Man.U - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Man.U - Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2012, 00:00

Okei. Her var vi komplett sjanseløse.
Passive, feige og et meget svakt pasningsspill.
I dag tar jeg fram den gamle slaktekniven min fra tidlig i arbeidskarrieren og går løs på:
Whitehead - Han gjorde INGENTING riktig!
Jones - Hvordan er det MULIG at noen ser noe i denne mannen? Stevie Wonder ville hatt bedre ballkontroll!
Palacios - Helt ubruklig. Dårlig tempo. Feilpass. Og ingen kondis.
Pennant - Var skremmende svak i 2. omgang.
Pulis - Dårlig taktikk. Dårlige coaching. Og uforståelig at han begynner kampen med ultrasvake Jones ved siden av Crouch og uten en innkaster!

Jeg synes at et lag på 8. plass i PL bør TØRRE mer mot det svakeste Manchester United-laget vi har møtt de fire sesongene vi har vært i PL! Synes synd på håpefulle supportere som tok turen

Ikke mange lyspunkter i dag, men jeg synes disse var våre tre beste:
Shawcross
Sørensen
Jerome
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Man.U - Stoke

Innlegg mfkpotter » 01 Feb 2012, 00:01

Dette var en kamp som de til de grader gikk akkurat som forventet. Før kampen så skrev jeg et svar til Morten at United kunne ha stilt med Ferdinand i mål, da Stoke uansett maks klarte et skudd på mål.
Jeg fikk helt rett med et skudd på mål, men jeg kunne likeså godt ha stått i det målet selv. Stoke hadde uansett aldri scoret.

Whitehead, Walters, og Wilson var om mulig dårligere enn det bedriftslaget jeg så her om dagen, resten av spillerne kan til nød brukes i supporter cupen på Snarøya.

Og til sist Tony Pulis, dra så langt f... meg vekk fra en fotballbane det er mulig å komme. Du er helt klart den mest amatørmessige, stae og til de grader den mest ræva manageren jeg noensinne har sett.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Man.U - Stoke

Innlegg centauri » 01 Feb 2012, 00:02

Hvordan kan 2 lag være så totalt ulike m.h.t. pasnings-sikkerhet.
Det nærmeste jeg kommer Stoke er det norske landslaget.
Ballen i beina = stressfaktor
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Man.U - Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2012, 00:02

Knut Ole skrev:
ToGra skrev:Skulle vi klare å kapre 10.plass denne sesongen er det over evne.

Nei.
Med laget vi har nå på papiret så bør vi forvente en plass meelom 7 og 12.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Man.U - Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2012, 00:07

mfkpotter skrev:Whitehead, Walters, og Wilson var om mulig dårligere enn det bedriftslaget jeg så her om dagen.

Skal ikke kimse av Oslo Taxis 3. lag! Han tjukken med kronisk lyskestrekk på topp kunne gjort vei i vellinga her.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Man.U - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 01 Feb 2012, 00:07

Akkurat som forventet! Det vil si; å starte med både Jones og Crouch var litt overraskende. Ellers samme gamle leksa; ligge dypt, altfor dypt, kaste bort ballen hvsi vi skulle være så heldige å få den og vente på neste angrepsbølge fra hjemmelaget.
La det være klart; United stilte med sitt svakeste lag på flere år, her ville 18 andre klubber i Premier League gjort et forsøk på å få et resultat. Men ikke Stoke. TP er så sinnsyk sta og udugelig taktisk at det begynner å blir pinlig!
Vi har et lag som faktisk ikke er godt nok på dette nivået.
Av flere dårlige spillere, aller dårligst; Crouch, Walters, Palacios og Whitehead.
Absolutt ingen var gode, men jeg kaster gjerne inn brannfakkelen; Jones var bedre enn Crouch!

Nei, dette var ræva - igjen! Og, vi har ikke handlet noen spillere og har mange kamper igjen; Liga, FA Cup og Europa Liga. En tynn stall har blitt enda tynnere, flere spillere trenger pause (f.eks. Walters) og vi har penger men velger å ikke hente flere spillere. Forstå det den som kan!!!!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Man.U - Stoke

Innlegg bjørn123 » 01 Feb 2012, 00:17

Morten T. skrev:Okei. Her var vi komplett sjanseløse.
Passive, feige og et meget svakt pasningsspill.
I dag tar jeg fram den gamle slaktekniven min fra tidlig i arbeidskarrieren og går løs på:
Whitehead - Han gjorde INGENTING riktig!
Jones - Hvordan er det MULIG at noen ser noe i denne mannen? Stevie Wonder ville hatt bedre ballkontroll!
Palacios - Helt ubruklig. Dårlig tempo. Feilpass. Og ingen kondis.
Pennant - Var skremmende svak i 2. omgang.
Pulis - Dårlig taktikk. Dårlige coaching. Og uforståelig at han begynner kampen med ultrasvake Jones ved siden av Crouch og uten en innkaster!

Jeg synes at et lag på 8. plass i PL bør TØRRE mer mot det svakeste Manchester United-laget vi har møtt de fire sesongene vi har vært i PL! Synes synd på håpefulle supportere som tok turen

Ikke mange lyspunkter i dag, men jeg synes disse var våre tre beste:
Shawcross
Sørensen
Jerome

Hva med Crouch da Morten ?- han var vel blant de 4 beste da...
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Man.U - Stoke

Innlegg Knut Ole » 01 Feb 2012, 00:18

Morten T. skrev:
Knut Ole skrev:
ToGra skrev:Skulle vi klare å kapre 10.plass denne sesongen er det over evne.

Nei.
Med laget vi har nå på papiret så bør vi forvente en plass meelom 7 og 12.

7. plass er ikke nubb-sjangs Morten. Heller ikke 8. og jeg tviler på 9. (AV, Everton og muligens Sunderland jager) med det laget vi har nå.
10-11 plass er mitt optimistiske tips. Sorry! Men håper jeg tar feil.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Man.U - Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2012, 00:23

bjørn123 skrev:
Morten T. skrev:Okei. Her var vi komplett sjanseløse.
Passive, feige og et meget svakt pasningsspill.
I dag tar jeg fram den gamle slaktekniven min fra tidlig i arbeidskarrieren og går løs på:
Whitehead - Han gjorde INGENTING riktig!
Jones - Hvordan er det MULIG at noen ser noe i denne mannen? Stevie Wonder ville hatt bedre ballkontroll!
Palacios - Helt ubruklig. Dårlig tempo. Feilpass. Og ingen kondis.
Pennant - Var skremmende svak i 2. omgang.
Pulis - Dårlig taktikk. Dårlige coaching. Og uforståelig at han begynner kampen med ultrasvake Jones ved siden av Crouch og uten en innkaster!

Jeg synes at et lag på 8. plass i PL bør TØRRE mer mot det svakeste Manchester United-laget vi har møtt de fire sesongene vi har vært i PL! Synes synd på håpefulle supportere som tok turen

Ikke mange lyspunkter i dag, men jeg synes disse var våre tre beste:
Shawcross
Sørensen
Jerome

Hva med Crouch da Morten ?- han var vel blant de 4 beste da...

Jeg tror du bommer fullstendig hvis du tror at Crouch er en favoritt hos meg! Han er ganske enkelt en av de to beste spissene i klubben og bør starte sammen med Fuller eller Jerome eller Walters så ofte som mulig.
Jeg har ingen problemer med å kritisere Crouch i dag. Han var lite beveglig og veik i duellene, men aller mest led han under å ha en fullstendig uduglig spisspartner. Jeg håper det er aller siste gang vi ser den konstellasjonen og at Pulis lar Jones gå vederlagsfritt sammen med Sidibe til Port Vale.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Man.U - Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2012, 00:26

Knut Ole skrev:Nei.
Med laget vi har nå på papiret så bør vi forvente en plass meelom 7 og 12.

7. plass er ikke nubb-sjangs Morten. Heller ikke 8. og jeg tviler på 9. (AV, Everton og muligens Sunderland jager) med det laget vi har nå.
10-11 plass er mitt optimistiske tips. Sorry! Men håper jeg tar feil.[/quote]
Vi har jo faktisk ikke noe svakere lag enn Everton på papiret. Leighton Baines er en klassespiller, men resten?
Jeg tror vi må komme oss ut av den modusen vi var i den første sesongen hvor mye handlet om å overleve. Nå bør vi heller se på det som en skuffelse hvis vi ikke blir blant de 7 til 12 beste.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 151 gjester

cron