Det kan gå mot en såkalt testimonial for Andy Wilkinson:
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html?
Noen fotballfans glemmer faderlig fort. Det som skjedde i går eller har blitt bygget møysommelig opp over tid har ikke samme status eller verdi som det å vinne neste match, men for meg er spillere som Wilkinson selve hjertet i det fotballsporten EGENTLIG handler om. Ja, han var en fyr med middelmådige ferdigheter, men han ga absolutt alt for sin lokale klubb, Stoke City, og han var ingen pyse som lå og skreik etter en tackling, men reiste seg tvert i mot opp igjen og spilte videre. Det er selve æreskodeksen som begeistrer meg, dessverre blir det færre og færre spillere igjen som innehar nettopp det.
Jeg håper han får denne matchen, for etter mitt syn er det vel fortjent. Han var jo også med i den perioden når klubben bygget seg opp fra scratch og er derfor selvfølgelig en av mange bidragsytere til at nåtidens spillere, trenere og supportere fortsatt kan kose seg med PL-fotball i Stoke-on-Trent.
Enda viktigere enn den evt. testimonial-matchen er selvfølgelig at helsa til Wilkinson bedrer seg. Han er fortsatt ikke friskmeldt etter hodeskaden.