gmel skrev:Hvis han forsvinner, hva har vi igjen?
Jones , Jerome, Walters ?
Ingen av de holder mål!
Kightley?
Ethers.....Pennant??
Hvem skal lage mål??
Synd at vi har et angrep som passer i Championship og et forsvar som er supert på midten og overdekket i mål .
Ingen av de du nevner vil løse våre problemer med å score. Jones har stort potensiale og et høyt maks-nivå, men er altfor mye av og på, og dessverre for ofte av.

Jerome er den som kan skape mest på egen hånd, med farten sin, men er ikke kald nok i avgjørende situasjoner til å bli den store goalgetteren.
Men jeg tror heller ikke Crouch lenger er kapabel til å score fryktelig mye mål. Han var i sin tid en meget bra spiller, men alderen er i ferd med å innhente han, og han fyller 33 idet neste sesong er omtrent halvspilt. Og først og fremst er han altfor treg til spiss å være. Og når sant skal sies så scoret han kun 7 mål i forrige sesong, hvorav 4 av disse kom i september. 3 mål fra oktober til mai er ikke fryktelig imponerende...
Svaret er å hente inn et par nye spisser og kvitte oss med noen av de vi har. Jeg synest en spiller som Charlie Austin høres veldig spennende ut, men også spillere som Gary Hooper og Jordan Rhodes. Jeg tror faktisk at disse kunne ha utrettet minst like mye som de spissene vi har i dag, sannsynligvis adskillig mer. Utpregede goal-gettere og forholdsvis unge.
Når det er sagt så er det mye mer enn bare spissene som må skiftes om vi skal score flere mål. Vi må finne tilbake til det gode vingspillet vi hadde for et par-tre sesonger siden, og vi må få flere scoringer fra midtbanespillerne, kanskje først og fremst fra Adam.
Tenker jeg.....