Crawley - STOKE

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Crawley - STOKE

Innlegg Svein Nilsen » 19 Feb 2012, 18:18

Faen, møkkatrekning!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Crawley - STOKE

Innlegg Morten T. » 19 Feb 2012, 22:11

Svein Nilsen skrev:Til kvart'n er veldig bra! Men, kampen i dag føyde seg inn i rekken av svake prestasjoner i 2012. Har sett kampen på en litt utydelig stream, men det var vanskelig å se at Stoke var et PL lag, når vi ble trykket på i nesten 90 minutter av lille Crawley. Vet ikke om det røde kortet hadde mye å si, men vi var også svakest før det.
Vanskelig å plukke ut de tre beste våre Morten, men Crouch igjen på topp? Hmmm, synes nok din beundring for bønnestengelen begynner å bli i største laget ;)

Nja...Jeg gir INGEN av spillerne godkjent etter dagens kamp, men jeg synes at Crouch var MINST dårlig. Jeg tror dette "forholdet" mellom meg og Crouch er litt vel mye blåst ut av dimensjoner. Det jeg mener er at han er, og har vært, en spiss av internasjonal klasse. Han har en bra målratio og faktisk også brukbart med assists. Han er fullstendig undervurdert teknisk av en del "forståsegpåere", og han er bra på hodet( selv om han kanskje burde vært bedre ). Han jobber bra for laget også. Svakhetene er fart( ALLE må vel forstå at han ikke ble kjøpt inn for å true bakrom? ) og at han ikke får gjort noe uten støtte og hjelp fra en dugandes spisspartner.

Jeg mener at Crouch er blant de aller beste spillerne i Stoke og at han definitivt er blant de to beste spissene. Det betyr: Er han i form og skadefri så bør han spille HVER gang. Ikke så mye fordi Crouch er verdens beste spiss, men fordi Stoke ikke har noen bedre tilgjengelig pr. dato.

Fuller og Crouch er min foretrukne duo til å starte kampene på topp.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Crawley - STOKE

Innlegg Morten T. » 19 Feb 2012, 22:17

Knut Ole skrev:
Og til slutt: Uansett hvor sure vi er så ER det faktisk sterkt å komme så langt som vi har gjort i FA-cupen to år på rad. :)


Det er sant, blir spennende å følge trekningen. Og det er ingen som er sure, men bare en smule bekymret for denne laaaaaaange bølgedalen vi er nede i. Så får vi håpe toppen av bølgen er like høy som den er dyp. Da blir det finale og minst 8. plass i serien :D

Fin kommentar Morten. I f.h.t. en del kommentarer her inne er jeg nok lullet inn med lystgass. Finale i fjor og kvart i år. Sterke resultater i SCFC-sammenheng.
Alle ser at spillet i dag er svakt og en forlengelse av bølgedalen vi er i. Like greit at vi blir lenket av Europa-league, redd vi ikke kommer så langt som i fjor i FA cupen (ganske avhengig av trekningen), og 8 plass i PL kan vi bare glemme.
Uansett proud and loyal i 40 nye år!

Liverpool borte kan fort bety exit, ja. Men de er ikke så gode lenger de heller og definitivt ikke uovervinnelige. Sjarmtrollet Suarez er klart best, mens fyrer som Gerrard, Carragher, Reina, Adam og Carrol ikke er like gode som de var.
I en sånn kamp er det vinn eller forsvinn og da er det like greit å PRØVE å vinne matchen.

Men enig, finale og kvartfinale to år på rappen er veldig sterkt. Får vi en plass fra 7 til 12 i serien, så vil jeg uansett være fornøyd med sesongen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Crawley - STOKE

Innlegg Morten T. » 21 Feb 2012, 14:26

Kanskje det røde kortet til Delap var greit allikevel ???:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7534825/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Crawley - STOKE

Innlegg TrondG » 21 Feb 2012, 17:52

Nydelig! Justice! Og på H.M Kong Haralds fødselsdag i tillegg! :D
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Crawley - STOKE

Innlegg TrondG » 21 Feb 2012, 17:53

Oi; trodde du hadde postet denne jeg, Morten: http://www1.skysports.com/football/news ... -rescinded Delap fikk medhold og slipper karantene! Justice altså!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 176 gjester

cron