Hva trenger vi til neste sesong?
Minst en skikkelig spiss, en ekstra hvis Arnie forsvinner
En midtstopper eller to?
Hvem forsvinner?
Crouch?
Adam?
Wollscheid?
Butland ?
Walters?
Joselu?
Cameron?
Diouf?
Ireland?
gmel skrev:Hva trenger vi til neste sesong?
Minst en skikkelig spiss, en ekstra hvis Arnie forsvinner
En midtstopper eller to?
Hvem forsvinner?
Crouch?
Adam?
Wollscheid?
Butland ?
Walters?
Joselu?
Cameron?
Diouf?
Ireland?
vegar56 skrev:Foreløpig står fremdeles både midtstopper og spiss på ønskelisten !
Ikke det at det begynner å haste, vinduet er oppe mer enn en måned til, men spillere burde være på plass i god tid før sesongstart. Ellers kan de bruke for lang tid til å akklimatisere seg.
gmel skrev:Håper vi ender opp med noe bedre enn Berahino , kan umulig forsvare prisen.
vegar56 skrev:gmel skrev:Håper vi ender opp med noe bedre enn Berahino , kan umulig forsvare prisen.
Jeg ser for meg at vi først og fremst trenger en sterk target-man, noe som Costa eller Lukaku.
Her er en mann som sikkert vil ha mer spilletid, og som vel spilte sammen med Joe Allen i Swansea :
https://no.wikipedia.org/wiki/Wilfried_Bony
Torstein Norevik skrev:vegar56 skrev:gmel skrev:Håper vi ender opp med noe bedre enn Berahino , kan umulig forsvare prisen.
Jeg ser for meg at vi først og fremst trenger en sterk target-man, noe som Costa eller Lukaku.
Her er en mann som sikkert vil ha mer spilletid, og som vel spilte sammen med Joe Allen i Swansea :
https://no.wikipedia.org/wiki/Wilfried_Bony
Enig. Jeg har også tenkt på Bony, som vi vet ønsker seg vekk fra Man.C. for å få mer spilletid. For egen del er jeg mer "gira" på at vi henter Bony enn Berahino. Jeg synest de prisene som nevnes for Berahino er langt i overkant av hva han er verdt, og selv om Bony trolig heller ikke vil bli noen billig mann, så har han vist tidligere - over flere sesonger - at han vet hvor målet står. Berahino har vel egentlig bare hatt èn veldig god sesong, 2014/15-sesongen, ellers har han vel ikke utmerket seg så voldsomt, hverken i WBA eller på utlån i lavere divisjoner. Bony er også en litt annen spillertype enn Berahino, hodesterk og mer fysisk i spillestilen, og jeg tror det kan være lurt å ha en slik type spiller på topp. Så har vi Diouf, som er mer en bakromsspiss, i bakhånd som en plan B, dersom kampbildet skulle vise at en slik type spiss er mer egnet.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest