Ønskeliste for sommeren

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Ønskeliste for sommeren

Innlegg gmel » 26 Mai 2016, 21:39

Hva trenger vi til neste sesong?
Minst en skikkelig spiss, en ekstra hvis Arnie forsvinner
En midtstopper eller to?

Hvem forsvinner?
Crouch?
Adam?
Wollscheid?
Butland ?
Walters?
Joselu?
Cameron?
Diouf?
Ireland?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Re: Ønskeliste for sommeren

Innlegg gunny » 28 Mai 2016, 10:06

gmel skrev:Hva trenger vi til neste sesong?
Minst en skikkelig spiss, en ekstra hvis Arnie forsvinner
En midtstopper eller to?

Hvem forsvinner?
Crouch?
Adam?
Wollscheid?
Butland ?
Walters?
Joselu?
Cameron?
Diouf?
Ireland?

Kanskje nokon av desse?
https://fourtwothreeonestoke.com/2016/0 ... r-targets/
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 26 Jul 2016, 14:28

Foreløpig står fremdeles både midtstopper og spiss på ønskelisten !

Ikke det at det begynner å haste, vinduet er oppe mer enn en måned til, men spillere burde være på plass i god tid før sesongstart. Ellers kan de bruke for lang tid til å akklimatisere seg.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 26 Jul 2016, 23:06

vegar56 skrev:Foreløpig står fremdeles både midtstopper og spiss på ønskelisten !

Ikke det at det begynner å haste, vinduet er oppe mer enn en måned til, men spillere burde være på plass i god tid før sesongstart. Ellers kan de bruke for lang tid til å akklimatisere seg.

Tja....hvis vi ender opp med midtbanespillere og ingen angripere.......da ser det mørkt ut i august!
Håper vi ender opp med noe bedre enn Berahino , kan umulig forsvare prisen.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 27 Jul 2016, 11:33

gmel skrev:Håper vi ender opp med noe bedre enn Berahino , kan umulig forsvare prisen.

Jeg ser for meg at vi først og fremst trenger en sterk target-man, noe som Costa eller Lukaku.
Her er en mann som sikkert vil ha mer spilletid, og som vel spilte sammen med Joe Allen i Swansea :

https://no.wikipedia.org/wiki/Wilfried_Bony
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 27 Jul 2016, 12:15

vegar56 skrev:
gmel skrev:Håper vi ender opp med noe bedre enn Berahino , kan umulig forsvare prisen.

Jeg ser for meg at vi først og fremst trenger en sterk target-man, noe som Costa eller Lukaku.
Her er en mann som sikkert vil ha mer spilletid, og som vel spilte sammen med Joe Allen i Swansea :

Enig. Jeg har også tenkt på Bony, som vi vet ønsker seg vekk fra Man.C. for å få mer spilletid. For egen del er jeg mer "gira" på at vi henter Bony enn Berahino. Jeg synest de prisene som nevnes for Berahino er langt i overkant av hva han er verdt, og selv om Bony trolig heller ikke vil bli noen billig mann, så har han vist tidligere - over flere sesonger - at han vet hvor målet står. Berahino har vel egentlig bare hatt èn veldig god sesong, 2014/15-sesongen, ellers har han vel ikke utmerket seg så voldsomt, hverken i WBA eller på utlån i lavere divisjoner. Bony er også en litt annen spillertype enn Berahino, hodesterk og mer fysisk i spillestilen, og jeg tror det kan være lurt å ha en slik type spiller på topp. Så har vi Diouf, som er mer en bakromsspiss, i bakhånd som en plan B, dersom kampbildet skulle vise at en slik type spiss er mer egnet. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 27 Jul 2016, 16:44

Torstein Norevik skrev:
vegar56 skrev:

Enig. Jeg har også tenkt på Bony, som vi vet ønsker seg vekk fra Man.C. for å få mer spilletid. For egen del er jeg mer "gira" på at vi henter Bony enn Berahino. Jeg synest de prisene som nevnes for Berahino er langt i overkant av hva han er verdt, og selv om Bony trolig heller ikke vil bli noen billig mann, så har han vist tidligere - over flere sesonger - at han vet hvor målet står. Berahino har vel egentlig bare hatt èn veldig god sesong, 2014/15-sesongen, ellers har han vel ikke utmerket seg så voldsomt, hverken i WBA eller på utlån i lavere divisjoner. Bony er også en litt annen spillertype enn Berahino, hodesterk og mer fysisk i spillestilen, og jeg tror det kan være lurt å ha en slik type spiller på topp. Så har vi Diouf, som er mer en bakromsspiss, i bakhånd som en plan B, dersom kampbildet skulle vise at en slik type spiss er mer egnet. ;)

Men med Arnie på plass har vi en hel måned på å skaffe den rette, Bony er nok et bedre alternativ , spørs vel litt på prisen, heldigvis er det ikke jeg som skal betale.....direkte :lol:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 28 Jul 2016, 10:09

Nå ser det ut til at van Persie går til Glasgow Rangers, og Crystal Palace har lagt inn et bedre bud på Berainho enn det Stoke har gjort.
RvP var vel aldri aktuell for Stoke, han personlige betingelser går nok utenpå det meste.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 29 Jul 2016, 09:40

Schweinsteiger er fristilt i Man U, kan han bli midtstopper hos oss ?

Og Man C skal kvitte seg med Yaya Toure, Jesus Navas, Wilfried Bony and Aleksandar Kolarov. Toure er en spiller jeg har sansen for, men er vel over the top, og vanskelig å motivere.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 30 Jul 2016, 10:14

Registrerer at Everton har sagt nei til et bud på Lukaku fra Chelsea på £57 mill, forlanger £75 mill. Kan ikke annet enn å si at jeg forstår dem, selv om det er syke priser. Og Pagba ser ut til å koste £100 mill. Kan denne spiralen fortsette evig ?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest