Bojan Krkić

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Bojan Krkić

Innlegg Torstein Norevik » 16 Jan 2017, 13:53

Morten T. skrev:
Lilledino skrev:
Morten T. skrev:Kan det hende at Krkic går til WBA og Berahino til Stoke i en byttehandel?:
http://www.express.co.uk/sport/football ... ews-Gossip

Det kan jo være interessant..

Jeg må jo innrømme at Bojan ikke er seg selv for tiden. Men liker dårlig at han selges til en konkurrent..

Nja, jeg leste nettopp at Stoke ikke har vunnet en eneste en av de 9 kampene Krkic har figurert i denne sesongen, uten at det faktumet nødvendigvis beskriver alt og at dette selvfølgelig kan være tilfeldig...

Tja...da kan det kanskje i samme åndedrag nevnes at Tottenham ikke vant en eneste av de 24 første kampene Gareth Bale spilte for laget. Han ble som kjent senere solgt for rundt 100m pund... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 16 Jan 2017, 15:33

Torstein Norevik skrev:Tja...da kan det kanskje i samme åndedrag nevnes at Tottenham ikke vant en eneste av de 24 første kampene Gareth Bale spilte for laget. Han ble som kjent senere solgt for rundt 100m pund... ;)

Det er sant, men forskjellen var vel at Bale var snaut 18 år gammel på den tiden og helt fersk med en CV fra den daværende Championshipklubben Southampton.
Men for all del, statistikk kan sees fra mange vinkler... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 16 Jan 2017, 15:42

Morten T. skrev:Men for all del, statistikk kan sees fra mange vinkler... ;)

Det er tre nivåer, løgn, forbannet løgn og statistikk ;)
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 16 Jan 2017, 15:45

Bare nevner mellom all småkrangling her at West Ham og Watford melder seg på i kampen om Bojan :)

http://www.footballinsider247.com/west- ... alued-12m/
http://www.hertfordshiremercury.co.uk/n ... story.html
Sist endret av onside den 16 Jan 2017, 19:24, endret 1 gang
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 16 Jan 2017, 16:25

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Tja...da kan det kanskje i samme åndedrag nevnes at Tottenham ikke vant en eneste av de 24 første kampene Gareth Bale spilte for laget. Han ble som kjent senere solgt for rundt 100m pund... ;)

Det er sant, men forskjellen var vel at Bale var snaut 18 år gammel på den tiden og helt fersk med en CV fra den daværende Championshipklubben Southampton.

Men vurdert som god nok til å spille for Tottenham... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 16 Jan 2017, 17:20

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:

Men vurdert som god nok til å spille for Tottenham... ;)

Det stemmer at Bale ble det, men hva betreffer Herr Krkic så er han 26 år gammel og har en CV fra såkalte "store klubber" i Europa. Basert på det så burde han vel ha vært en hærfører som hadde ledet laget til noe annet enn uavgjort og tap, eller hva? ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 16 Jan 2017, 17:33

Morten T. skrev:
Lilledino skrev:
Morten T. skrev:Kan det hende at Krkic går til WBA og Berahino til Stoke i en byttehandel?:

Det kan jo være interessant..

Jeg må jo innrømme at Bojan ikke er seg selv for tiden. Men liker dårlig at han selges til en konkurrent..

Nja, jeg leste nettopp at Stoke ikke har vunnet en eneste en av de 9 kampene Krkic har figurert i denne sesongen, uten at det faktumet nødvendigvis beskriver alt og at dette selvfølgelig kan være tilfeldig...

Hehe,så du antyder at om vi selger ham, så taper de andre med ham på laget.....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 16 Jan 2017, 17:57

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:
Lilledino skrev:Det kan jo være interessant..

Hehe,så du antyder at om vi selger ham, så taper de andre med ham på laget.....

Vel, kanskje det, eller at Stoke fortsetter å vinne? :twisted:

Men neida, Krkic er en bra spiller, men ikke eksepsjonell. Jeg tror vel egentlig at han hadde passet bedre i Spania for en okei klubb i La Liga og at måten han liker å spille på, i tillegg til kvalitetene han besitter, hadde passet bedre der.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 16 Jan 2017, 23:10

Men er du enig i, Morten, at Bojan var veldig god for Stoke før han ble skadet ? Så vidt jeg husker var det i alle fall, i tiden rett før han ble skadet, gjengs oppfatning i fotballkretser at han var et kanonkjøp, og frykten den gang gikk vel heller på at han skulle bli snappet opp av en større klubb. Blant annet fordi det gikk rykter på at han hadde en utkjøpsklausul i sin kontrakt på 10-12m pund, noe som forøvrig senere ble avvist av Mark Hughes.

Jeg mener i alle fall det blir feil å fremstille det som at Bojan aldri har vært god i Stoke. Han var tvert imot knallgod før skaden, og omtalt som en av våre aller beste spillere, kanskje den aller beste i den perioden. Og det er vel det vi som liker Bojan håper på, at han skal finne tilbake til taktene fra den gang. Herunder mener jeg at det er altfor tidlig å avskrive han som "ferdig", selv om jeg er enig i at han ikke har vært like god etter at han kom tilbake fra skaden. Erfaringsmessig tar det likevel gjerne tid å komme skikkelig tilbake etter en så alvorlig skade som den Bojan hadde, og spilletid er gjerne alfa og omega i den sammenheng. Tålmodighet er et sentralt stikkord her.

Så er det jo litt interessant at mannen du omtaler som Stokes beste manager gjennom tidene, og som du hyppig minner om ble kåret til PL´s beste manager i 2013/14-sesongen, visstnok skal være interessert i å hente denne "lettbeinte ballettdanseren" til WBA. For da burde vel det i seg selv være et skikkelig kvalitetsstempel på den godeste Bojan ? ;)

Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 17 Jan 2017, 13:52

At Bojan har 9 kamper på banen uten en seier er nok kun en tilfeldighet. Litt verre med Sunderlands Jack Rodwell, jeg pustet lettet ut når han startet kampen på lørdag. Han har på 35 starter i Sunderlandtrøya ennå ikke vunnet en kamp!!! Sikkert også tilfelddig, men ganske fantastisk.

For meg er Bojan er stor fotballSPILLER som dessverre ikke har kommet helt tilbake på det nivået han var før skaden mot Rochdale ødela han! Men, fortsatt er han god nok for Stoke City! Ser vi bort fra fadesen mot Wolverhampton, da han ble ofret for en forferdelig laginnsats i første omgang, var han faktisk vår beste spiller sist han startet en kamp (hjemme mot Leicester). Til tross for det var han ikke i startoppstillingen i neste kamp! Og det er her jeg sliter med å følge Mark Hughes......
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest