Oussama Assaidi

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Oussama Assaidi

Innlegg torage » 27 Aug 2013, 19:27

Veldig gode nyheter :D . Vi tar steg for steg, og skulle det komme 1-2 flere før vinduet stenger, så vil det nesten være i overkant av hva en kunne håpe på :)
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 27 Aug 2013, 20:56

Lilledino skrev:Veldig spennende

Nå spekuleres det i hvem av de 5 som går ut ? Størst sannsynlighet er Kightly..

Enig, jeg er spent! Har ikke vært god nok for Liverpool, hovedsakelig Europaliga i fjor. Kan så klart blomstre opp hvis ting stemmer.
Jeg stemmer ut Kightly. Har ikke imponert i høst/vinter. OK premiere, og dett var dett. Chamipon-ship kvalitet.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 28 Aug 2013, 10:56

Skal spille allerede i dag ?

http://www.clubcall.com/stoke-city/wing ... 24233.html

Kightly er det også rykter om vil gå ut. Jeg husker jeg ble imponert i de første matchene for Stoke i fjor, med kreativitet og fart.. Nå er han helt borte....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 08 Jan 2014, 13:45

Oussama Assaidis fine opptredener i det siste har ikke gått upåaktet hen. The Sentinel melder nå at også italienske Lazio og Fiorentina kan komme til å hive seg inn i kampen om å signere marokkaneren permanent til sommeren.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Så spørs det da om Liverpool i det hele tatt ønsker å selge han når låneoppholdet hos oss er over, hvis han fortsetter med imponerende spill som han har gjort i det siste. :?

Jeg så forresten at den tidligere Liverpool-stjernen, John Aldridge, nylig uttalte at det i ettertid må anses som en tabbe av Liverpool at de lot Assaidi gå på lån og at de i stedet valgte å beholde og satse på Victor Moses.....Aldridge er imidlertid voksen nok til å erkjenne at dette må settes på kontoen for etterpåklokskap, og det er jo som kjent en langt enklere vitenskap enn de avgjørelser som må tas her og nå..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 01 Feb 2014, 00:25

Nok et rykte på tampen om en sjokkovergang. Steven N'Zonzi er på vei til Liverpool og skal inngå i en byttehandel med Oussama Assaidi, som går til Stoke på permanent basis.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Feb 2014, 00:34

Richard Prestegård skrev:Nok et rykte på tampen om en sjokkovergang. Steven N'Zonzi er på vei til Liverpool og skal inngå i en byttehandel med Oussama Assaidi, som går til Stoke på permanent basis.

Vil gjerne ha Assaidi på permanent basis, men skuffende hvis vi lar kanskje vår beste utespiller (sammen med Cameron) gå motsatt vei.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 20 Feb 2014, 14:50

Han har skada kneet under Dubai-turen og blir borte flere uker.
Stoke LoudnProud
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 24 Mai 2014, 10:29

Ser ut som det er blitt enighet om pris og han skriver under i dag!
Stoke LoudnProud
Hva mer står på blokken mon tro?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 28 Mai 2014, 09:50

Ifølge The Telegraph skal Liverpool ha satt en prislapp på 7m pund på Assaidi. :o

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... vices.html

Prisen må nok anses som et forhandlingsutspill, og vil nok trolig bli betydelig lavere om det skulle komme til handel. Prislappen indikerer likevel at Liverpool er villige til å selge han, så lenge de får en pris de er fornøyde med.

Jeg synes prislappen til Liverpool er altfor høy. Selv om Assaidi har gjort en god figur under sitt låneopphold hos oss, bør prisen - etter mitt syn - ikke ligge noe over 4-5m pund. :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 28 Mai 2014, 10:08

Torstein Norevik skrev:Ifølge The Telegraph skal Liverpool ha satt en prislapp på 7m pund på Assaidi. :o

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... vices.html

Prisen må nok anses som et forhandlingsutspill, og vil nok trolig bli betydelig lavere om det skulle komme til handel. Prislappen indikerer likevel at Liverpool er villige til å selge han, så lenge de får en pris de er fornøyde med.

Jeg synes prislappen til Liverpool er altfor høy. Selv om Assaidi har gjort en god figur under sitt låneopphold hos oss, bør prisen - etter mitt syn - ikke ligge noe over 4-5m pund. :ugeek:

Enig Torstein, prislappen på 7m pund er altfor høy, og Stoke kommer aldri til å betale så mye for ham. Han er jo ikke fast på laget engang!!
gunny
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest