Scott Dann

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Scott Dann

Innlegg JonC » 29 Jun 2011, 12:21

Etter at Stoke var i ferd med å trekke seg ut av handelen (ville ikke by mer) som gjelder både DANN og JEROME, er den nå tydeligvis på G igjen.
http://www.birminghammail.net/birmingha ... -28959983/
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 29 Jun 2011, 13:50

Satser på at denne handelen går i boks - to meget gode spillere, spesielt Dann. Men, hvor blir det av midtbanespillerne?
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 29 Jun 2011, 14:51

TrondG skrev:Satser på at denne handelen går i boks - to meget gode spillere, spesielt Dann. Men, hvor blir det av midtbanespillerne?

Vi snakker om Tony Pulis her, midtbanespillere er et fremmed ord for han.
Det kommer nok et par mitdstoppere og et par spisser, thats it tipper jeg.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 03 Jul 2011, 15:21

Pulis bekrefter nå at vi har lagt inn et bud på Dann, og de venter nå på svar fra Birmingham.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 04 Jul 2011, 00:44

Jeg er vel blant de som ennå ikke har “tatt bølgen” for vår interesse for Dann. Dette fordi jeg ikke helt greier å se hvorfor Pulis er villig til å betale i dyre dommer for en stopper som vil få problemer med å spille seg til en fast plass i vårt midtforsvar. Eneste forklaringen jeg kan se, er at Stoke allerede har mottatt et så godt tilbud på Shawcross at vi ikke kan avslå, men at handelen står i bero i påvente av at vi har fått inn en erstatter, og at Dann er tiltenkt å fylle den rollen. Dette blir jo selvsagt bare spekulasjoner, men jeg kan vanskelig tro at Pulis er tenkt å bruke såpass mange millioner pund på en enkeltspiller uten at han er tiltenkt en sentral rolle i laget. Og da er det vel exit Shawcross (eller Huth). :cry:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Jul 2011, 09:09

Torstein Norevik skrev:Jeg er vel blant de som ennå ikke har “tatt bølgen” for vår interesse for Dann. Dette fordi jeg ikke helt greier å se hvorfor Pulis er villig til å betale i dyre dommer for en stopper som vil få problemer med å spille seg til en fast plass i vårt midtforsvar. Eneste forklaringen jeg kan se, er at Stoke allerede har mottatt et så godt tilbud på Shawcross at vi ikke kan avslå, men at handelen står i bero i påvente av at vi har fått inn en erstatter, og at Dann er tiltenkt å fylle den rollen. Dette blir jo selvsagt bare spekulasjoner, men jeg kan vanskelig tro at Pulis er tenkt å bruke såpass mange millioner pund på en enkeltspiller uten at han er tiltenkt en sentral rolle i laget. Og da er det vel exit Shawcross (eller Huth). :cry:

Pussig, men jeg har tenkt NØYAKTIG de samme tankene selv. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 06 Jul 2011, 11:26

Coates mener Dann og Jerome nærmer seg Stoke...
http://www.sportinglife.com/football/ne ... ml&BID=165
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Jul 2011, 14:43

Stoke skal være enig med Birmingham om overgang for Dann og Jerome, men hele greia kan strande fordi det ikke enes om personlige betingelser...:
http://www.footballfancast.com/2011/07/ ... stoke-city
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 20 Jul 2011, 00:52

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 72698.html

Meldes her at vi er enig med Birmingham om ett på beløp på £16 millioner som gir oss Cameron Jerome og Scott Dann.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 10 Des 2012, 17:03

Ikke noe rykte, men mer til ettertanke.....Dere husker sikkert at vi sommeren 2011 var nær ved å signere denne stopperen fra Birmingham (sammen med Jerome) - i alle fall gikk ryktene på det - og det ble snakket om en overgangssum på 8-10m GBP.

Halvannet år etter registrerer jeg at Blackburn-fansen nå synest å være særdeles misfornøyde med denne signeringen, og at flere har gitt uttrykk for at de helst ser at han selges. Det gjøres også et poeng av at han faktisk har vært med på to nedrykk de siste sesongene (Birmingham og Blackburn).

Ja, ja....det går opp og ned her i verden, i det ene øyeblikket ettertraktet og jaktet av Premier League-klubb(ene), i det neste ønsket bort av egne fans i Championship.... :? Kan se ut som at vi skal være glad vi sparte disse pengene, spesielt i lys av at han ganske sikkert hadde slitt benken hos oss, slik Huth/Shawcross har briljert over lang tid. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest