Stoke City- Tottenham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg Lilledino » 11 Des 2011, 19:56

Puuuh !!!


Vips, opp på 8 plass !!! Vi rister av oss røkla... Nå ser vi oppover !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg JonC » 11 Des 2011, 19:57

Vil framheve hele laget egentlig, men skal jeg nevne noen blir det Ethers, Crouch og Sørensen. Walters er alltid der oppe. :D
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg bjørn123 » 11 Des 2011, 19:57

JAAAAA vi vant! Den satt så jæ.... lang inne. Det verste jeg har vært med på. Allikevel deilig, deiling , deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg JonC » 11 Des 2011, 19:59

bjørn123 skrev:JAAAAA vi vant! Den satt så jæ.... lang inne. Det verste jeg har vært med på. Allikevel deilig, deiling , deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Og tipset ditt i krystallkulen var bedre enn LilleDino sitt.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg Kjell Ola » 11 Des 2011, 19:59

Gratulere alle saman, for ein laginnsats. Blir ein gledeleg 3. sundag i advent.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg TrondG » 11 Des 2011, 20:01

Gratulerer alle sammen! Dette er fantastisk deilig! Ser attpåtil kampen med en Tottenham-supporter. Deilig :D
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg bjørn123 » 11 Des 2011, 20:04

JonC skrev:
bjørn123 skrev:JAAAAA vi vant! Den satt så jæ.... lang inne. Det verste jeg har vært med på. Allikevel deilig, deiling , deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Og tipset ditt i krystallkulen var bedre enn LilleDino sitt.

:lol: Garderte med med 2-1 der og 3-2 i tippekonk. ;)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg JonC » 11 Des 2011, 20:11

MOM = Peter Crouch :D, fikk Champis på TV nå.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg torage » 11 Des 2011, 20:25

Du verden, Stoke slutter aldri å overraske og ikke minst imponere :D :D De har virkelig klart å snu den negative trenden og Pulis skal også få sin ære for det :D
Det er en innsats o tæl i laget som alle lag i PL må misunne. Og ja, igjen har vi litt tur med oss. Adebayor var klart onside på sitt annulerte mål og utvisningen til Kaboul var særdeles hardt idømt, kanskje var Walters offside i situasjonen før også. Når det er sagt, så var det en billig straffe, selv om Whelan tydelig kakket Modric litt på leggen. Og det er jo et lite under at ikke Schacross snart pådrar seg straffe i eget felt. :D Jeg tror ikke det er noen store odds hvis ikke dommerne snart bestemmer seg for å ta holdingene til Schacross og Huth inne i vårt eget straffefelt :D Men når det er sagt, fantastisk at det holdt helt inn. Bestemannsprisen får Etherington og Crouch krangle om. Selv om Etherington var helt avgjørende med begge målene og en særdeles imponerende de første 30 min, så er det minst like imponerende hvordan Crouch store kropp klarer å holde ut i samtlige 90 min, skjermer ballen på en imponerende måte kampen igjennom, exellent ved det første målet og legger ned en voldsom innsats. Walters løper som vanlig utrolig mye og er delaktig i begge målene, bare litt synd at han mangler litt fart. Hadde han hatt farten til Etherington, kunne han fort fått ha kommet alene med keeper et par ganger i dag. Shotton og Schawcross må også nevnes på en stor Stokedag :D :D
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg gunny » 11 Des 2011, 20:32

Det var litt av en kamp! Er enig med torage i at det blir vel mye holding av Shawcross og Huth, men de er UTEN TVIL det beste stopperparet vi har, og det er ikke tilfeldig tror jeg at vi snudde trenden da Pulis omsider paret de to stopperne igjen. Vi er mye tryggere med de to sammen i midten.

Han har ikke imponert meg særlig til nå, men i dag var Crouch veldig bra og min MOM. Men selvsagt hele laget skal ha ros for en vanvittig innsats og vilje for klubben vår!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester