Torstein Norevik skrev:Tottenham er kommet på banen m.t.p å signere Moses. Det er trolig dårlig nytt for oss, både fordi Tottenham er en langt større klubb, som kan friste med spill i Europa, og fordi det innebærer at Moses ikke trenger flytte fra London. Når han samtidig gir uttrykk for usikkerhet om han vil returnere til Stoke, så tror jeg nok at vi kan se langt etter den kjappe og tekniske venstrevingen.
http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/foo ... 481447.ece
Synd, fordi han - etter mitt syn - var en av våre aller beste spillere denne sesongen. Når det er sagt skal vi ikke glemme at han også var borte i lengre perioder på grunn av skader, og han virket å ha lav terskel for å pådra seg dette.
Det innebærer selvsagt en viss risiko når det blir snakk om å signere en spiller i litt høyere prisklasse, som tilfellet trolig ville ha vært med Moses.
Men når alt kommer til alt skulle jeg likevel gjerne ha sett Moses i Stoke-drakta også den kommende sesongen....
Enig, jeg har hatt stor sans for Moses i årm og kjipt om han ikke blir å se i Stoke Drakt i år...