Asmir Begovic

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Asmir Begovic

Innlegg Morten T. » 25 Aug 2010, 20:44

pål - lillehammer skrev:Det kan godt hende at Pulis også har et problem for jeg har også reagert litt på konfliktnivået i klubben. Men det fritar ikke Begovic for alt ansvar i denne saken. Han har sutra helt siden han ikke ble 1. keeper og har dermed satt seg selv over klubben. Han pisser på klubben ved å oppføre seg sånn. Jeg støtter Pulis og Coates 100% i denne saken og håper de nå har is i magen og får dratt ut så mange pund som mulig for denne møkka spilleren. Så gleder jeg meg til å være tilstede eller høre en unison pipekonsert den dagen han kommer tilbake til Britannia.

Hvis det er Begovic sin feil, så er jeg enig, men hva hvis det faktisk er noe i opplysningene om at han ikke følte seg klar for spill( av fysiske/psykiske årsaker )? Da vil jo plutselig alt snus på hodet og Begovic vil fremstå som en hederskar som satte laget foran seg selv og sitt behov for matchtrening.

Det sutres mye blant fotballspillere, men den sutringa kan kanaliseres til noe positivt også. Her synes jeg spillere som Steve Simonsen, Wilkinson, Sidibe, Richard Cresswell og Higginbotham er foregangsfigurer. Disse gutta krummer nakken, biter tenna sammen og jobber enda litt hardere hvis de blir satt ut av laget. Det synes jeg er riktig måte å håndtere skuffelsen det må være å bli satt ut av laget på.

På den annen side er jo disse gutta mennesker også. Det er vel relativt naturlig å vise sinne hvis man føler seg urettmessig forbigått i livet?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 25 Aug 2010, 22:51

Hvis det er slik at Begovic forsvinner, så tror jeg Stoke kunne ha gjort følgende kupp:

Selg Begovic for 60 mill
Hent Lindegaard for 15 mill
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 26 Aug 2010, 21:42

Tipper Begovic går for 4,5 til 5 mill. Du legger deg ikke ut med TP og overlever i klubben. Synes det Bego har gjort viset dårlig karakterstyrke, få han ut.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 26 Aug 2010, 21:51

Hvis det er slik at Begovic forsvinner, så tror jeg Stoke kunne ha gjort følgende kupp:
Selg Begovic for 60 mill
Hent Lindegaard for 15 mill

Den kjøper jeg. Da blir både Stoke og Aafk fornøyd! Heia begge! :lol:
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Aug 2010, 23:26

Stoke forlanger £10 mill(!!!). for Bosnia-Herzegovineren:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... govic.html
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 29 Aug 2010, 09:44

Agenten til Begovic fyrer løs på Pulis
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/9 ... S-ROW.html
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Aug 2010, 11:25

gunny skrev:Agenten til Begovic fyrer løs på Pulis
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/9 ... S-ROW.html

Hmmm....?
Det er ikke nødvendigvis noen dårlig egenskap å havne i tottene på noen stadig vekk eller å være opportunistisk( snarere tvert i mot i mange tilfeller ), og Pulis skal ha honnør( synes jeg ) for at han støtt og stadig går ut å f.eks. kritiserer overbetalte og bortskjemte spillere. Spørsmålet må bli om en sånn måte å være på til syvende og sist gavner, eller ødelegger for, klubben?

Fotsatt ikke sikker på hvem som har rett i clinchen mellom Begovic vs. Pulis....
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Aug 2010, 11:29

Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 29 Aug 2010, 18:30

Sitter med en liten mistanke om han går for 5- 6 mill. og så henter vi Smithies som 2.- 3. keeper.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 30 Aug 2010, 14:25

Vi slipper Begovic for 7 mill pund hvis Arsenal, Chelsea eller Fulham vil gi det. Det er en god pris det så det synes jeg vi skal godta. Diskusjonen mellom klubben og agenten tilsier heller ikke at Begovic blir. Men 50 mill i pluss for oss for en spiller som har vært på laget en 3-4 kamper er da brukbart.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest