Lee Chung-Yong

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Lee Chung-Yong

Innlegg Torstein Norevik » 15 Aug 2012, 00:21

Bolton-spilleren linkes til Stoke av journalisten Mark "Homzy" Holmes i Teamtalk. Man skal kanskje ikke legge så altfor stor vekt på en uttalelse fra en enkelt journalist, men "Homzy" er ingen hvem som helst og har gode kontakter i og rundt klubben. Han har veldig ofte rett i det han kommer med, og virker usedvanlig godt informert. Kan f.eks. nevne at han var blant de aller første (kanskje den første) som tidlig i juli sa at vi var ute etter Kightly.

Når det gjelder Lee, så er han regnet som en av de aller mest spennende spillerne fra Sør-Korea, og han var i 2009 på The Times liste over "50 rising stars" i fotballverdenen. Kan sikkert bli en solid forsterkning til stallen, selv om jeg er litt usikker på om han ville ha vært noe opplagt valg til førstelaget, ettersom han vel er regnet som høyre ving (konkurrerer da med Pennant, Kightly og Shotton)

Her er linken, hvor "Homzys" kommentar faller, i et svar til ett av innleggene.... 8-)

http://www.teamtalk.com/stoke-city/yoursay
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Lee Chung-Yong

Innlegg Torstein Norevik » 15 Aug 2012, 21:21

Her hevdes det at vi er i samtaler med Bolton med tanke på å signere Lee.

http://www.teamtalk.com/stoke-city/7992 ... -flyer-Lee

Det ryktes at Etherington eller Pennant kan komme til å forsvinne dersom Lee signeres. Jeg har tidligere tatt til orde for at det kanskje kan være tiden for å la Etherington gå, da jeg har en uggen følelse om at han er på nedadgående, og at vi bør "cashe inn" på han mens det ennå er noe å hente.

Som jeg for øvrig også tok til orde for når det gjaldt Fuller i Januar-vinduet, det skjedde ikke og han ble fristilt i sommer uten at vi fikk ett eneste pund for han, og uten at han spilte særlig mange minutter i mellomtiden.

Poenget mitt er at vi bør la spillere som er klart på nedadgående gå mens de er vei på nedover, og ikke vente til de når bunnen og det ikke lenger er pundsedeler å hente for de.... 8-) Ethers er vel mye mulig på den veien nå....
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 15 Aug 2012, 22:33

Torstein Norevik skrev:Som jeg for øvrig også tok til orde for når det gjaldt Fuller i Januar-vinduet, det skjedde ikke og han ble fristilt i sommer uten at vi fikk ett eneste pund for han, og uten at han spilte særlig mange minutter i mellomtiden.

Hva betreffer Fuller så mener jeg at manageren vurderte det hele feil når han ga han så lite spilletid som han gjorde.
Skulle de hatt penger igjen for Fuller, så måtte han fått muligheten til å selge seg selv gjennom spilletid. Det samme kan sies om andre spillere også. Verdien faller uten spilletid.
Og da kan man trekke det videre: Er managerens vurderinger alltid riktig?
Var det f.eks. riktig å gi Walters så mye tillit forrige sesong? Svaret er nei eller neppe, men hadde vi solgt Walters i dag så hadde vi nok fått en tilnærmet tilsvarende sum som vi ga. Nettopp fordi manageren har gitt han tillit og mulighet til å delta på nivået.

Ja, Fuller har blitt svakere de siste åra, men burde ha fått flere sjanser og mer spilletid( ikke 4 minutter i annenhver kamp ). Rett og slett fordi han er en bedre spiller, på tross av nivåsenkingen, enn de fleste alternativene.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 17 Aug 2012, 21:00

Ja takk!
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Des 2012, 01:25

Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 20 Des 2012, 23:56

Yes please!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Jan 2013, 09:45

Stoke kobles fortsatt mot Sør-Koreaneren:
http://www1.skysports.com/football/news/11672/8429625
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 31 Jan 2013, 22:13

Han er på treningsfeltet til Stoke nå. Bekreftet.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 31 Jan 2014, 15:00

Den vanligvis godt orienterte Teamtalk-journalisten - og ihuga Stoke-supporteren - Mark "Homzy" Holmes, melder på sin Twitter-konto at det igjen er snakk om en overgang for denne sør-koreaneren. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 31 Jan 2014, 15:20

Torstein Norevik skrev:Den vanligvis godt orienterte Teamtalk-journalisten - og ihuga Stoke-supporteren - Mark "Homzy" Holmes, melder på sin Twitter-konto at det igjen er snakk om en overgang for denne sør-koreaneren. ;)

Er det noe for oss??
Benkevarmer?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest