Kyriakos Papadopoulos

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Kyriakos Papadopoulos

Innlegg onside » 31 Jul 2016, 10:44

Ryktene sier at Stoke lukter på den 24 år gamle greske forsvarspilleren.

http://www.tribalfootball.com/articles/ ... os-4140255
onside
Ivrig Stokie

Re: Kyriakos Papadopoulos

Innlegg Lilledino » 31 Jul 2016, 16:29

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 31 Jul 2016, 18:53

Hmm - skadeforfulgt, da blir eg litt skeptisk. Eg har sans for Muniesa, men han slit jo jævligt med hamstringen. Vi treng vel ikkje ein skadd/skadeforfulgt midtstoppar til.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Aug 2016, 01:04

Han hadde jeg faktisk hørt en del om før. Han var vel (og er muligens fortsatt) den yngste som har spilt i den greske toppserien, der han debuterte før han var 16 år gammel, og han var vel for 4-5 år siden ansett som et kjempetalent, og ble jaktet av storklubber som Chelsea, Man. U og Arsenal.

Så har vel karrieren kanskje ikke hatt en så bratt utvikling som forventet, selv om han riktig nok spiller for et så godt lag som Bayer Leverkusen, og skader må vel ta mye av skylden for dette.

Skadefri vil han nok være en solid forsterkning og danne et knallsterkt stopperpar med Shawcross. Men...så er det dette med skadene da. Jeg er også litt skeptisk til å spandere så mye penger på en spiller som har vært såpass mye skadet over lang tid. Han har vel faktisk vært av og på med skader i alle fall de tre siste sesongene, og det blir jo da et spørsmål om dette er en tendens som kan påregnes å fortsette også hos oss ?

Nettopp det er det jo det medisinske apparatet som må vurdere, men om de gir tommelen opp så kan han fort vise seg å være et godt kjøp. For at han besitter gode kvaliteter kan det neppe være noe tvil om. Positivt i alle fall at Hughes & co synest å være opptatt av å styrke midtforsvaret. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 05 Aug 2016, 12:51

Spilleren var inne som et hett tips på Sky's Transfer Center, men forsvant fort ut igjen, og ikke noe mer snakk om fyren. Hva skjer ?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest