Asmir Begovic

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Asmir Begovic

Innlegg -Tottal- » 29 Okt 2013, 12:35

Det kan bety forskjellen mellom nedrykk og overlevelse, hvis vi mister Bego.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 29 Okt 2013, 14:32

Hvis vi selger Bego er jeg redd det blir nedrykk ... og flere år i Championship !!! Det betyr i så fall tap i form av sponsorinntekter, tapte billettinntekter, mindre salg av supporterutstyr og mindre inntekter fra TV-sendte fotballkamper. Vanskelig å anslå hva dette utgjør i kroner og øre (eller rettere sagt £) men ingen bør bli overrasket om samlet tap blir et sted mellom 500 og 1000 mill norske kroner. I såfall bør ikke Bego selges, nærmest uansett pris, med mindre en jævlig god erstatter dukker opp ...
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 30 Okt 2013, 18:48

Sørensen er i hvertfall ikke et alternativ, slik som han fremstod i går...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 06 Nov 2013, 18:13

Lilledino skrev:Sørensen er i hvertfall ikke et alternativ, slik som han fremstod i går...

Dersom Bego forlater oss i vintervinduet, hvem tror dere kan fylle plassen hans best? Sørensen eller Butland?
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 07 Nov 2013, 14:27

Rimelig sikker på at Butland tar over da. Vi har brukt ganske så mange pund på han og han har tross alt prøvd seg litt på landslaget. Han kan ikke være helt ille da. Er også litt bekymret hvis Bego forsvinner men han har jo hatt noen dårlige kamper han også så jeg tipper Butland på kort tid greier å fylle skoa til Bego. Ikke sikkert at han scorer like flotte mål men det får vi leve med.

Er vesentlig mer bekymret fremover på bana og at Bego tross alt er toppscorer i klubben for øyeblikket.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Jan 2014, 23:22

Begovic skal ha fått et tilbud fra Galatasray:
http://www.sportsdirectnews.com/stoke-c ... tmc6s_Kw5s
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 17 Jan 2014, 23:55

Det skulle tatt seg ut!
Så dum er han bare ikke!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 18 Jan 2014, 00:17

gmel skrev:Det skulle tatt seg ut!
Så dum er han bare ikke!

Penger og de greiene der får vel fotballspillere( og flere til ) til å flytte hvor som helst?
Samuel Eto`o var en av verdens 10 beste spisser da han plutselig fant ut at det var på tide å utvikle seg videre. I 2011 dro han til klubben Anzhi i selveste Dagestan for å fortsette den sportslige utviklingen. At han ble verdens best betalte fotballspiller var selvfølgelig bare en ubetydelig bieffekt som nesten ikke er verdt å nevne...

Disse gutta går etter pengene uansett hva de måtte bable om i media. Sånn er det og sånn vil flertallet ha det.
Om det er dumt eller smart å benytte seg av fordelene i det systemet som til en hver tid gjelder, kan jo sikkert diskuteres i det uendelige. Personlig mener jeg at ingen burde fått muligheten til å tjene uanstendig mye penger på å sparke ball og går Begovic til Tyrkia så kan jeg ikke se annen grunn en nettopp cash. Den tyrkiske ligaen er kanskje blant de 7-10 beste i Europa og det bør jo ikke være noen sportslig gulrot for den bosniske keeperen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 18 Jan 2014, 01:18

Jo jo, hadde vel tatt et år i Tyrkia for en mill i uken jeg og.... :D
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 18 Jan 2014, 12:39

gmel skrev:Jo jo, hadde vel tatt et år i Tyrkia for en mill i uken jeg og.... :D

Ikke om jeg kunne fått det samme andre steder. Ser ut som dem som drar til Tyrkia (og også til de gamle sovjetrepublikkene) for å spille blir mer eller mindre glemt, både av fans og landslagssjefer. Og når de kommer tilbake til "sivilisasjonen", så har de ihvertfall ikke utviklet seg til å bli bedre spillere.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest