Liverpool vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg Kjell Ola » 14 Jan 2012, 18:53

Torstein Norevik skrev:
Kjell Ola skrev:4 min tillegg

For hva da ? :shock:


"foglane vet"!

0-0, bra resultat, men ikkje akkurat imponerande kamp.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg ToGra » 14 Jan 2012, 18:57

Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Det som skuffer meg er at vi er elendige til å holde på ballen når vi bryter. Jeg tror vi hadde flere feilpasninger enn vellykkede. Da blir det tøft, når man umiddelbart etter å ha brutt og klarert, må tilbake i forsvar. Et under (=uoppfinnsomt og dårlig) at Liverpool ikke klarte å skaffe seg ett mål i denne kampen. Men så avgjort: Et bonuspoeng!
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg Ovis » 14 Jan 2012, 18:58

Må vel seia oss fornøgd med 1 poeng slik som kampen var. Tony Pulis sin 400 kamp. herlig.
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg Morten T. » 14 Jan 2012, 18:59

0-0.Slutt.

En strålende forsvarskamp av våre gutter! Veldig bra organisert og selv om vi slapp dem til litt på slutten så var gjennomføringa strålende.
I dag mener jeg at vi nok en gang var heldig med dommeren også. Av alle de brytekampene som Huth, men først og fremst Shawcross, regisserte så burde nok minst ÈN ha ført til straffe. Kan være greit å ha i mente...

Offensivt hadde vi svært lite å by på i denne kampen, men det var nok mye en villet strategi fra Pulis & co.

Jeg synes hele laget fortjener ros i dag, men noen små minuser går til Whelan, Woodgate og Whitehead.

Synes våre tre beste var:
Huth
Wilson
Delap
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg Kjell Ola » 14 Jan 2012, 19:05

Port Vale - Wimbledon: 1 - 2!
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg Morten T. » 14 Jan 2012, 19:28

Kjell Ola skrev:Port Vale - Wimbledon: 1 - 2!

Off-Topic, men Wimbledon fortjener virkelig respekt. Fansen har rett og slett bygget opp klubben fra null. En foregangsklubb, spør du meg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg jørgen » 14 Jan 2012, 20:20

Jeg blir helt gal av å se hvordan vi presterer å gi fra oss ballen hele tiden! Det er virkelig ikke en eneste spiller som kan kalle seg selv kapable til å slå pasninger i Premier League! Og Woodgate spiller ene og alene fordi han heter "Woodgate". Han er ikke god nok for spill på øverste nivå i England, og med en gang Wilkinson kom innpå ble det mye mer stabilt på høyrebacken. Jeg synes Pennant burde ha kommet inn rundt det 70min slik at vi kunne presset frem noen cornere og kontringer, i steden for å ligge bakpå å satse på at Liverpool ikke klarer å score. Hadde vi fått en mål mot oss hadde vi ikke hatt noen som helst mulighet til å svare.

Men når det er sagt var det en eminent kamp av oss defensivt, selv om (som Morten påpeker) vi lett kunne hatt en-to straffespark mot oss. Det spørs hvor lenge midtstopperne våre får holde på slik før dommertrioen slår ned på det.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg bjørn123 » 14 Jan 2012, 21:14

Kom hjem nettopp og fikk ikke kampen med meg. Spennende og lese fra side 1 og utover på disse sidene når jeg bevisst ikke visste resultatet. :) Herlig med poeng - dette lover bra fremover. Nå får jeg finne ut tidspunkt på reprisesendigen av kampen og se den i fred og ro (for en gang skyld) ;)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 14 Jan 2012, 21:15

Poeng på Anfield? Anytime! Når det er sagt så stiller denne kampen seg i rekken av ufortjente poeng denne sesongen! Men, det er lov å ha litt flaks, det er lov å spille defensivt og det er lov å være et dørgende kjedelig fotballag! Og på Anfield er jeg fornøyd med poeng uansett!
Vi åpnet lovende i 4-5-1, men rygget mer og mer bakover og det var som vanlig samme TP taktikk som i de forrige 200 bortekampene. Men forsvaret er relativt bra under press. Sørensen bunnsolid, Woodgate litt shaky, Huth strålende, Shawx over middels og Wilson trygg og defensiv men satte vel ny verdensrekord i feilpasninger! Delap usynlig i starten men har god kondis og orket bra på slutten når de andre var slitne. Palacios fortsatt ikke den spilleren jeg håpet han var, Whelan dessverre svakere enn på lenge, Ethers bidrar for lite offensiv og Walters i en krevende høyrekant rolle hvor han måtte rydde litt opp for en ikke imponerende Woodgate, offensivt svak. Crouch jobbet og sleit på topp man var ingen trussel for Liverpool dessverre, men fikk jo heller ingen hjelp.
Og dommeren; imponerende å ikke bøye av for "presset" fra tribune og spillere i rødt. Når det er sagt så var vi vel litt heldige, Huth og Shawx kommer snart til å lage straffespark og pådra seg røde kort!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg mfkpotter » 14 Jan 2012, 23:04

Liverpool har nå spilt 7 uavgjorte kamper på Anfield, flere av dem har kommet mot såkalte bunnlag. Dette er en kamp Stoke kunne ha vunnet hvis de hadde prøvd, men når man så til de grader ikke vil vinne fotballkamper så vil det heller aldri skje.
Hadde Stoke spilt 0-0 borte mot Barcelona så hadde jeg skjønt Pulis sin begeistring etter kampen, men Liverpool er langt unna toppen av PL for øyeblikket.

Jeg er helt enig med Jørgen, det var ikke en eneste Stoke spiller som traff med en pasning i dag, det er så dårlig kvalitet på pasningspillet at jeg ikke kan skjønne at det er mulig i PL.
Samtidig så lurer jeg på hva Glenn Whelan har blandet i champagnen denne uken, det må være tidenes dårligste kamp av en enkeltspiller så langt.
Jeg synes direkte synd på Peter Crouch som skal spille som enslig spiss i slike kamper,tenk deg å skal stusse ballen til tre Liverpool forsvarere hele kampen.

Og det er bare takke Howard Webb for det ene poenget, Shawcross og Huth var veldig bra i dag, men den holdingen i feltet er bare helt håpløst.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 136 gjester