Jon Walters

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Jon Walters

Innlegg JonC » 13 Aug 2014, 16:31

Jon Walters sier selv at et klubbytte kan skje rimelig snart.....
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Jon Walters

Innlegg gmel » 02 Feb 2015, 10:06

West Brom are interested in signing Stoke City forward Jonathan Walters. http://pbs.twimg.com/media/B80wFrnCUAAoWIi.jpg

Dream on.....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Jon Walters

Innlegg Torstein Norevik » 02 Feb 2015, 10:48

Walters har hatt mange kritikere, inkludert meg selv. Denne sesongen har han derimot hatt et voldsomt løft, som kulminerte med hat-tricket mot QPR på lørdag. :D Han har vist de samme taktene nå som våren 2011 da han også var veldig god. Slik Walters spiller nå er han en meget viktig spiller for oss, og han fortjener absolutt en ny kontrakt. :)

Når det er sagt så skal vi huske at kritikken mot han mye skyldes at han i den mellomliggende perioden var til dels svak og utrettet lite fremover på banen, likevel med en voldsom arbeidsinnsats og som et forbilde for de andre når det gjelder tæl og innsats. Som offensivt våpen har han imidlertid lenge vært begrenset, og det er med det bakteppet den markante kritikken mot han må leses.

Denne sesongen har han imidlertid vært strålende også som et offensivt våpen, er vår toppscorer, og kommer til veldig mange sjanser og skaper sjanser for andre. Dette synest jeg er veldig hyggelig fordi han alltid har vært en spiller som gir 110 % for laget, og slike spillere trenger vi.

Jeg undres litt over hva det er som gjør at Walters nå blomstrer. Det går nok mye på at han er kommet i flyt og spiller med stor selvtillit. Men han har nok også fått bedre spillere rundt seg, og gode spillere bidrar også gjerne til å gjøre andre gode. Så kan det jo selvsagt også tenkes at måten vi spiller på nå passer bedre for Walters enn slik vi spilte tidligere. Bare synsing og spekulasjoner selvsagt, men likevel oppsiktsvekkende at en av våre mest utskjelte spillere nå fremstår som en av våre aller nyttigste spillere. Noe av det samme har for øvrig skjedd med Glenn Whelan. ;)

Jeg gleder meg i alle fall med Walters, Whelan og resten av laget, og håper som sagt nå at vi forlenger kontrakten med Walters. For et par år siden ville en slik uttalelse vært utenkelig sett fra mitt ståsted. Ting forandrer seg, og bra er det.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jon Walters

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2015, 13:55

Torstein Norevik skrev:Walters har hatt mange kritikere, inkludert meg selv. Denne sesongen har han derimot hatt et voldsomt løft, som kulminerte med hat-tricket mot QPR på lørdag. :D Han har vist de samme taktene nå som våren 2011 da han også var veldig god. Slik Walters spiller nå er han en meget viktig spiller for oss, og han fortjener absolutt en ny kontrakt. :)

Når det er sagt så skal vi huske at kritikken mot han mye skyldes at han i den mellomliggende perioden var til dels svak og utrettet lite fremover på banen, likevel med en voldsom arbeidsinnsats og som et forbilde for de andre når det gjelder tæl og innsats. Som offensivt våpen har han imidlertid lenge vært begrenset, og det er med det bakteppet den markante kritikken mot han må leses.

Denne sesongen har han imidlertid vært strålende også som et offensivt våpen, er vår toppscorer, og kommer til veldig mange sjanser og skaper sjanser for andre. Dette synest jeg er veldig hyggelig fordi han alltid har vært en spiller som gir 110 % for laget, og slike spillere trenger vi.

Jeg undres litt over hva det er som gjør at Walters nå blomstrer. Det går nok mye på at han er kommet i flyt og spiller med stor selvtillit. Men han har nok også fått bedre spillere rundt seg, og gode spillere bidrar også gjerne til å gjøre andre gode. Så kan det jo selvsagt også tenkes at måten vi spiller på nå passer bedre for Walters enn slik vi spilte tidligere. Bare synsing og spekulasjoner selvsagt, men likevel oppsiktsvekkende at en av våre mest utskjelte spillere nå fremstår som en av våre aller nyttigste spillere. Noe av det samme har for øvrig skjedd med Glenn Whelan. ;)

Jeg gleder meg i alle fall med Walters, Whelan og resten av laget, og håper som sagt nå at vi forlenger kontrakten med Walters. For et par år siden ville en slik uttalelse vært utenkelig sett fra mitt ståsted. Ting forandrer seg, og bra er det.... ;)

Walters og Whelan gjør begge nyttige jobber som blir undervurdert - være seg om det har vært under Pulis eller Hughes.
Walters er en spiller som de fleste trenere vil ha på et lag - fordi de vet at han leverer gang på gang. Okei, han har sine begrensninger, men totalpakka gjør at så viden forskjellige trenere som Pulis, Hughes, Trappatoni, Keane og O`Neill plukker han ut i førsteelveren- gang på gang.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jon Walters

Innlegg Torstein Norevik » 21 Aug 2015, 11:05

Stoke skal ha avslått et bud på 1,5m pund for Walters......fra morgendagens motstander Norwich ;)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jon Walters

Innlegg Richard Prestegård » 21 Aug 2015, 12:32

Torstein Norevik skrev:Stoke skal ha avslått et bud på 1,5m pund for Walters......fra morgendagens motstander Norwich ;)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html


Walters vurderer for øyeblikket et tilbud fra Stoke om ny kontrakt, og håper han forlenger. Så lenge ikke noen av verdens beste klubber, som f. eks Barcelona, legger inn et bud, så ser jeg ingen grunn til å selge.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Jon Walters

Innlegg Morten T. » 24 Aug 2015, 09:29

Det virker som om Hughes vil at Walters skal bli, ja han går faktisk så langt som å si at Stoke vil beholde han og la han gå kontraktstiden ut selv om de ikke kommer til enighet om ny kontrakt:
http://www.espn.co.uk/football/stoke-ci ... rs-to-stay

Det er nesten fascinerende hvor forskjellig managere/trenere/fagfolk( uavhengig av filosofi ) ser på Walters sine egenskaper kontra hvordan flere fans rangerer irlenderen som fotballspiller.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jon Walters

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2015, 11:18

Det virker ikke som om Walters er helt fornøyd med de pågående kontraktsforhandlingene med Stoke:
http://www.teamtalk.com/norwich-city/9966257/-
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jon Walters

Innlegg Morten T. » 28 Aug 2015, 19:10

Stoke avslår bud nummer to fra Norwich:
http://www.sportsmole.co.uk/football/st ... 42431.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jon Walters

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2015, 16:57

Mer og mer tyder på at Walters har spilt sin siste kamp for Stoke:
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Vel, vel...jeg synes han er god nok for både troppen til Stoke og PL, men han er jo mange supportere sin "prügelknabe" og da er det kanskje like greit at han forsvinner? Selv tror jeg han fortsatt kan ha 2-4 gode år igjen på fotballbanen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 122 gjester