Stoke - Sunderland

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg Knut Ole » 05 Feb 2012, 12:25

Jeg synes også å ane at den store entusiasmen som var rundt laget de første par sesongene i PL er begynt å avta noe. Vi samler ikke lenger fullt hus til alle hjemmekampene, tribunesangen er ikke lenger så intens og hyppig, og i dag begynte det å tømmes alvorlig på tribunen en god stund før kampen var ferdig. :? Vel var været fryktelig surt, men likevel....

Feil! PÅ TROSS AV ufyselig vær samler matchen i følge info jeg har 27.717 tilskuere som er nest høyest i år, bare 2.juledag BOXING DAY hadde marginalt høyere med 27.739.
Ellers bærer tilskuerstatistikken preg av praktisk talt fullt hus i alle hjemmematchene i år (men unntak av noen ledige borte-seter, samt sikkerhets forbehold).
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg mfkpotter » 05 Feb 2012, 13:03

Knut Ole skrev:
mfkpotter skrev:Dette er en typisk Stoke kamp, dessverre så er spillet som kun ble servert på bortebane tidligere nå også flyttet til Britannia.
Stoke skal være ytterst glade for at de nå har 30 poeng, dette laget er pr dags dato kanskje PL dårligste lag.

Den kunstige 8 plassen er nå også utenfor rekkevidde, 47 poeng som hittil er det beste å vise til vil de heller ikke klare i år.
Både poeng og tabellplassering er på en nedadgående kurve fra tidligere sesonger tror jeg, nå får vi se hva du er laget av TP.
Jeg tipper at du er historie senest til sommeren..

So what else is new....

Som små-beunderer (du også, Rune?) av Martin O`Neill var jeg spent på å se et lag med høy kvalitet og veldig dytt. Martin fikk nok en tre-poengs triumf. Spillet laget hans presterte imponerte ikke meg, bortsett fra en (i deres øyne) flott skåring. I spill 11 - 10 i over halve kampen skapte de knapt andre trusler for Sørensen selv med MYE rom, og var vel underlegende i spill. Joda absurd spilleforhold begrenser fin-spill noe som også gjaldt for "PL dårligste lag". I mine øyne feil dommeravgjørelse er medvirkende faktor til at vi ikke kjørte over dem. Naivt tenkt? joa kanskje det. I allefall tenker jeg poeng-likhet i dag ville vært mer korrekt oppsummert.
Er (som blod-fan) klart skuffa over 0 - poeng, men også over kvalitet. Nytter ikke å bare skylde på været, for dette har vi sett så mye av ...for lenge:
- dårlig pasningskvalitet
- manglende kvaliteter siste 3-del av spillet / offensivt
- innkompetanse på kontringer
= Alt dette henger sammen.
Gå ut på det flotte treningsanlegget og tren opå dette P L E A S E! Eller.....kan det være at dagens Stoke stall ikke skal falle av for slikt, men heller videreføre sin kyniske stil, primitive og direkte fotball (tror selv ikke det er veien inn i framtida)?


Mye av det du mener som må forbedres på treningsfeltet, tror jeg alle Stoke supportere i hele verden er enige med deg i.
Men hvem er det som er ansvarlig for at nettop slike ting skal bli bedre, jo det er mannen med ansvaret Tony Pulis.
Det blir vanskelig for spillerne å gjøre noe annet enn de har gjort de siste årene, da de faktisk ikke har noen annen måte å spille fotball på.
Det er kanskje på sin plass at du snart stiller kritiske spørsmål mot TP, han har faktisk ansvaret for alt du her etterlyser.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 148 gjester

cron