Dette skrev jeg når januarvinduet startet:
Så dere Liverpools Robertson og Alexander-Arnold mot Manchester City? Til tider fantastisk offensivt back-spill - selv om de tapte kampen....) Når jeg ser på Pieters sine prestasjoner, så kunne han ha vært på dette nivået. Han har styrken, hurtigheten, høyden, håret på kassa, litt manglende teknikk, og så spiller han ballen så fantastisk dårlig til medspillerne.... Gutten burde hatt juling. Eller det er vel psykolog han burde hatt...... Ellers er det vanskelig å kjøpe noe ny back i dette vinduet vil jeg tro.Både Arnautovic og Choupo-Moting ble vel rimelig lei av elendige medspill og pasninger som enten ikke kom, eller gikk til motspiller, eller kom i 100 i knehøyde. Pieters gjør ikke det lett for medspillerne. Crosspasninger vet han ikke hva er, selv,om han har
det tilslaget. Merkelig nok fikk han dratt av ett par skudd som gikk inn i høstsesongen.....
Jeg mener han med noen justeringer burde vært en av bærebjelkene i Stoke, men på en eller annen måte ble dette skuslet bort..... Håper han får en coach i Amiens som får det beste ut av ham...... goooooood luck