Kenwyne Jones

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Kenwyne Jones

Innlegg Morten T. » 06 Jan 2014, 13:34

gmel skrev:Vi kan like det eller ikke, fotballen er totalt endret siden 79-tallet

Jeg liker noe, men misliker andre ting meget sterkt.
Problemet er at for få er villig til å ta til orde for at visse deler av utviklingen i fotballbransjen er riv, ruskende gal og befinner seg i etiske gråsoner. Da kan man fort bli sett på som en sur, tverr og gammeldags grinebiter, og det vil man jo for alt i verden ikke bli...
Jeg har registrert at flere og flere i England tar avstand fra en del aspekter i moderne fotball og velger heller såkalt "lower league footie" når de skal slå i hjel tid på en lørdag. Kanskje fordi de savner det som en gang var?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 13 Jan 2014, 17:11

Pussige greier, journalistene skriver i vei:
Sky hevder at Cardiff er ute etter Jones, men at MH ikke vil selge.
De skal visstnok ha vist interesse i sommer, så det er det Sky bygger på...
Vel, de har vel fått med seg at det er nytt regime i Cardiff, så det som var hete saker i sommer er vel neppe noe for OGS?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 14 Jan 2014, 07:33

Stoke LoudnProud / the Mirror
Streik:
Jones nekter å trene/spille inntil Stoke har forhandlet med Everton, og har fått to ukelønner i bot.
Han vil vekk
Stoke vil ha £3 m
Følg med!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Jan 2014, 09:06

gmel skrev:Stoke LoudnProud / the Mirror
Streik:
Jones nekter å trene/spille inntil Stoke har forhandlet med Everton, og har fått to ukelønner i bot.
Han vil vekk
Stoke vil ha £3 m
Følg med!

La han gå ! :x
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Jan 2014, 09:28

Torstein Norevik skrev:
Streik:
Han vil vekk
Stoke vil ha £3 m
Følg med!

La han gå ! :x

The Guardian skriver også om Evertons interesse for Jones og om hans fravær fra Liverpool-kampen. Det hevdes her at Jones hadde tekstet manager Hughes lørdag, og gitt beskjed om at han - av personlige grunner - ikke kunne stille til kampen mot Liverpool, og at det mandag var et møte mellom Jones, Hughes og Chief Executive Tony Scholes.

http://www.theguardian.com/football/201 ... stoke-city

Det vil vel neppe gi høye odds at Jones forsvinner nå i januar. Vi vil ha 3m pund for han, mens Everton bare vil gi 1m pund. Skal vi gjette at han forsvinner for en pris om lag midt i mellom ? :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 14 Jan 2014, 09:31

Kommentarene på Loud&Proud inneholder for det meste ord jeg ikke finner i min engelsk -norsk ordliste ....
Pluss tilbud om gratis skyss og å ta med Pennant!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Jan 2014, 10:26

Streik:
Han vil vekk
Stoke vil ha £3 m
Følg med!

The Sentinel melder også at Jones har fått to ukelønner i bot for ikke å ha møtt opp til Liverpool-kampen. :(

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Vi er mange som har påpekt at Jones manglende suksess i Stoke-trøya tilsynelatende kan skyldes manglende holdninger, noe som har gitt seg utslag i at han i lange perioder har fremstått som lat og litt uinteressert på banen. Denne episoden forsterker vel inntrykket av at gode holdninger ikke akkurat er Jones sterkeste egenskap.... :(
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 14 Jan 2014, 10:35

Det største sjokket her er jo at en såpass bra klubb som Everton viser interesse for han.
Det er komplett uforståelig.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Jan 2014, 11:18

Morten T. skrev:Det største sjokket her er jo at en såpass bra klubb som Everton viser interesse for han.

Det synest jeg er et meget forståelig synspunkt ;) For Jones har ikke levert prestasjoner på mange år som tilsier at en såpass bra klubb som Everton skulle vise noen interesse for han.

Det eneste jeg kan tenke meg er at Everton- i likhet med mange - anser Jones for å ha et stort potensiale, selv om han ikke har fått ut dette potensialet i noen av klubbene han har vært i. Martinez må vel da ha en tro på at han skal være mannen til å greie å få ut dette potensialet, og er villig til å ta en "gamble" på det, ettersom det uansett vil være snakk om en - i Premier League sammenheng - meget beskjeden overgangssum. ;)

Noen andre grunner til Evertons interesse kan heller ikke jeg se..... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 14 Jan 2014, 15:37

Morten T. skrev:Det største sjokket her er jo at en såpass bra klubb som Everton viser interesse for han.

Ja, jeg er enig
Jeg var en stor fan når KJ kom, og har lenge trodd på ham. I det siste heller jeg over på at han er lat og sedat og kan selges .

Ser at Guidetti (tenker alltid på Alfa Romeo når jeg skriver navnet hans) er et hårsbredd unna låneavtale med Stoke... Det blir spennende...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest