Philip Wollscheid

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Philip Wollscheid

Innlegg vegar56 » 17 Feb 2016, 14:38

Den unge herre synes han bør få sjansen på det Tyske landslaget etter prestasjonene denne sesongen.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-City-Philipp-Wollscheid-8211-deserve/story-28745987-detail/story.html

Han har vært tildels god, men SÅ god har han vel ikke vært, imho :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Morten T. » 17 Feb 2016, 15:37

vegar56 skrev:Den unge herre synes han bør få sjansen på det Tyske landslaget etter prestasjonene denne sesongen.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-City-Philipp-Wollscheid-8211-deserve/story-28745987-detail/story.html

Han har vært tildels god, men SÅ god har han vel ikke vært, imho :!:

Enig, det er en del foran han i køen. F.eks. Stoke sin tidligere stopperkjempe Robert Huth...

Det er jo tross alt verdens beste landslag vi snakker om her. Og helt der oppe er nok ikke Wollscheid, ikke foreløpig i hvertfall, men innstillinga er jo bra da.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Torstein Norevik » 14 Apr 2016, 20:27

Wollscheid ryktes til en retur til Tyskland til sommeren. Borrussia Mönchengladbach skal ønske seg den solide midtstopperen, og det spekuleres i om Wollscheid kan anse en retur til Tyskland som en døråpner til landslaget, ettersom det trolig vil bli mer tysk fokus på han om han spiller i hjemlandet.

På den annen side har han to år igjen av kontrakten, så han forsvinner nok ikke om ikke Stoke godkjenner en slik retur.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

For egen del har han vært en av sesongens store positive overraskelser. Jeg var litt overrasket da han ble signert permanent, fordi jeg ikke ble overbevist av det han viste i låneperioden. Men denne sesongen synest jeg han gjennomgående har vært meget solid og en av våre aller beste forsvarsspillere. Han er duellsterk, bra på hodet og har god plasseringsevne. Jeg har derimot oppfattet det slik at han mangler litt fart, som derimot kompenseres av plasseringsevnen. Jeg ble derfor ikke så rent lite overrasket da han i kampen mot Liverpool ble målt til å være en av de raskeste spillerne på banen, målt i en eller annen av de mange statistikkene som måles i hver eneste kamp. Så det er mulig de lange bena gjør at han virker tregere enn han egentlig er, og at han kompenserer lavere løpsfrekvens med lange steg. ;)

Alle skadeproblemene vi har hatt i de bakre rekker denne sesongen tilsier vel også at han ikke forsvinner. Ikke bare er han fast på førstelaget, men han er også en av de få som stort sett har vært skadefri gjennom hele sesongen. Jeg tror nok han blir... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Philip Wollscheid

Innlegg vegar56 » 15 Apr 2016, 08:49

Torstein Norevik skrev:Alle skadeproblemene vi har hatt i de bakre rekker denne sesongen tilsier vel også at han ikke forsvinner. Ikke bare er han fast på førstelaget, men han er også en av de få som stort sett har vært skadefri gjennom hele sesongen. Jeg tror nok han blir... ;)

Dessuten, som det blir påpekt i artikkelen, så har vel ikke tyskerne finansielle muskler til å hente han på det nåværende tidspunkt i kontraktsperioden. Og det hadde vel ikke vært noen i mot at den ble forlenget om ikke så lenge :?:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Philip Wollscheid

Innlegg gunny » 25 Aug 2016, 15:08

gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Kjell Ola » 25 Aug 2016, 17:06

Får vi inn Jones, så gjerne for meg. Eg har aldri vore jælma imponert over Wollscheid.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Philip Wollscheid

Innlegg RedFalcon » 30 Aug 2016, 21:22

Stoke Loud and Proud hevder nå at Wollscheid er ferdig i Stoke. :o

"Quick update Martins bid accepted (Loan)
Wollschied OUT
Final Fresh Bid for Saido"
Brukerens avatar
RedFalcon
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 334
Registrert: 03 Nov 2013, 12:48

Re: Philip Wollscheid

Innlegg gmel » 30 Aug 2016, 23:06

RedFalcon skrev:Stoke Loud and Proud hevder nå at Wollscheid er ferdig i Stoke. :o

"Quick update Martins bid accepted (Loan)
Wollschied OUT
Final Fresh Bid for Saido"


Så enkelt var det å bli kvitt han :cry:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Philip Wollscheid

Innlegg onside » 31 Aug 2016, 17:41

Lånes ut - med opsjon for salg til folkevognens hjemby Wolfsburg. :mrgreen:
Ble aldri noen suksess hos oss, vi ønsker lykke til og håper overgangen blir permanent!

http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/31/wo ... -city-def/?
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2016, 17:44

onside skrev:Lånes ut - med opsjon for salg til folkevognens hjemby Wolfsburg. :mrgreen:
Ble aldri noen suksess hos oss, vi ønsker lykke til og håper overgangen blir permanent!

http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/31/wo ... -city-def/?

Whatever.... Vi har fått Indi !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron