Everton - STOKE CITY

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Everton - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 04 Des 2011, 19:43

Håper det går bra med Sørensen. Alltid skummelt med hodeskader. Har ikke sett noen rapporter foreløpig.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Everton - STOKE CITY

Innlegg Lilledino » 04 Des 2011, 19:57

bejori skrev:Og en ting beviste denne kampen, vi klarer oss utmerket uten Delap og kastene hans, der har nærmest utspilt sin rolle. Shotton på kanten er et ti ganger bedre alternativ enn Delap, og i dag fungerte det endelig defensivt igjen Håper vi er ferdig med den tunge perioden den ne sesongen.


Trist for Rory, men enig..

Vi må komme oss videre, og dyrke det gode...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Everton - STOKE CITY

Innlegg Lilledino » 04 Des 2011, 19:58

Morten T. skrev:Håper det går bra med Sørensen. Alltid skummelt med hodeskader. Har ikke sett noen rapporter foreløpig.



Uff ja, Jeg fikk et aldri så lite sjokk når jeg så han liggende, dørgende stille..

Tipper han fikk et kne i tinningen eller noe...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Everton - STOKE CITY

Innlegg Ovis » 04 Des 2011, 20:03

Kjempebra av Stoke dette. Herlig med ein borteseier. :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Everton - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 04 Des 2011, 21:52

Sørensen skal i flg. Pulis være okei. Pådro seg bare en lett hjernerystelse.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Everton - STOKE CITY

Innlegg Svein Nilsen » 05 Des 2011, 00:08

Grattis alle. Viktig med seier og 3 poeng. mye viktigere enn spillet! Det vi så i dag var den innsatsen som vi er helt avhengig av og som har vært mangelvare en god stund! Og, Huth/Shawx var veldig gode som stopperpar selv om det nok blir litt mye holding! Vi var veldig gode defensiv og Everton skapte veldig lite, selvom de hadde mye ball. Whitehead og Whelan spilte en bra kamp, defensivt! Fremover var vi jo ikke all verden; Shotton og Ethers var lite med i spillet, men jobbet hardt. Waters løp enormt mye men var jo absolutt ingen trussel fremover. Og Crouch, sorry Morten, men jeg synes ikke han bidrar nok. Hadde en dårlig heading utenfor, ellers tannløs!!! Jobbet riktignok bedre enn på lenge, men han er vår spydspiss og skal jo skape noen sjanser.......
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Everton - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 05 Des 2011, 00:27

Svein Nilsen skrev:Grattis alle. Viktig med seier og 3 poeng. mye viktigere enn spillet! Det vi så i dag var den innsatsen som vi er helt avhengig av og som har vært mangelvare en god stund! Og, Huth/Shawx var veldig gode som stopperpar selv om det nok blir litt mye holding! Vi var veldig gode defensiv og Everton skapte veldig lite, selvom de hadde mye ball. Whitehead og Whelan spilte en bra kamp, defensivt! Fremover var vi jo ikke all verden; Shotton og Ethers var lite med i spillet, men jobbet hardt. Waters løp enormt mye men var jo absolutt ingen trussel fremover. Og Crouch, sorry Morten, men jeg synes ikke han bidrar nok. Hadde en dårlig heading utenfor, ellers tannløs!!! Jobbet riktignok bedre enn på lenge, men han er vår spydspiss og skal jo skape noen sjanser.......
Trenger ikke å unnskylde deg, Svein. :)
Jeg synes Crouch var god/okei i dag, men han tapte overraskende mange hodedueller. Allikevel viste han nok en gang at han faktisk er ganske god til å holde på ballen og har overaskende god teknikk og mange bra flick-ons og pasninger. I dag vil jeg anslå at han var blant de 5-8 beste spillerene til Stoke. Enig i at han er spydspiss og skal skape sjanser og score mål( og det har han jo gjort noen ganger allerede i tillegg til målgivende ), men hele laget må være med å produsere disse sjansene. Når støtten er som i dag så blir det vanskelig, selv for en fyr som har scoret pene 5 mål på 14 kamper for Stoke( 11 av dem fra start ) og har flest assist på laget( 3 ) sammen med Walters og Etherington.

Jeg hadde skjønt det hvis noen hadde ropt på Fuller som en erstatning, men jeg finner det fortsatt snodig at noen vil ha Jones som en erstatning. Okei, har man det jeg kaller for "Sidibe-genet"( kortidshukommelse hvor en enkeltstående god prestasjon blåses kraftig opp ), så kan jeg forstå det basert på mannens mål mot Kiev, men for meg er de beste spissene i klubben Fuller, Crouch og Walters. Tre hestehoder bak kommer Jerome og Jones.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Everton - STOKE CITY

Innlegg -Tottal- » 05 Des 2011, 05:39

I dag fikk vi beviset for at innsats fortsatt er Stoke sitt viktigste våpet. Forsvaret var kompakt, men vi hadde også en ballbesittelse på nesten samme prosent som Everton (47-53). Vi er uten tvil bedre fremover med Shotton, selv han har en del igjen for å få nødvendig rutine. Det virker også som at Huth føler seg mer hjemme som midtstopper (ingen så overraskende), og det tror jeg også gjør ham mer målfarlig. Neste søndag er det Tottenham hjemme. Ifjor tapte vi ufortjent, men har trua på at det blir seier i år.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 214 gjester

cron