Asmir Begovic

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Asmir Begovic

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2010, 15:11

pål - lillehammer skrev:Vi slipper Begovic for 7 mill pund hvis Arsenal, Chelsea eller Fulham vil gi det. Det er en god pris det så det synes jeg vi skal godta. Diskusjonen mellom klubben og agenten tilsier heller ikke at Begovic blir. Men 50 mill i pluss for oss for en spiller som har vært på laget en 3-4 kamper er da brukbart.

Ingen tvil, det er en god deal, men siden Chelsea og Arsenal er ute etter han så går vi jo samtidig glipp av et realt talent, går jeg utifra.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 30 Aug 2010, 17:43

Selg !!! Keepere er lettere å erstatte enn spisser...

Men, Sorro må ha en konkurrent som er sulten, slik at det blir reell konkurranse på plassen...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 30 Aug 2010, 20:16

Hadde det vore mogleg, ville eg heller selja Sørensen og bruke Begovic som 1.keeper.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 30 Aug 2010, 20:28

Kjell Ola skrev:Hadde det vore mogleg, ville eg heller selja Sørensen og bruke Begovic som 1.keeper.

Enig med deg Kjell Ola at vi burde brukt Begovic fra seriestart i år og da hadde vi nok ikke kommet opp i dette uføre. Men nå har Begovic spilt seg selv ut med dårlige rådgivere rundt seg og da hjelper det ikke at han har ment noe anna eller at agenten mener at vi har lovet noe vi ikke kan holde. Han er desverre ferdig i klubben tror jeg og den skylda må nok han og "vennene" hans ta selv
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2010, 22:24

pål - lillehammer skrev:Men nå har Begovic spilt seg selv ut med dårlige rådgivere rundt seg og da hjelper det ikke at han har ment noe anna eller at agenten mener at vi har lovet noe vi ikke kan holde. Han er desverre ferdig i klubben tror jeg og den skylda må nok han og "vennene" hans ta selv

Jeg er ikke like brennsikker som deg på at Begovic alene har skylda( sammen med agenter, rådgivere o.l. ), men jeg er ganske sikker på at uansett hvor mye eller lite skyld Pulis måtte ha i denne saken, og i foregående disiplinære saker i Stoke, så vil han aldri få fyken pga. dem. Til det er han altfor tett knyttet opp til Peter Coates.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 10 Okt 2010, 11:00

Arsenal slenger seg på i jakten på Begovic. Men vi selger vel neppe noen til Wenger?!

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 98047.html
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 10 Okt 2010, 18:07

Ole Roger Muhle skrev:Hvorfor kan vi ikke bruke han som 1.keeper?
Dansken viste vel,nok en gang, at han er "over the hill", på lørdag mot Wolves.

Jeg er i grunnen enig at Begovic bør få sin sjanse. Sørensen har ved flere anledninger vist at han ser ut til å være over sin topp. Mulig skaden mot Portugal, vet ikke hvor alvorlig, gjør at Begovic får mulighet til å vise seg fram mot Bolton
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 10 Okt 2010, 20:41

Er ikke deppa om Bego spiller...

Tror han er minst like god som Soro...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 13 Okt 2010, 14:52

Lilledino skrev:Er ikke deppa om Bego spiller...

Tror han er minst like god som Soro...

Sportslig er jeg helt enig. Bego er framtida mens Sørensen vel er over toppen men liker fortsatt ikke at han gjorde seg selv større enn klubben. Men når det er sagt hvis vi skal ha han med videre bør vi la han få sjansen nå. Blir også spennende å se hvor mye vi får for han hvis han selges i januar. Chelsea, Arsenal og kanskje også Tottenham bør bety bra pris for han.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 06 Nov 2010, 23:49

Danskene tror også at Bego vil ta Sorro`s plass

http://www.sporten.dk/fodbold/thomas-so ... -sin-plads

og kommentarene under vil ha Lindegaard på landslaget
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste