Bony

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Bony

Innlegg Knut Ole » 31 Aug 2016, 16:08

Bony - vår frelser? Han skåret 4 mål forrige sesong på 13 (start) + 13 (innbytt) kamper. Spilte 1221 min dvs. snitt 305 min per mål. Det er ikke imponerende for en spiss! La oss håpe han bikker 15 på vel 30 kamper hos oss, med et snitt på ca 200 min / per mål.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Bony

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2016, 16:21

No brainer...

"Bringing Wilfried in was a no-brainer for us to be perfectly honest, because he knows the Premier League and has scored plenty of goals at this level," said Stoke manager Mark Hughes,
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bony

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2016, 16:21

No brainer...

"Bringing Wilfried in was a no-brainer for us to be perfectly honest, because he knows the Premier League and has scored plenty of goals at this level," said Stoke manager Mark Hughes,
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bony

Innlegg Knut Ole » 31 Aug 2016, 16:40

Lilledino skrev:No brainer...

"Bringing Wilfried in was a no-brainer for us to be perfectly honest, because he knows the Premier League and has scored plenty of goals at this level," said Stoke manager Mark Hughes,

Håper inderlig han har rett, MH.
Bony skåret for øvrig 11 i 2014-15 og hele 17 i sesongen 2013-14.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Bony

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2016, 17:19

Så et intervju med Bony, i bilen inn til treningsfeltet. Der sa han at det har vært samtaler med Stoke i en hel uke...
Nice,,

Berahino kan bare vært et røykteppe....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bony

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2016, 17:57

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bony

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2016, 18:00

Skysport skriver dette :

One of the bargains of Deadline Day?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bony

Innlegg Morten T. » 23 Sep 2016, 09:50

Hmmm....?
http://bleacherreport.com/articles/2665 ... stoke-city

Bony er en god spiller, men det som står i denne artikkelen var det jeg fryktet mest med å bringe han inn. Han var god og powerful i Swansea, men de gangene jeg har sett han i ManC har han virket slapp og uinteressert og har brent en god del sjanser. Det er imponerende det han gjorde i Swansea, men i toppklubben ManC så kommer tross alt en spiss til flere sjanser og bør derfor nette oftere enn det han har gjort de siste årene, på tross av mindre spilletid.

Håper det snur for Bony og, aller viktigst, laget. Og det faderlig fort.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bony

Innlegg Richard Prestegård » 23 Sep 2016, 17:30

Morten T. skrev:Hmmm....?
http://bleacherreport.com/articles/2665 ... stoke-city

Bony er en god spiller, men det som står i denne artikkelen var det jeg fryktet mest med å bringe han inn. Han var god og powerful i Swansea, men de gangene jeg har sett han i ManC har han virket slapp og uinteressert og har brent en god del sjanser. Det er imponerende det han gjorde i Swansea, men i toppklubben ManC så kommer tross alt en spiss til flere sjanser og bør derfor nette oftere enn det han har gjort de siste årene, på tross av mindre spilletid.

Håper det snur for Bony og, aller viktigst, laget. Og det faderlig fort.


TV2 melder også dette: http://www.tv2.no/sport/8610498/

I tillegg meldes det at også Gianelli Imbula har fått kritikk fra resten av spillergruppa og holder seg for det meste for seg selv. Det at to spillere som Bony og Imbula ikke har kommet inn i gruppa, er ikke bra for den videre fremdriften til Stoke. Det skaper splid og gjør at spillere ikke jobber for hverandre. Dette må Mark Hughes få endra med en gang, for det er ikke positivt for spillergruppa.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Bony

Innlegg Torstein Norevik » 24 Sep 2016, 12:16

Richard Prestegård skrev:
Morten T. skrev:Hmmm....?
http://bleacherreport.com/articles/2665 ... stoke-city

Bony er en god spiller, men det som står i denne artikkelen var det jeg fryktet mest med å bringe han inn. Han var god og powerful i Swansea, men de gangene jeg har sett han i ManC har han virket slapp og uinteressert og har brent en god del sjanser. Det er imponerende det han gjorde i Swansea, men i toppklubben ManC så kommer tross alt en spiss til flere sjanser og bør derfor nette oftere enn det han har gjort de siste årene, på tross av mindre spilletid.

Håper det snur for Bony og, aller viktigst, laget. Og det faderlig fort.


TV2 melder også dette: http://www.tv2.no/sport/8610498/

I tillegg meldes det at også Gianelli Imbula har fått kritikk fra resten av spillergruppa og holder seg for det meste for seg selv. Det at to spillere som Bony og Imbula ikke har kommet inn i gruppa, er ikke bra for den videre fremdriften til Stoke. Det skaper splid og gjør at spillere ikke jobber for hverandre. Dette må Mark Hughes få endra med en gang, for det er ikke positivt for spillergruppa.


Jeg håper og tror vi skal ta ryktene om Bony og Imbula med en klype salt. Hughes har avfeid dette som "rubbish", og det kan jo spørres hvem som eventuelt er kilden til dette ? Det er vel nokså begrenset hvem som har tilgang til garderoben ? Dernest ser jeg meldinger på sosial media fra folk som har sett på treningene, og de melder om en Bony som smiler og ler og ingenting som tyder på at han ikke er "inne" i gruppen.

Det er lett for media å spekulere i slike tilstander når det går dårlig. Det betyr ikke nødvendigvis at det er riktig... ;)

Når det er sagt, så har utvilsomt både Imbula og Bony levert under pari og må begge heve spillet sitt for å bli de bidragsyterne vi håpet de skulle bli. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron