Wayne Rooney

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Wayne Rooney

Innlegg Torstein Norevik » 28 Mai 2017, 00:49

Et - litt smått utrolig - rykte dukket opp i Mirror, der vi koples til en sensasjonell overgang for Wayne Rooney. Ifølge avisen er Stokes interessse genuin, og vår hovedsponsor Bet 365 skal visstnok ha en sentral rolle ved en eventuell deal.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... p-10512822

Personlig tar jeg vel dette ryktet med en stor - veldig stor - klype salt. Jeg har rett og slett vanskelig for å tro at en så sindig og reflektert formann som Coates vil sanksjonere en slik overgang, som nødvendigvis vil omhandle store penger og en stor porsjon gambling. Spesielt når hovedpersonen nærmer seg 32 og karrieremessig er på klart nedadgående.

Jeg tror nok dette er en papirtiger, som har lite med virkeligheten å gjøre. Men et rykte er det dog.... ;)

Uansett mener jeg vi bør styre klar. Vi skal ikke bruke store pengesummer på å gamble på en spiller som er langt over toppen. Det ville trolig koste langt mer enn det smaker. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Wayne Rooney

Innlegg fredrikke » 29 Mai 2017, 16:56

Jeg kunne godt tenke meg Rooney egentlig, men ikke til prisen av 45 millioner.
Tror han kunne vært et artig tilskudd til troppen, men statistikken hans er cirka like god som Bojans og Bojan hadde omkring 800 mindre spilte minutter enn Rooney. Så til den prisen er det uaktuelt.

Jeg har alltid vært fan av Rooney og tror han kunnet passe godt inn i Stoke, men tror heller at han drar til Everton enn Stoke.
fredrikke
Ivrig Stokie

Re: Wayne Rooney

Innlegg Svein Nilsen » 29 Mai 2017, 23:33

Takk, men nei takk!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest