Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Innlegg ToGra » 07 Jan 2012, 18:54

Wigan ble første PL-lag ut denne gangen
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Innlegg Morten T. » 07 Jan 2012, 18:56

Gillingham har hatt 9 cornere i 2. omgang. Stoke har hatt 2 ( og scoret på den ene ). Ingen skal ta fra oss effektiviteten! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Innlegg Morten T. » 07 Jan 2012, 18:58

Slutt.
1-3 og vi er i 4. runde.

Håper på et realt møkkalag HJEMME i neste runde.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Innlegg TrondG » 07 Jan 2012, 19:03

Solid kamp ser det ut til, og vi gjør jobben vår. Gleder meg til neste kamp ;) Lol på Wigan, for øvrig.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Innlegg bjørn123 » 07 Jan 2012, 19:04

Morten T. skrev:Slutt.
1-3 og vi er i 4. runde.

Håper på et realt møkkalag HJEMME i neste runde.

Det blir som å skyte spurv med kanon! Hva/hvem er dere frykter da?
Slapp av - ingen lag (med unntak av Man C) kan hamle mot oss i en FA cup kamp på Britannia
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Innlegg jørgen » 07 Jan 2012, 21:21

torage skrev:for å provosere litt så er jeg ikke så opptatt av Fuller lenger. Han har vært en stor stjerne i stoke, men han er nå dessverre over toppen og har ikke vist noe som helst de kampene han har kommet inn. Mitt tips er at han får et gult kort før kampen er ferdig ;) Heier i steden på Jerome :)


Jeg er enig! Synes det blir feil å sette han som en av de beste spissene i klubben nå som han har hatt et så langt skadeavbrekk. Det han har prestert nå er jeg ikke særlig imponert over, og jeg er temmelig sikker på at nivået han holdt for 1 år siden er borte. Nå gjelder det å få inn en erstatter, en som kan tilføre litt kreativitet rundt motstanderens mål.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Innlegg Morten T. » 07 Jan 2012, 22:49

bjørn123 skrev:
Morten T. skrev:Slutt.
1-3 og vi er i 4. runde.

Håper på et realt møkkalag HJEMME i neste runde.

Det blir som å skyte spurv med kanon! Hva/hvem er dere frykter da?
Slapp av - ingen lag (med unntak av Man C) kan hamle mot oss i en FA cup kamp på Britannia

Ikke det? Både QPR og Newcastle har dratt derifra med tre poeng denne sesongen. Uavgjort mot Wigan og Aston Villa. Liverpool vant i ligacupen på Britannia. Dynamo Kiev spilte uavgjort mot oss i Europa League. Selvfølgelig kan Stoke vinnes over på Britannia!
Jeg vil ha den svakeste motstanderen som er mulig å oppdrive, slik at vi kan ta oss greit videre. Å trekke f.eks. Liverpool, Chelsea, Everton eller Aston Villa er ingen god trekning. Selv om vi spiller hjemme.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Innlegg Morten T. » 07 Jan 2012, 22:56

jørgen skrev:
torage skrev:for å provosere litt så er jeg ikke så opptatt av Fuller lenger. Han har vært en stor stjerne i stoke, men han er nå dessverre over toppen og har ikke vist noe som helst de kampene han har kommet inn. Mitt tips er at han får et gult kort før kampen er ferdig ;) Heier i steden på Jerome :)


Jeg er enig! Synes det blir feil å sette han som en av de beste spissene i klubben nå som han har hatt et så langt skadeavbrekk. Det han har prestert nå er jeg ikke særlig imponert over, og jeg er temmelig sikker på at nivået han holdt for 1 år siden er borte. Nå gjelder det å få inn en erstatter, en som kan tilføre litt kreativitet rundt motstanderens mål.

Jeg tror også det nivået er borte( selv om det er mulig at han kan få det igjen hvis han får sårt tiltrengt spilletid ). Allikevel mener jeg at han går utapå de andre spissene( bortsett fra Crouch ) på tross av skader, og at han har blitt neglisjert i laguttaket over flere sesonger. Noe jeg er rimelig overbevist om har gjort han svakere enn for to år siden. Ingen blir bedre av 6-7 minutters spilletid i annenhver match!

Jeg er dypt uenig med Pulis i at han heller har valgt å satse på spillertyper som Sidibe, Jones og Walters på bekostning av Fuller de siste sesongene, men aksepterer selvfølgelig at andre velger å se det annerledes, selv om jeg mener at disse tar rungende feil.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Gillingham-Stoke City FA-Cup 3.runde

Innlegg jørgen » 08 Jan 2012, 04:16

Morten T. skrev:
jørgen skrev:
torage skrev:for å provosere litt så er jeg ikke så opptatt av Fuller lenger. Han har vært en stor stjerne i stoke, men han er nå dessverre over toppen og har ikke vist noe som helst de kampene han har kommet inn. Mitt tips er at han får et gult kort før kampen er ferdig ;) Heier i steden på Jerome :)


Jeg er enig! Synes det blir feil å sette han som en av de beste spissene i klubben nå som han har hatt et så langt skadeavbrekk. Det han har prestert nå er jeg ikke særlig imponert over, og jeg er temmelig sikker på at nivået han holdt for 1 år siden er borte. Nå gjelder det å få inn en erstatter, en som kan tilføre litt kreativitet rundt motstanderens mål.

Jeg tror også det nivået er borte( selv om det er mulig at han kan få det igjen hvis han får sårt tiltrengt spilletid ). Allikevel mener jeg at han går utapå de andre spissene( bortsett fra Crouch ) på tross av skader, og at han har blitt neglisjert i laguttaket over flere sesonger. Noe jeg er rimelig overbevist om har gjort han svakere enn for to år siden. Ingen blir bedre av 6-7 minutters spilletid i annenhver match!

Jeg er dypt uenig med Pulis i at han heller har valgt å satse på spillertyper som Sidibe, Jones og Walters på bekostning av Fuller de siste sesongene, men aksepterer selvfølgelig at andre velger å se det annerledes, selv om jeg mener at disse tar rungende feil.


Sidibe og Jones burde aldri gå foran Fuller når det gjelder laguttak, det er jeg enig i. Jones er den mest begrensede spilleren jeg noen gang har sett, og Sidibe (ja han er Sidibe)... Jeg ønsker å se Fuller i alle kampene fremover fra og med det 70 min. Da har han 20 min på seg til å vise sine kvaliteter, og da er motstanderen slitne. Walters er kanskje min største favoritt på laget, selv om han ikke er den notoriske målscoreren. Han har ikke den beste teknikken, men han jobber hardt og er god til å få frispark i vanskelige situasjoner. Det er jo her vi scorer mål. Skulle gitt så uendelig mye for å ha Fuller slik han var mot Birmingham, West Ham og Aston Villa, hvor han scoret 3 ufattelig deilige mål. Det er virkelig ingen i klubben vår som har den evnen han har til å utgjøre en FORSKJELL i kamper. Men igjen, det vi har sett av han hittil er ikke godt nok til å danke ut Walters.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 167 gjester

cron