Jeg må innrømme at jeg er litt forundret over reaksjonene på mitt innlegg om Walters exit. Ja, jeg ser at jeg kanskje kunne ha spart meg for det, i og med at han har tjent klubben i syv år, og alltid gjort sitt beste. Og jeg ser at jeg har tråkket en del av de som har sansen for Walters på tærne, fordi jeg ikke uttrykker samme begeistring for spilleren som de gjør. Derfor sa jeg også unnskyld hvis jeg såret noen med dette.
Men, på den annen side...dette er et debattforum, hvor poenget er at man skal kunne gi uttrykk for sine meninger, enten disse er slik eller slik. Jeg opplever ikke selv at jeg på noen måte har vært usaklig eller ufin, selv om jeg har vært klar på at Walters ikke er blant mine favoritter, og jeg har også begrunnet hvorfor han ikke er det. Jeg mener at det er en ærlig sak å si at jeg mener han ikke lenger er god nok for laget, og at jeg derfor mener det var riktig å la han gå, uten å skulle bli møtt med påstander om at man er respektløs eller bedriver slakt av spillere.
Tvert i mot synest jeg det er mer usaklig å omtale andre som respektløse eller for å bedrive slakt av spillere, bare fordi vedkommende ikke har samme oppfatingen av den aktuelle spilleren som en selv.