Dette er jo flotte nyheter, eller skal vi si fantastiske I og med at de har tegnet en prestasjonskontrakt, så har klubben forsikret seg om at han både spiller og leverer noe tilbake. Crough og Owen framme, med ny midtbane, ikke minst Adam, begynner virkelig å se lovende ut Synd at det ikke er serierunde til helga, men kanskje like fint at de får trene sammen godt en uke før de tar imot Man City på Britannia. Gjett om jeg gleder meg
Spennende... Jeg er litt skeptisk, men det er mest fordi han er skadeplaget. Men han er uansett bedre en Sidibe og Jones - selv på krykker og med armen i fatle.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Tja, ny Gudjohnsen?? Say no more... Nei ærlig talt, hva skal vi egentlig med Owen? Hvis, og det er et stort hvis, vi får han opp på halv maskin, så er han nok mye bedre å hive innpå siste 20 min enn Jerome, og da kommer han til å skåre mål. Men det var det hvis'et da....
Blir ikke sjampanje i kveld (det bød Adam på fredag). Tankene går fort i retning Gudjohnsen, men på den annen side kan jeg også få positive bilder i hodet med legendene Crouch og Owen som utfyller hverandre (30 cm høydeforskjell - høyt og lavt høydepunkt) og blir matchvinnere i flere kamper utover sesongen. Goaaaarrrnnn Stoke
Har tidligere uttrykt stor skepsis til Owen, basert på hans store skadeproblemer og alder. Men ettersom det er snakk om en "pay as you play"-deal, er jeg litt mer positiv. I utgangspunktet kunne jeg nok ha tenkt meg en både langt yngre og mindre skadeplaget spiss, men når ingen kom i løpet av transfervinduet tenker jeg som så at Owen er bedre enn ingenting. Det er gambling, men ser ikke bort fra at han kan komme til å overraske positivt. Ingenting hadde vært hyggeligere