Hughes skal være interessert i å hente Defoe til Stoke og gjenforene han med Crouch.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490Hvis dette stemmer er det vel exit Jones, og ikke exit Crouch, slik jeg - og en del med meg - kanskje heller hadde trodd, etter at det ble kjent at QPR har meldt sin interesse for "langemann". Så spørs det om det her ligger an til en potensiell tautrekking internt, selv om Coates har uttalt at Hughes har siste ordet på transferfronten. Hvis det stemmer at Redknapp er villig til å gi 5m pund for Crouch, kan det vel være fristende for Coates å minimere tapet på Crouch, som altså fyller 33 i løpet av den kommende sesongen.
Så spørs det også om det blant Coates & co. faller i god jord å spandere 6m pund på en spiller som snart fyller 31, vi vet jo at han var svært skeptisk til å spandere 10m pund på den gang 30 år gamle Crouch.
Jeg var veldig positiv til en signering av Defoe da vi ble linket til han i fjor sommer. Og han er fortsatt en meget bra spiller. Ankepunktet nå er alderen. Han er blitt ett år eldre og fyller 31 i oktober. Personlig hadde jeg vel helst sett 6m pund- eller deler av disse - spandert på en yngre spiller, f.eks. Rhodes, Bony eller Austin. Sistnevnte ser imidlertid ut til å være tapt for oss, ettersom det ryktes at han bare er en "medical" mandag fra en 4,5m pund overgang til Hull.....
Jeg er ingen tilhenger av å signere høyt profilerte "has been's" på høye lønninger, som er "over the top" og mot slutten av sine karrierer, og knapt nok får spilletid. Disse blir fryktelig dyre målt i kostnader per kamp de spiller, og der har vi feilet gang på gang...Gudjohnsson, Woodgate, Owen, Upson.....for å nevne noen....