Stoke - Aston Villa 26.12.11

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Aston Villa 26.12.11

Innlegg mfkpotter » 26 Des 2011, 23:45

Dårligere enn dette blir det ikke på hjemmebane, hvor er fotballferdighetene, hvor er angrepsspillet, hvor er oppfinnsomheten, hvor i huleste er det fotballspillere, og hvor i h...... er treneren som ønsker å vinne slike hjemmekamper.
Hvis dette er det Pulis klarer å snekre sammen mot et Villa lag som har stinket denne sesongen, så må noen fortelle Pulis hva fotball egentlig handler om.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke - Aston Villa 26.12.11

Innlegg Morten T. » 26 Des 2011, 23:47

For en søvndyssende affære...

Negative først:
Jones. Åh Herre min hatt! Hvis QPR eller Wolves vil gi en femtilapp for å hente han i januar, så bør de allikevel føle seg snytt. Han bør ikke starte hvis NOEN av de andre spissene ( bortsett fra Sidibe ) kan stå oppreist og er sånn nogenlunde edru.
Shotton. Falt igjennom og bør heller matches framover som innbytter.
Palacios. Bra 1. omgang, men falt igjennom i 2. omgang og gjorde mange brølere som kunne fått store konsekvenser.
Woodgate. Grei 1. omgang. Slett 2. omgang.

Positivt:
Wilson, Shawcross, Huth og Whitehead

Etherington heva seg i 2. omgang, men ikke nok. Walters løper, men er inne i en tung periode nå. Bør hviles snart. Sørensen sto greit, men var usikker ved et par anledninger.

Dårlig spill mot et ordinært Villa-lag. Jeg er mest skuffa over manglende vilje og guts. I tillegg til alle feilvalgene og de slette individuelle prestasjonene.

Synes våre tre beste var:
Wilson
Shawcross
Huth
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Aston Villa 26.12.11

Innlegg Josef » 26 Des 2011, 23:55

Enig med Morten, men synes Palacios burde starte hver eneste kamp (Pennant også) helst sammen med Whelan..
Jones er jo like lat som meg i juletider, så han burde ikke få tillit..(burde det ærlig talt ikke gå litt på hva du presterer på banen å ikke hva du ble kjøpt for?)

Før kampen hadde jeg vært helt greit fornøyd med et poeng, men etter kampen, nja, vi hadde hatt 3 hvis vi hadde villet, men idag Villa det seg ikke!
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Stoke - Aston Villa 26.12.11

Innlegg JonC » 26 Des 2011, 23:58

Og da kan man egentlig gå noen dager tilbake å se hva som ble gjort (eller ikke gjort) borte mot Man City. Vi hadde nok ikke kommet dit fra med poeng uansett, men vi kunne kommet dit fra med en god følelse - inn i denne kampen. Vi skulle spille på "sparebluss" for å være klar til denne kampen. Jommen sa eg smør. Det virket som vi hadde vært med hele laget til Istanbul på turistklasse. Vi kan vel forvente mer av innsats og tæl enn dette. Dog ikke sikkert vi hadde fått med oss alle tre poengene, men vi hadde fått med oss selvtillit og det som skal til for å knekke Wigan på årets siste dag ( og det blir fanken meg ikke lett). Håper Whelan og Crouch er klar til neste. Ser vel verre ut med Fuller - hvis det er achillesskade (igjen!!).
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Aston Villa 26.12.11

Innlegg Knut Ole » 27 Des 2011, 00:04

Kode: Merk alt
Enig med Morten, men synes Palacios burde starte hver eneste kamp (Pennant også) helst sammen med Whelan..

Pennant bør definitivt starte når beina er friske (som i dag). Klarer det kunststykke å holde på ballen og dra av en - to motstandere. Shotton på back er mer krydder (offensiv overlapp) enn Woodgate. Alternativene sentralt er Whelan -Whitehead -Palacios. Synes nok Whelan er førstevalget, men Whitehead har vært bra de seineste matchene vi har hatt poengfangst og løper opp alt det Palacios ikke orker. Mulig disse to sistnevnte bør rullere. Viktig at Palacios får matchingogså.
Delap er jo en sjarmør, men tida og motstanderne løper fra deg. Primitivt å holde i trøya på 21 meter rett etter at han kom inn.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Aston Villa 26.12.11

Innlegg Svein Nilsen » 27 Des 2011, 01:04

Dette var ikke rare julefesten. Igjen lar vi en motstander få følelsen av å være Barcelona....... På hjemmebane MÅ vi i det minste ha litt guts, tørre betydelig mer enn i kveld - dette var slapt. Alt for mange som IKKE holder mål. Vi skaper færrest sjanser av ALLE lag i PL, har et snitt på UNDER 3 skudd på mål pr.kamp!!! I dag hadde vi i beste fall en avslutning på mål....... Slik så jeg spillerne;

Sørensen 7; Bra, hadde en kjemperedning og en glipp.
Woodgate 6; ok defensivt, men ALDRI med offensivt - det er for svakt, men han er ingen back!
Huth 8; god i begge ender. Burde vel a fått en av tre headinger på mål.
Shawx 8; Bra match!
Wilson 7; Bra kontroll defensivt, brukbar offensivt i andre omgang og kunne blitt matchvinner!
Shotton 6; Best som back. Stort område, og klarer seg ok, men tar for mange dårlige valg.
Whitehead 7; ok match, løper mye og dekker enormt område.
Palacios 5; svak, tung og på etterskudd hele tiden. Bør ikke starte!
Ethers 5; fryktelig dårlig i første, litt bedre i andre.
Walters 5; løper mye, men i sakte film. Skaper ingen ting og trenger en pause!
Jones 4; Helt ufarlig! Får lite å jobbe med i boksen, men er uinteressert og taper for mange dueller.

TP 4; hvorfor Woodgate på backen? Pennant bør starte og Shotton på back. Delap hjalp absolutt ingenting. Med flere viktige spillere ute, blir stallen tynn! Men, vi må tørre å komme etter på hjemmebane, ikke satse alt på dødballer!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Aston Villa 26.12.11

Innlegg Knut Ole » 27 Des 2011, 01:11

Synes du oppsummerer veldig bra Svein. Kommentaren vedr. headingene til Huth støtter jeg. Bør vel klare å styre minst en av dem under tverra.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 178 gjester