Etter at Stoke var i ferd med å trekke seg ut av handelen (ville ikke by mer) som gjelder både DANN og JEROME, er den nå tydeligvis på G igjen.
http://www.birminghammail.net/birmingha ... -28959983/
TrondG skrev:Satser på at denne handelen går i boks - to meget gode spillere, spesielt Dann. Men, hvor blir det av midtbanespillerne?
Torstein Norevik skrev:Jeg er vel blant de som ennå ikke har “tatt bølgen” for vår interesse for Dann. Dette fordi jeg ikke helt greier å se hvorfor Pulis er villig til å betale i dyre dommer for en stopper som vil få problemer med å spille seg til en fast plass i vårt midtforsvar. Eneste forklaringen jeg kan se, er at Stoke allerede har mottatt et så godt tilbud på Shawcross at vi ikke kan avslå, men at handelen står i bero i påvente av at vi har fått inn en erstatter, og at Dann er tiltenkt å fylle den rollen. Dette blir jo selvsagt bare spekulasjoner, men jeg kan vanskelig tro at Pulis er tenkt å bruke såpass mange millioner pund på en enkeltspiller uten at han er tiltenkt en sentral rolle i laget. Og da er det vel exit Shawcross (eller Huth).
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest