Manchester City - Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Torstein Norevik » 22 Des 2011, 00:36

centauri skrev:Har dessverre mistanke om at Man City spiller litt som Valencia, oder was?

I så fall skal vi få det veldig, veldig tøft..... :? Har ikke sett Valencia spille på lenge, så jeg er litt usikker på hvor gode de er i øyeblikket. Registrerer at de ligger et stykke bak de to store i La Liga, og tolker det dithen at de er et par nummer mindre enn de. Man. C er nok per i dag ett av Europas beste lag, og på sitt beste opp mot nivået til Barcelona og Real Madrid. Tror vel kanskje derfor at Valencia også er et nummer eller to mindre enn Man.C, og derfor forhåpentligvis en mer overkommelig motstander enn Aguero & co. Men bevares, de er vel nummer 3 i La Liga, og det borger for kvalitet. Så at vi vil få det tøft i neste runde i Europaligan hersker det vel liten tvil om, men helt uoverkommelig er det vel ikke.... :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Richard Prestegård » 22 Des 2011, 10:25

Ny verdensrekord?
Vedlegg
3520utx.jpg
3520utx.jpg (86.56 KiB) Vist 4927 ganger
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Morten T. » 22 Des 2011, 10:31

Richard Prestegård skrev:Ny verdensrekord?

Spesielt med tanke på at Sørensen står for mesteparten av de 5 prosentene... :lol:

Småflaut, egentlig.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Richard Prestegård » 22 Des 2011, 11:11

Jeg veit ikke om jeg skal le eller gråte av den forferdelige situasjonen, men fikk trøst av en kompis av meg som ga meg dette bildet;
Vedlegg
395130_10151076050505317_681165316_22030416_499954448_n.jpg
395130_10151076050505317_681165316_22030416_499954448_n.jpg (16.1 KiB) Vist 4922 ganger
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg -Tottal- » 22 Des 2011, 13:09

Torstein Norevik skrev:Det er mye godt å si om den jobben TP har gjort for Stoke. Men jeg slutter ikke å forundre meg over at mannen ennå ikke har innsett at vi aldri greier å få poeng med oss i de kampene der han legger alle mann bakpå fra første spark på ballen. Det har vel ennå ikke hendt, så hvorfor i alle dager prøver han igjen og igjen ? :(


Vi fikk 0-0 borte mot Liverpool høsten 2008. Da var det bokstavelig talt 11 mann i forsvar i drøyt 90 minutter. Ellers så var vi flinkere til å spille defensivt den første sesongen i PL, og klore til oss ett poeng i særdeles vanskelige bortekamper.

Men tilbake til ManCity kampen.....det virker nesten som om vi hadde bestemt oss for at denne kampen taper vi uannsett, så da er det like greit at vi lar nøkkelspillere hvile og stiller opp med B-preget lag.
Litt feigt kanskje, men håper at det gir resultater mot Aston Villa på mandag. En kamp jeg er ganske sikker på at vi vil gi alt for å vinne.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg JonC » 22 Des 2011, 17:29

Hør hva Pulis selv sier etter kampen i intervjuet med BBC. På spørsmål om inngangen til kampen, snakker han mer om det som skjer utenfor banen enn på. Han snakker kun om Man City stakkarene som har røket ut av CL. Dette er rein ansvarsfraskrivelse, og god gammeldags SVADA. Du kan like godt være ærlig TP: Denne kampen viste du ingen interesse for. Du mener et mulig poeng ville ha kostet FOR mye, og derfor var flere spillere "skadet" og "syke". Gjett hvem som er friske som noen fisker om 4 dager? Og en ting til TP- spillerne arbeidet IKKE sokkene sine av i dag slik du sier her. BASTA. Er faktisk litt irritert enda her jeg sitter. Da blir det en juleøl for å finne roen ;) .

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16173173.stm
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg mfkpotter » 22 Des 2011, 17:53

JonC skrev:Hør hva Pulis selv sier etter kampen i intervjuet med BBC. På spørsmål om inngangen til kampen, snakker han mer om det som skjer utenfor banen enn på. Han snakker kun om Man City stakkarene som har røket ut av CL. Dette er rein ansvarsfraskrivelse, og god gammeldags SVADA. Du kan like godt være ærlig TP: Denne kampen viste du ingen interesse for. Du mener et mulig poeng ville ha kostet FOR mye, og derfor var flere spillere "skadet" og "syke". Gjett hvem som er friske som noen fisker om 4 dager? Og en ting til TP- spillerne arbeidet IKKE sokkene sine av i dag slik du sier her. BASTA. Er faktisk litt irritert enda her jeg sitter. Da blir det en juleøl for å finne roen ;) .

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16173173.stm


Det er dessverre ikke noe nytt at TP har store begrensninger som manager, og er uten tvil den dårligste av alle i Premier league på BORTEBANE. Jeg har ikke noe til overs for denne figuren, men for en gangs skyld så er jeg 100% enig i disposisjonene i kampen mot City. Jeg skrev før kampen at Stoke var totalt sjanseløse og burde spare flere av de viktigste spilerne før de to hjemmekampene i julen. Han gjorde faktisk dette og uansett hvilket lag Stoke hadde stilt med mot City ,så hadde City cruiset inn til seier.
Med 6 poeng på de to hjemmekampene i julen, så kampen mot City glemt.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Morten T. » 22 Des 2011, 18:30

Nja, hele 11 lag har sanket færre poeng enn Stoke på bortebane hittils i sesongen. Den samme plasseringen får vi( nr. 11 ) hvis vi bare tar for oss hjemmekampene hittils. Det er da ikke så værst?

MEN.....


ser man det hele OVER TID( noe jeg synes man også bør gjøre ) så er jeg enig. Da kan prestasjonene på bortebane sies å være ganske så svake.


Igjen: Noen ganger må man bare akseptere at man ikke er god nok og at motstanderen er bedre. Manchester City er et av verdens 10 beste lag og vi ble rett og slett slått sønder og sammen av en meget god motstander. Før vi kryper i fosterstilling og griner, så er det greit å minne oss selv på det.

Ja, vi kunne ha gjort det bedre og turt mer, og jeg er enig med Jon i at Pulis prater svada i denne sammenhengen, men fotball er spill og motspill, og det gjør at motstanderen fortjener honnør i ny og ne også.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg JonC » 22 Des 2011, 23:03

Med 6 poeng på de to hjemmekampene i julen, så kampen mot City glemt.
klart jeg er enig i det, men det er fram i tid. Umulig å vite i skrivende stund, men det kan vise seg å bli en "genistrek" om vi innkasserer 6 p.

........
og det gjør at motstanderen fortjener honnør i ny og ne også.
Helt klart, og hjertelig enig :)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 183 gjester

cron