onside skrev:Etter det han uttalte da Stoke skulle spille I Championship forrige sesong?
Han kan umulig ha integritet. Selg for hva det er verdt. Halva priset om så....
Enig i at han bør selges.
På den annen side får slike tilfeller meg til å grunne på følgende: Finnes det egentlig såkalte «klubbspillere» mer? Spillere som «blør for drakta» og setter Laget med stor L foran seg selv og egen karriere og cash?
Ja, jeg vet at spillere verden rundt forsøker å fremstå slik på klubbenes interne TV-kanaler og media forøvrig, men hvor sannferdig fremstår det, all den tid de kysser en logo den ene dagen og en annen den neste, og stikker avgårde ved et nedrykk eller med lovnader om høyere lønn et annet sted?
Må vi rett og slett bare akseptere at spillere av i dag jevnt over har en annen motivasjon for å spille ball enn for noen år tilbake i tid? Jeg blir jo støtt og stadig fortalt om «å komme meg videre» eller «akseptere dagens forhold» hvis jeg av og til mimrer om det som har vært ( paradoksalt nok er det ikke mimring 40-50 år tilbake i tid som avstedkommer slike reaksjoner, men 5-20 år ), så kanskje det rett og slett bare er på tide å akseptere at spillere av i dag gjennomgående ikke har dette med følelser for klubb i repertoaret?
Sett på den måten så er det ikke klin umulig at N’Diaye spiller neste sesong for Stoke.