samme. Han har delvis skusla bort et udiskutabelt talent, og det innrømmer han vel til og med sjøl.

Men enig, med den lønna han tauer inn så må vi kunne forlange høy kvalitet fra første spark hvis den skal bli rettferdiggjort.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest