Stoke City vs Blackburn Rovers

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Blackburn Rovers

Innlegg Baretor » 26 Nov 2011, 19:24

Godt med 3 herlige poeng igjen. Positivt fra denne var at motstanderen kom til svært få sjangser. Håper vi holder den fremover. Virker som om Shawcross og Huth er en bedre løsning der bak. Angrepet er ikke mye å rope hurra for. Alfor ofte ble det ryddet bak ved en lang og meningsløs ball fremover. Hadde det ikke vært for at våre to på topp hadde en god dag, kunne dette sett mørkt ut. Savner en som kan være mellomledd på midtbanen og som kan sette angrepet på en alternativ måte nå og da. For lett å kle av oss der. Men, selvsagt, kanon fornøyd med 3 poeng og litt positivitet i troppen og blant oss som følger.
Baretor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 639
Registrert: 22 Aug 2010, 22:03
Bosted: Ålgård

Re: Stoke City vs Blackburn Rovers

Innlegg O2Stokie » 27 Nov 2011, 12:28

Fikk ikke sett kampen, men trakk et lettelsens sukk da jeg så at vi vant. Og det viktigste tror jeg er at vi ikke vant 1-0 såvidt, men faktisk tok en komfortabel seier. Håper dette får senket et par skuldre. La oss nå sende reservelaget med Kemp til Europacup'en, la Pulis være hjemme og trene de beste og stille med en uthvilt første ellver neste helg.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke City vs Blackburn Rovers

Innlegg Morten T. » 27 Nov 2011, 12:48

O2Stokie skrev:Fikk ikke sett kampen, men trakk et lettelsens sukk da jeg så at vi vant. Og det viktigste tror jeg er at vi ikke vant 1-0 såvidt, men faktisk tok en komfortabel seier. Håper dette får senket et par skuldre. La oss nå sende reservelaget med Kemp til Europacup'en, la Pulis være hjemme og trene de beste og stille med en uthvilt første ellver neste helg.

Vi spiller hjemme på torsdag, så det blir ikke så altfor kraftkrevende å komme seg dit for spillere og ledere...

Jeg synes Stoke bør kline til å sende utpå det aller beste laget de har på torsdag for å sikre ett poeng og videre avansement i Europa League. Greier de det så er jeg tilhenger av å sende nedover Diao & co. til Tyrkia, selv om gruppeseier vil føre til seeding i trekninga til cupspillet.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City vs Blackburn Rovers

Innlegg Knut Ole » 27 Nov 2011, 17:06

Stor lettelse! 3 mål, 3 poeng og inntil videre god margin nedover. Kvaliteten var i beste fall variabel. God start, traurig siste halvtime av 1.omg.; selvsagt med unntak av strålende skåring. Litt mer fartsfylt 2.omg hvor Blackburn yppet seg i perioder. Godt å kjenne på 3 måls ledelse og egentligt surfe inn uten høy puls. Crouch, Whelan og Etherington stod godt fram i dag. Sørensen går pluss, og jeg synes Delap har et greit utbytte tatt hensyn til sine kvaliteter/begrensninger.
Som flere har vært inne på er ikke Stoke friskmeldt etter dette og jeg håper inderlig ikke vi opplever 4 nye tap på rad før julematchene. Programmet er knalltøft med høyt-flyvende Everton og Tottenham for ikke å snakke om Man.C. Og Wolves.....jo de skal nok ta sine poeng på hjemmebane nettopp mot lag som Stoke.
Torsdag bør vi kvittere avansement i EL. Ikke enkel motstander så vi bør stille med godt kalifisert mannskap og ikke b-lag. Heller det enn å hengende over oss avgjørende kamp seinere i denne krevende måneden.
Sist endret av Knut Ole den 27 Nov 2011, 22:14, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke City vs Blackburn Rovers

Innlegg Richard Prestegård » 27 Nov 2011, 20:35

Høydepunkter fra gårsdagens kamp. Beklager TV2-overskriften. Norske journalister har fortsatt mye å lære av England...

http://www.tv2.no/sport/fotball/england ... 46066.html
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Stoke City vs Blackburn Rovers

Innlegg Richard Prestegård » 27 Nov 2011, 22:07

Richard Prestegård skrev:Høydepunkter fra gårsdagens kamp. Beklager TV2-overskriften. Norske journalister har fortsatt mye å lære av England...

http://www.tv2.no/sport/fotball/england ... 46066.html


Forrige linken var ikke link til selve sammendraget, så for de av dere som ikke fant hyperkoblingen i den forrige, her er sammendraget i sin helhet:

http://www.tv2.no/play/stoke-blackburn- ... 73528.html
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 198 gjester