Nicklas Bendtner...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Nicklas Bendtner...

Innlegg Morten T. » 09 Aug 2011, 14:56

O2Stokie skrev:
Morten T. skrev:He he, ja visst han hadde vært en hest eller ei bikkje, så.

Vel, han er sønn av tidenes beste Stokespiller( mitt subjektive syn ), og hvis han bare har en flik av det faren hadde, så er prisen rett.

Bedre enn Lee Chapman, Adrian Heath, Alan Hudson, Jimmy Greenhoff, Denis Smith, Gordon Banks, Sir Stanley Matthews, John Ritchie, Eric Skeels? ;)
[/quote]

JA. Og valget skyldes at det alltid har vært litt bevegelse mellom beina mine når jeg har sett tradisjonelt vingspill bli utført med eleganse og teknisk briljanse.

Quid pro quo: Hvem av de DU nevner er din favoritt? Pick One.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 09 Aug 2011, 15:25

Morten T. skrev:
JA. Og valget skyldes at det alltid har vært litt bevegelse mellom beina mine når jeg har sett tradisjonelt vingspill bli utført med eleganse og teknisk briljanse.

Hehe, Peter Shilton.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Aug 2011, 15:34

O2Stokie skrev:
Morten T. skrev:

Hehe, Peter Shilton.

Bedre enn Gordon Banks, Peter Fox, Thomas Sørensen, Ed de Goey, Asmir Begovic eller Steve Simonsen? ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 09 Aug 2011, 16:04

sagt om Mark Chamberlain:
Graham Barnett in particularly said that he was "like a bloody gazelle... a black jewel... he's got the bloody lot... he's class... so much better than John Barnes."

Enig med Morten. ;)
Ellers er vel dette tynn suppe med tanke på dansken som denne tråden eg. handler om. Men vel, vel...
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Aug 2011, 16:18

JonC skrev:sagt om Mark Chamberlain:
Graham Barnett in particularly said that he was "like a bloody gazelle... a black jewel... he's got the bloody lot... he's class... so much better than John Barnes."

Enig med Morten. ;)
Ellers er vel dette tynn suppe med tanke på dansken som denne tråden eg. handler om. Men vel, vel...

Du vet hvordan det er, Jon. Jeg blir en krysning mellom Davy Wathne og Hans Wilhelm Steinfeld når blodet bruser og det ene ordet tar det andre, men jeg penser gjerne tilbake på mannen som kommer fra landet som har gitt oss delikatessen lun leverpostei m/sprø bacon. ;)

Siste nå er at han fortsatt ser ut til å være i søkelyset.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 12 Aug 2011, 10:05

Dansken som mange har omtalt som en klyse (helt til han ikler seg den røde og stripete drakta :roll: ) er igjen i søkelyset da langemann fra Spurs ikke er villig til å flytte nordover. Med Barton og Bendtner kommer Stoke billigere ut i innkjøp kontra Palacios og Crouch. Lønnen derimot ( rekorder settes) er over taket Stoke har til dd.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... dtner.html
den alltid troverdige blekka i UK
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 12 Aug 2011, 10:46

Leste i papirutgaven av Dagsavisa at danske media omtalte Bendtner som fryktelig rusten i landskampen mot Skottland. Det tyder jo på at han har lang vei å gå før formen sitter. Men Pulis har jo vist seg å få sine spillere i form, og når Bendtner har vært i god form og på sitt beste i Arsenal så har han vært mer enn godkjent. Skal være litt forsiktig å omtale han som en klassespiller, men jeg er også litt betenkt over hans personlighet. Men Bendtner kan absolutt være en mann vi kan gå for. Og hvis Barton som det skrives om på en annen tråd også blir klar, så må vi være fornøyde, selv om begge to kan framstå som noe klysete. Håper inderlig noe håndfast skjer før søndag. Begynner å bli svært utolmodig!! Ellers er jeg helt enig i hvorfor Pulis bruker så mye energi overfor klubbene på spillere som har høye spillerlønninger og som ikke vil spille for Stoke. Hvor mye tid har han brukt på Crouch til han ble enige med klubbledelsen, bare for å få et kontant nei fra Crouch :o
torage
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 14 Aug 2011, 13:27

Newcastle OG Sunderland nevnes, men dersom det stemmer som i artikkelen at Arsenal vil 14 mill pund for dansken, så blir han nok værende i London.
http://www.people.co.uk/sport/football/ ... -23342519/
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 14 Aug 2011, 20:54

Har ingen god magefølelse for at Bentner er det vi trenger. Pulis har vært flink med å få disiplin blant spillere, men det er ofte etter at det har oppstått litt for mange unødvendige og sikkert ubehagelige situasjoner. Jeg tror vi trenger ro og godt stemning i troppen, etter at ugangskråkene de siste årene endelig har blitt tilsynelatende temmet eller har forsvunnet.....og når vi først er inne på ustabile spillere....hva er statusen til vår hevngjerrige midtstopper Faye ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 14 Aug 2011, 22:54

-Tottal- skrev:Har ingen god magefølelse for at Bentner er det vi trenger. Pulis har vært flink med å få disiplin blant spillere, men det er ofte etter at det har oppstått litt for mange unødvendige og sikkert ubehagelige situasjoner. Jeg tror vi trenger ro og godt stemning i troppen, etter at ugangskråkene de siste årene endelig har blitt tilsynelatende temmet eller har forsvunnet.....og når vi først er inne på ustabile spillere....hva er statusen til vår hevngjerrige midtstopper Faye ?

Han er ikke vår lenger. Han var ubenyttet reserve da WestHam vant borte mot Doncaster i CCC i går.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest