Wolverhampton - Stoke 17-12-11

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Wolverhampton - Stoke 17-12-11

Innlegg centauri » 17 Des 2011, 19:00

Gratulerer alle - :D :D :D :D
4 seire på rad inklusiv 2 borte - dette er NYE Stoke!!!
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Wolverhampton - Stoke 17-12-11

Innlegg bjørn123 » 17 Des 2011, 19:03

Dette var gøy! Helt fortjent også - noe som er vel så viktig. Nå kan vi bare nyte resten av sesongen uten det fæle nedrykksspøkele hengene over oss :) Helgen er reddet- nå går jeg og spretter opp noen deilige kalde juleøl :D
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Wolverhampton - Stoke 17-12-11

Innlegg Lilledino » 17 Des 2011, 19:11

bjørn123 skrev:Dette var gøy! Helt fortjent også - noe som er vel så viktig. Nå kan vi bare nyte resten av sesongen uten det fæle nedrykksspøkele hengene over oss :) Helgen er reddet- nå går jeg og spretter opp noen deilige kalde juleøl :D


..deilige kalde juleøl.... Hmm, har tatt de intravenøst de siste 50 minuttene...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Wolverhampton - Stoke 17-12-11

Innlegg gunny » 17 Des 2011, 19:21

Grattis alle! Og honnør til Pulis som i dag ikke var stabeis! Etter Woodgates miserable forestilling i et kvarter, tok han grep - veldig bra TP!

Og Pennant bør fortsatt ha en rolle å spille i Stoke - synes han var god i dag.

Vi hevet oss kraftig og var klart beste laget i 2.omgang og vant fortent!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Wolverhampton - Stoke 17-12-11

Innlegg torage » 17 Des 2011, 19:38

gunny skrev:Grattis alle! Og honnør til Pulis som i dag ikke var stabeis! Etter Woodgates miserable forestilling i et kvarter, tok han grep - veldig bra TP!

Og Pennant bør fortsatt ha en rolle å spille i Stoke - synes han var god i dag.

Vi hevet oss kraftig og var klart beste laget i 2.omgang og vant fortent!


Enig, og jeg regner med at Woodgate har spilt sin siste kamp på backen, hvis vi ikke blir akutt angrepet av skader.. Pennant satte straks fart i angrepsspillet og Shotton er jo mange hakk bedre og raskere enn Woodgate og det har nok Pulis også skjønt nå :D :D Og det er rett og slett imponerende seiersrekke vi nå er inne i. God forjulskveld til alle sammen. :) :)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Wolverhampton - Stoke 17-12-11

Innlegg Morten T. » 17 Des 2011, 22:19

En herlig knokkelkamp som bragte tankene tilbake til de glade 70-åra! :)

I dag slakter jeg bare Woodgate, og det gjorde sannelig min hatt Pulis også. En fenomenal avgjørelse av den defensive Mesterhjernen Pulis å ta ut en kronisk feilplassert Woodgate. Andre på minussiden i dag( men bare så vidt ) blir Walters, Whitehead og Etherington.

En ræva kamp( av begge lag ), men en flott seier. Da er det bare å gå inn i jula med senka puls og å glede seg til Man C allerede på onsdag! :P

Jeg synes de to bak, Shotton, Wilson og Crouch var gode i dag. Crouch viser nok en gang hvor god fotballSPILLER han er. Flikker, passer, dribler header og.....scorer! Han er sååååååå utrolig mye bedre enn bomkjøpet Kenwyne Jones! OK, 10 millioner pund ER en altfor høy sum, men jeg visste at han kom til å levere.På samme måte som jeg visste at Jones ikke kom til å gjøre det.

Synes våre tre beste var:
Huth
Crouch
Shawcross
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Wolverhampton - Stoke 17-12-11

Innlegg Knut Ole » 18 Des 2011, 00:00

Ny "milestone" i dag: 4 PL seiere på rad! Grattis, dette er STORT å få oppleve. For et år; FA cup finale nesten prikkfritt i Europa og nå ny rekordfangst med 12 av 12 mulige på høyeste nivå.
Dagens batalje ble preget av midlandsknokler, høye og lange baller og tette dueller UTEN mye finspill. Vi var sørgelig svake første halvdel av 1.omg og greit og rettferdig at vi lå under. Så derfor herlig at vi klarte å løfte oss såpass i 2.omg. selv om det ikke ble eksepsjonel kvalitet snudde vi mathen på BORTEBANE. Når skjedde det sist? Småheldig utlikning, mens seiersmålet var såååå strålende. Etter SVAK 1.omg av Etherington var det herlig å se hvordan han bidra til å snu oppgjøret og forspillet til 2-1 var stor klasse. Crouch følger opp like godt med en super presis avslutning i mildt sagt trengt posisjon. KLASSE!
Ellers er det nytelse å følge Shotton. OK, han er ikke outstanding i alt og ett, men en klar utfordrer til første 11' ern. Viktig at klubben klarer å flaske opp spillere til høyeste nivå. Godt å ha trygge Huth tilbake og tekniske Pennant jobber i tillegg til drible....på vei tilbake i varmen igjen. Holdningene på banen i dagvar i alle fall de beste. Spørs om ikke det går en stund før Woodgate starter. Virket resignert og inneforsått med byttet etter at den rutirnerte landslagsspilleren hadde opptrått urutirnert i 18 minutter.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Wolverhampton - Stoke 17-12-11

Innlegg Morten T. » 18 Des 2011, 00:59

Jøss! Dette er nye toner fra Pulis! Her gjør han jo som jeg har gjort i lang tid: Innrømmer at også Stoke City Football Club kan ha dommerstanden på sin side.:
http://www.itv.com/sport/football/news/ ... cky-24156/

Dette er positivt og forhåpentlig fortsetter fokuset på hva han kan gjøre noe med, og hva han kan kontrollere. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 189 gjester