Carlton Cole

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Carlton Cole

Innlegg mfkpotter » 09 Jul 2011, 21:49

Morten T. skrev:Må si jeg er litt skeptisk.
Okei, Cole er vel ikke stort dårligere enn de vi allerede har på topp, men nå begynner det å bli veldig endimensjonalt. Kan vi ikke hvertfall få inn ÈN spiller som er flink med ballen, som kan gjøre det uventa og score jevnt og trutt?

Blir Fuller borte så har vi bare enkle karer igjen på topp. Jeg er ikke særlig begeistra...

Den kreativiteten på topp forsvant med Tuncay, og kommer vel aldri tilbake under Pulis sin ledelse. Pulis har sikkert en våt drøm at dødballer med Jones, Sidibe og Cole samtig på topp vil gi et par mål.

Ellers, hvorfor er alltid Stoke så sinnsykt trege til å hente de spillerne de vil ha. Sunderland har allerede snart hentet inn et helt lag...
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 10 Jul 2011, 12:49

Jeg er ikke så bekymret hvis Pulis lykkes med å hente Cole. En kunne sikkert valgt mange andre foran Cole, men nå er vi nå ikke i den situasjonen at vi kan velge fra øverste hylle. Og av såkalte middelhavsfarere, mener jeg Cole er blant de bedre. Mulig Cole også er en mann som er plaget med skader, iallefall var han det i fjor, men han har jo hatt noen sesonger i West Ham, senest to sesonger siden, hvor han har vært meget god, selv om han ikke er en utpreget goalgetter. Men han er teknisk god og rimelig hurtig til å være så stor og så er det nå en gang slik at han har de egenskaper som Pulis er ute etter gjennom styrke og høyde. Men jeg også skulle gjerne sett at vi hadde fått inn noen gode tekniske midtbanespillere, men ryktene er stort sett på store angrepsspillere eller forsvarsspillere. Nesten skremmende hvor lite opptatt Pulis er av å styrke midtbanen, hvis en skal dømme ut fra ryktene som kommer inn. Skulle gjerne sett at Parker, Noble eller i beste fall Zogba hadde blitt koblet til oss, men det er vel å håpe på for mye.
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Jul 2011, 13:25

torage skrev:Jeg er ikke så bekymret hvis Pulis lykkes med å hente Cole. En kunne sikkert valgt mange andre foran Cole, men nå er vi nå ikke i den situasjonen at vi kan velge fra øverste hylle. Og av såkalte middelhavsfarere, mener jeg Cole er blant de bedre. Mulig Cole også er en mann som er plaget med skader, iallefall var han det i fjor, men han har jo hatt noen sesonger i West Ham, senest to sesonger siden, hvor han har vært meget god, selv om han ikke er en utpreget goalgetter. Men han er teknisk god og rimelig hurtig til å være så stor og så er det nå en gang slik at han har de egenskaper som Pulis er ute etter gjennom styrke og høyde. Men jeg også skulle gjerne sett at vi hadde fått inn noen gode tekniske midtbanespillere, men ryktene er stort sett på store angrepsspillere eller forsvarsspillere. Nesten skremmende hvor lite opptatt Pulis er av å styrke midtbanen, hvis en skal dømme ut fra ryktene som kommer inn. Skulle gjerne sett at Parker, Noble eller i beste fall Zogba hadde blitt koblet til oss, men det er vel å håpe på for mye.

Er det fortsatt noen der ute som ikke har skjønt at Stoke IKKE kan hente fra absolutt øverste hylle, da? ALLE må vel pr. dato nå ha forstått at Stoke ikke har finansielle muskler til å hente Messi, Ronaldo osv.
MEN, Stoke er faktisk en rik klubb nå med veldig, veldig god økonomi.

Spørsmålene må bli: Kunne klubben ha VALGT å bruke 8 millioner pund( 80 millioner norske kroner ) på noe annet enn f.eks. K. Jones? Bør Stoke VELGE å bruke 4-9(?) millioner pund på en ANNEN SPILLERTYPE enn Carlton Cole?

Jeg mener ja!

Jeg vil ikke BARE ha inn folk som er gode i benkpress. Jeg vil ha inn folk som kan SPILLE fotball også. På den måten vil laget ha flere strenger å spille på og derav bli mer uforutsigbare. Klubben må gjerne ha ÈN fyr som Carlton Cole, men når alle på topp er kloninger, så blir det neppe bra. Da blir Stoke ALTFOR avhengige av at Pennant og Etherington fungerer som fantastiske servitører HVER ENESTE MATCH.

I sum: Stoke har massevis med cash og er IKKE lenger en stakkarslig og fattigslig klubb hvor sjarmen er forfall og dugnad. De casha de har kan godt brukes på andre enn Carlton Cole, Kenwyne Jones osv....
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 11 Jul 2011, 08:13

Sterke rykter nå på at Cole skal ha signert en 4-års kontrakt med Stoke!
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 11 Jul 2011, 11:28

http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... le-signing

Tror han blir Stoke spiller veldig snart
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 11 Jul 2011, 15:31

Står her at Cole er klar og har kostet 6 mill.:
http://www.independent.ie/sport/soccer/ ... 17940.html

Før i dag har jeg lest at partene er uenige i forhold til, hold deg fast, personlige betingelser...

Intet offisielt foreløpig.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 12 Jul 2011, 01:27

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 64509.html

Jeg som allerede var klar på å bestille drakt med Cole på ryggen..
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 12 Jul 2011, 08:47

rubensnielsen skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/West-Ham-striker-Carol-Cole-fails-agree-personal-terms-Stoke-could-open-door-for-QPR-move-article764509.html

Jeg som allerede var klar på å bestille drakt med Cole på ryggen..

Den drakta kunne fort blitt dyr hvis Cole( og andre ) skal ha skamløst mye penger for å skyte vådeskudd. Til syvende og sist er det fansen som må betale...

Han er IKKE verdt en høy lønn, så her er det greit hvis Stoke sier nei og heller går for noe hvor lønnskrav sammenfaller med forventede prestasjoner basert på hva som hittils er prestert.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 12 Jul 2011, 10:01

Blir så jæ... provosert av slike holdninger..

Ok, er du ikke fornøyd med lønn og tilbud, dra et annet sted er min filosofir.

Ingen er uerstattelige !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 12 Jul 2011, 16:42

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 23,00.html

Nå skal nok engang ett bud være akseptert.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest