Asmir Begovic

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Asmir Begovic

Innlegg Sven-Erik » 25 Aug 2010, 08:32

Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 25 Aug 2010, 11:39

Det er jævla synd at vi nå må selge han. Vi burde latt han spille på juniorlaget kontrakten ut. Makan til tulling som setter seg sjøl over laget. Pulis sier at Coates ikke akkurat blir mer positiv etter en sånn oppførsel så jeg håper han får kjørt seg skikkelig.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Aug 2010, 11:49

pål - lillehammer skrev:Det er jævla synd at vi nå må selge han. Vi burde latt han spille på juniorlaget kontrakten ut. Makan til tulling som setter seg sjøl over laget. Pulis sier at Coates ikke akkurat blir mer positiv etter en sånn oppførsel så jeg håper han får kjørt seg skikkelig.
Ja, fotballspillere av i dag er noen skikkelig bortskjemte skapninger. De er lønnsmottakere og driter i klubben, i motsetning til livslange supportere.

Blir spennende å se hva årsaken er, og uansett hvordan vi vrir og vender på det: Pulis har et problem med disiplinen i gruppa.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 25 Aug 2010, 12:39

Til syvende og sist går det ut over Asmir selv.

Ingen vil ha brålmakere eller sutrekopper, som "streiker" om de ikke får det som de vil.

Unge spillere som ikke skjønner konsekvensene av sine valg og opptreden.

Og, det må jo være en strålende sjanse å få vist seg frem også, slik at andre klubber blir enda mer interessert ..

Hvor dum går det an å bli !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 25 Aug 2010, 15:50

Uansett hvordan denne dusten oppfører seg, så må vi bare selge han, er ingen grunn til å holde på slike spillere.
Det er selvfølgelig ikke bra at man bare kan sutre seg til andre klubber, men sånn er dagens unge spillere blitt. Han ble sikkert inspirert av Masherano.

Når det er sagt så er det som Morten skriver, at Tony Pulis har et stort disiplinær problem. Det er vel en grunn til at Kitson, Beattie, Lawrence og Tuncay har kommet på kant med han.

Selg Begovic for 60 millioner og hent nytt blod Tony.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Aug 2010, 16:52

mfkpotter skrev:Uansett hvordan denne dusten oppfører seg, så må vi bare selge han, er ingen grunn til å holde på slike spillere.
Det er selvfølgelig ikke bra at man bare kan sutre seg til andre klubber, men sånn er dagens unge spillere blitt. Han ble sikkert inspirert av Masherano.

Når det er sagt så er det som Morten skriver, at Tony Pulis har et stort disiplinær problem. Det er vel en grunn til at Kitson, Beattie, Lawrence og Tuncay har kommet på kant med han.

Selg Begovic for 60 millioner og hent nytt blod Tony.

Enig. De fire gutta du nevner( som TP har hatt konflikt med ) har jo alle noen år på baken også. Det er bekymringsfult, egentlig. Pulis har vel også krangla litt med Gallagher, Parkin og Griffin oppgjennom åra, så vidt jeg husker. Det har jo også vært noen andre fighter: Fuller vs. Griffin, Kitson vs. Peter Reid og Whelan vs. Faye.

Jeg heller mest mot teorien om at det er spillerne som i hovedsak har skylda, men når det danner seg et slags mønster så kan jo også noe ligge på mannen med caps, kanskje?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 25 Aug 2010, 18:13

Ja, det må vel være lov å spørre hvem som lyver her. Kanskje vi har FOR lett til å velge side i slike saker.
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 72,00.html
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Aug 2010, 18:46

JonC skrev:Ja, det må vel være lov å spørre hvem som lyver her. Kanskje vi har FOR lett til å velge side i slike saker.
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 72,00.html
Ja, vi har alt for lett for å dømme... ;)

Pulis virker som en hard negl. Er alt dette en mulig konsekvens av at mannen med maltesiske aner har fått( nå er jeg fordomsfull ) en gruvearbeidersønn-oppvekst i sosialt hardt prøvede Wales kombinert med at mannen bekjenner seg til katolismen? Den kombinasjonen der oser det tukt og rigid oppførsel av, i hvertfall... :o

Fåglarna veit.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 25 Aug 2010, 19:53

Jeg har også reagert på de mange konfliktene som har vært mellom Pulis/spillerne det siste året. Har også lagt merke til at det hovedsakelig (med unntak av Begovic) er de etablerte spillerne som hovedsakelig kommer i konflikt med Pulis. Hvordan skal vi forstå dette ?

Mangler Pulis autoritet i spillergruppen ? Eller er han kanskje for autoritær ?
Er det problemer og uoverensstemmelser i klubben som bare de etablerte spillerne tør å gripe tak i ?
Er det slik at Pulis ikke tåler kritikk og/eller at han ikke er mottakelig for å høre andres synspunkter ?
Eller er det rett og slett for mange drittsekker (les; spillere) i klubben, som bare ser seg selv og ikke klubben ?

Jeg har ikke svar på disse spørsmålene, men jeg er veldig forundret over endel valg og prioriteringer som Pulis har gjort og da spesielt det siste året. Episodene med Beatie og Lawrence taler for seg selv. Og hvordan klubbens kanskje beste spiller, Tuncay, er frosset ut av Pulis og egentlig aldri fått tillit, er helt uforståelig spør du meg !

Og Kitson; Pulis hadde klokketro på mannen i alt for lang tid og selv om han underpresterte gang etter gang så fikk han likevel nærmest ubegrenset tillit den første sesongen. Til slutt, helt på tampen av sesongen, ble han satt på sidelinjen ... I sesongsoppkjøringen i fjor spilte han bra og han startet også bra i Premier League, og det var nermest som å få en ny spiller til klubben. Men så må det ha skjedd noe mellom han og Pulis ... for plusetlig fikk han ikke spilletid lenger ... og plutselig ble han leid ut ... og nå trener han altså med juniorlaget. Hva er det som skjer spør jeg bare ?

Pulis er nærmest fredet og så lenge ting går bra med klubben, så blir han vel sittende men hvis vi ligger på nedrykksplass etter et par måneders spill, så tror jeg fokuset etterhvert også blir flyttet i retning Pulis.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 25 Aug 2010, 20:18

Det kan godt hende at Pulis også har et problem for jeg har også reagert litt på konfliktnivået i klubben. Men det fritar ikke Begovic for alt ansvar i denne saken. Han har sutra helt siden han ikke ble 1. keeper og har dermed satt seg selv over klubben. Han pisser på klubben ved å oppføre seg sånn. Jeg støtter Pulis og Coates 100% i denne saken og håper de nå har is i magen og får dratt ut så mange pund som mulig for denne møkka spilleren. Så gleder jeg meg til å være tilstede eller høre en unison pipekonsert den dagen han kommer tilbake til Britannia.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest