Stoke City vs Valencia

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Valencia

Innlegg centauri » 17 Feb 2012, 00:17

Det ble ingen Stoke-bombe i kveld (heller) :x
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke City vs Valencia

Innlegg Knut Ole » 17 Feb 2012, 00:21

Begovic var god. Wilkinson var veldig god. Delap okei. Etherington og Pennant var variable. Walters løper og jobber, men det blir med det. Crouch var god.

Snipp snapp snute, vi er ute. Enig Morten; Wilkinson og Bego stod fram, synd og bekymringsfullt at kantene våre, våre kvalitetskort er så variable og i en del situasjoner gjør enkle feil og mister ball når vi er på vei fram.
Lurer på om vi hadde possesion i 2.omg? Hadde i så fall ikke turt å sette penger på det.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke City vs Valencia

Innlegg Josef » 17 Feb 2012, 02:13

Velger (uten å være pulis hater) å skrike litt som på oatcake. hvorfor i helvete er Walters?
Det må da til satan være nok til klippekort. Dete er noe jeg som tilhenger av Pulis aldri får svar på. Hvorfor startet ikke en giftig Jerome eller Fuller?
Nei til helvete la oss heller prøve hva som er bevist igjen og igjen ikke funker.
Jævlig skuffa idag, nok en kveld som går i dass...Kansje vi greier å slå Crawly så kan vi skryte litt, av overlegenthet.
Nei jeg hadde ikke trodd vi skulle greie oss så bra mot Valencia men når di viser seg så svak(men Pulis du må gjerne spille noen som har bevist di gidder ofre litt)

Skulle alltid ønske alle Stoke spillerene gjorde det top notch, problemet er vel kansje det at 3-400.000 i uka ikke er nok.
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Stoke City vs Valencia

Innlegg -Tottal- » 17 Feb 2012, 07:46

Prestasjonsmessig: Godkjent
Resultatmessig : Skuffa

Vi spillte underholdende fotball mot porselenguttene fra Valencia, og det skal vi ha cred for. Vi trenger riktignok et lite mirakel for å klare å vinne bortekampen, men det burde være håp hvis Pulis tar ut et laguttak som fungerer. Jerome, Shotton og Wheelan/Whitehead fra start, burde være en selvfølge.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke City vs Valencia

Innlegg Morten T. » 17 Feb 2012, 09:37

-Tottal- skrev:Prestasjonsmessig: Godkjent
Resultatmessig : Skuffa

Vi spillte underholdende fotball mot porselenguttene fra Valencia, og det skal vi ha cred for. Vi trenger riktignok et lite mirakel for å klare å vinne bortekampen, men det burde være håp hvis Pulis tar ut et laguttak som fungerer. Jerome, Shotton og Wheelan/Whitehead fra start, burde være en selvfølge.

For å være ærlig så synes jeg Valencia matcha Stoke bra på fysikken. Det ble ikke det fortrinnet jeg trodde og håpet det skulle bli.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City vs Valencia

Innlegg monken » 17 Feb 2012, 17:46

Forstår at vi ikke kan matche Valencia i ballkontroll.....men dem klart jo ikke å ta dem i styrke ein gang....kun sporadisk. Nei Æ va skuffet etter kampen ja. Å dem som mene helt nøkkern sett at vi "har ein mulighet" i Spania....huff, æ grue mæ!!!! å æ tror itj at ball`n e sååå rund at det går nei. Tror vi ska kun tenk HOLD oss i PL. PRI nr 1.
monken
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 103
Registrert: 08 Aug 2011, 13:54
Bosted: Trondheim

Re: Stoke City vs Valencia

Innlegg TrondG » 18 Feb 2012, 20:53

Morten T. skrev:
-Tottal- skrev:Prestasjonsmessig: Godkjent
Resultatmessig : Skuffa

Vi spillte underholdende fotball mot porselenguttene fra Valencia, og det skal vi ha cred for. Vi trenger riktignok et lite mirakel for å klare å vinne bortekampen, men det burde være håp hvis Pulis tar ut et laguttak som fungerer. Jerome, Shotton og Wheelan/Whitehead fra start, burde være en selvfølge.

For å være ærlig så synes jeg Valencia matcha Stoke bra på fysikken. Det ble ikke det fortrinnet jeg trodde og håpet det skulle bli.


Og - ikke minst - gjorde keeperen deres et formidabelt stykke arbeid på alle dødballer.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 165 gjester

cron