Lucas Leiva

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Lucas Leiva

Innlegg rubensnielsen » 31 Aug 2010, 15:17

Meireles er signert! Det skjedde for noen dager siden.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 31 Aug 2010, 15:19

Desse gutta har jo ikkje så lang arbeidsdag. Kan jo enkelt bu i Liverpool og pendle til Stoke med tog :lol: Tenkte litt på Vålerenga som "måtte" ta tog til Bergen, stakkars, og mange hadde aldri teke toget før. Jammen på tide - bortskjemte gutungar. Forflyttar seg sikkert ikkje mange meter utan bil.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2010, 15:23

Kjell Ola skrev:Desse gutta har jo ikkje så lang arbeidsdag. Kan jo enkelt bu i Liverpool og pendle til Stoke med tog .
Frode Kippe pleide å gjøre det når han spilte i Stoke. Men også han var tydeligvis en bortskjemt fyr. Han kjørte bil.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 31 Aug 2010, 15:30

rubensnielsen skrev:Meireles er signert! Det skjedde for noen dager siden.

Du har rett, - jeg var litt rask i avtrekkeren og min engelsk kunne sikert vært bedre. Jeg overså nemlig ett ord i artikkelen ... men poenget med uttalelsen til Pulis var at Liverpool muligens så mer positivt på en overgang for Leiva etter signeringen av Meireles ... og Stoke skriver fortsatt at Leiva kan være en av 4 signeringer i dag.

Ser ut til at Gudjohnsen glapp ... men har ikke lest/fått bekreftet at han har signert for Fullham ... og det er heller ikke mange timene siden han ble observert på Britannia så ting er temmelig i det blå akkurat nå.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 31 Aug 2010, 16:02

Morten T. skrev:
rubensnielsen skrev:Jeg liker Lucas, og det ville ikke vært dumt å signere han (tror jeg). Han var i fjor en av de bedre spillerne i Liverpool ! (jada, jada. Jeg vet Liverpool var dårlige i fjor.)
Kompisen min fra Liverpool( som bor i Norge ) vil nok være dypt, dypt uenig med deg der, Ruben. "Shait" er et mye brukt ord av Liverpool-supporterne når navnet hans( og N`Gog ) nevnes, men man skal aldri si aldri....
Mange Stoke-supportere i England er også negative.

Sønnen min som kombinerer Stoke og Liverpool (en spenstig balanse) mener vi ikke har mye brukt for han .... av kvalitetsmessige grunner.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 31 Aug 2010, 16:17

Deler meningen med han for å være ærlig! Har en intern greie med noen venner om at hver gang noen av lagene våre spiller mot Liverpool (og Lucas spiller) blir det seier! Han gjør ekstremt mange tabber i de kampene jeg ser på, og valg som en fotballspiller aldri burde gjøre!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 31 Aug 2010, 16:48

En av mine sønner er også Lfc-tilhenger og han jublet da han hørte at Stoke hadde gjort et fremstøt for å få Leiva !
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Nov 2010, 09:53

Leiva, med Lucas til fornavn, skal fortsatt være aktuell.:
http://www.imscouting.com/global-news-a ... ary/11775/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 05 Nov 2010, 13:01

Stoke - HamKam skrev:En av mine sønner er også Lfc-tilhenger og han jublet da han hørte at Stoke hadde gjort et fremstøt for å få Leiva !

Tror fortsatt alle Liverpool tilhengere jubler :lol:
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 05 Nov 2010, 14:46

Pulis har avkreftet ryktet. Uansett tror jeg han ville vært ett hakk opp fra de vi har nå.
O2Stokie
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest