Axel Witsel

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Axel Witsel

Innlegg Torstein Norevik » 15 Mar 2016, 01:09

I nettutgaven av The Sentinel meldes det i dag at Stoke skal ha lagt inn et bud på 15-16m Euro på Zenit St. Petersburgs belgiske midtbanestjerne Axel Witsel.
The Sentinel refererer til uttalelser fra Zenits "general director" som skal være fremkommet i russiske medier i dag.

Artikkelen er litt uklar m.t.p. om det er et bud som er fremsatt nå, eller om det er noe som har vært fremsatt tidligere, f.eks. i januar før vi fikk tilslaget på Imbula. Men det fremgår i alle fall at Witsels agent visst nok skal være ivrig på å forsøke å få solgt Witsel bort fra Zenit.

Tror kanskje vi skal ta artikkelen med en klype salt, blant annet med tanke på vår nylige rekordsignering av Imbula, samt at det vel er posisjoner som er viktigere å få besatt enn enda en sentral midtbanespiller. Men bevares, Witsel har lenge vært regnet som en meget bra spiller, så en forsterkning ville han nok ha vært.

For egen del vil jeg nok likevel langt heller se en klassespiss innom portene på Britannia dersom man likevel skal grave dypt i lommeboka til Coates & co. ;)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

https://www.dreamteamfc.com/c/stoke-had ... rned-down/
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Axel Witsel

Innlegg Torleif » 26 Mai 2016, 16:10

Nye rykter om at at Stoke har lagt inn bud på Witsel. Hvor seriøst dette er, sies det ingenting om ;)
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 26 Mai 2016, 21:33

Torleif skrev:Nye rykter om at at Stoke har lagt inn bud på Witsel. Hvor seriøst dette er, sies det ingenting om ;)

Spennende tider, men det er vel hundre useriøse rykter for hvert sanne. Håper på en skikkelig spiss og en forsvarer denne sommeren, ikke benkeslitere takk!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 26 Mai 2016, 23:00

gmel skrev:
Torleif skrev:Nye rykter om at at Stoke har lagt inn bud på Witsel. Hvor seriøst dette er, sies det ingenting om ;)

Spennende tider, men det er vel hundre useriøse rykter for hvert sanne. Håper på en skikkelig spiss og en forsvarer denne sommeren, ikke benkeslitere takk!

Det er vel som det pleier å være ja, det meste av rykter er bare tull.
Men det kommer nok til å rykke til i nervesystemet hver gang vi knyttes til en midtstopper eller en spiss (men ikke Berainho, please).
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 27 Mai 2016, 21:26

Dette er kanskje bare tull. Om det ikke er det, så JA TAKK! Dette er en spennende spiller jeg mener vil passe perfekt inn i Stoke som høyreback.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 27 Mai 2016, 23:17

Richard Prestegård skrev:Dette er kanskje bare tull. Om det ikke er det, så JA TAKK! Dette er en spennende spiller jeg mener vil passe perfekt inn i Stoke som høyreback.

Men er ikke han i hovedsak sentral midtbanespiller, Richard ? ;) En spennende spiller, så absolutt, men jeg tenker kanskje at vi heller bør legge pengene i en spiss av høy kvalitet og en midtstopper. På sentral midtbane er vi vel relativt godt rustet, og selv om han nok ville ha styrket den lagdelen er vel spørsmålet om det er der vi mest trenger å styrke oss ? ;) Men gjerne, ja takk begge (alle) deler... :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 29 Mai 2016, 16:50

Torstein Norevik skrev:
Richard Prestegård skrev:Dette er kanskje bare tull. Om det ikke er det, så JA TAKK! Dette er en spennende spiller jeg mener vil passe perfekt inn i Stoke som høyreback.

Men er ikke han i hovedsak sentral midtbanespiller, Richard ? ;) En spennende spiller, så absolutt, men jeg tenker kanskje at vi heller bør legge pengene i en spiss av høy kvalitet og en midtstopper. På sentral midtbane er vi vel relativt godt rustet, og selv om han nok ville ha styrket den lagdelen er vel spørsmålet om det er der vi mest trenger å styrke oss ? ;) Men gjerne, ja takk begge (alle) deler... :D

Jo, han er kanskje det, men jeg mener å huske at han har spilt back også. Det betyr at han uansett er allsidig. Blir spennende å følge overgangsvinduet for å se hvilke spillere som kjøpes og selges fra Stoke.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest