Stoke- QPR

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke- QPR

Innlegg -Tottal- » 20 Nov 2011, 03:51

Vi hadde fortjent et Uavgjort resultat her, og det er synd at dommerstanden ikke klarer å få med seg en soleklar straffe. Jeg blir likevel mest bekymra over hvor dårlig forsvaret vårt har blitt.....det har vært vår bauta siden vi rykket opp til PL, men nå ser det ut som det er mer eller mindre i oppløsning. Syntes ikke Wilco gjorde en spesiellt dårlig jobb idag, men det er dårlig samarbeid og motstandere kommer til målsjangser altfor lett. Det virker som om vi har mistet den ekstra innsatsen bakover, og når vi er blandt PL dårligste lag til å score....da sier det seg selv at vi har VELDIG store problemer. Den eneste på laget som for tiden spiller over middels foppal er Crouch. Resten av laget må gå dypt ned i kjelleren og vise at de kan bedre. Dette er utrolig skuffende og håper virkelig at Pulis klarer å få laget tilbake med seier neste lørdag mot kanskje PL's dårligste lag, Blackburn. Taper vi denne hjemmekampen, er det VI som er PL dårligste lag. Jeg begynner virkelig å se frem til overgansvinduet etter nyttår, det kan jo nesten ikke bli dårligere enn det vi har prestert de siste ukene.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke- QPR

Innlegg bjørn123 » 20 Nov 2011, 09:30

Tror noe av forklaringen på problemene der bak er at vi ikke har spilt med den samme fireren over tid. Pullis må finne ut den beste fireren og holde seg til den. Det er ikke ishocky vi driver på med heller...
Hugt og Shawcross er etter min mening et av englands beste stopperpar. Higgis bør desverre kanskje ikke spille på dette nivået mer, det samme gjelder for Wilki (like beklagelig). Da har vi Wilson på den ene backplassen (blir for treg etter min smak, men er den beste vi har) og Shotton (kan iallefall umulig være dårliger enn de andre altarnativene ) på den andre.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke- QPR

Innlegg -Tottal- » 20 Nov 2011, 11:24

bjørn123 skrev:Tror noe av forklaringen på problemene der bak er at vi ikke har spilt med den samme fireren over tid. Pullis må finne ut den beste fireren og holde seg til den. Det er ikke ishocky vi driver på med heller...
Hugt og Shawcross er etter min mening et av englands beste stopperpar. Higgis bør desverre kanskje ikke spille på dette nivået mer, det samme gjelder for Wilki (like beklagelig). Da har vi Wilson på den ene backplassen (blir for treg etter min smak, men er den beste vi har) og Shotton (kan iallefall umulig være dårliger enn de andre altarnativene ) på den andre.


Jeg tror Wilson passer bedre på midtbane enn som back, men han er kanskje vårt beste alternativ på denne plassen. Skulle gjerne sett han sammen med en solid playmaker på midtbane, men det er vel nesten som om å tro på besøk av julenissen i år. Shotton er en meget interessant spiller, som jeg tror kan bidra med mye positivt for Stoke. Det er absolutt en mulighet for at han kan gjøre seg fortjent til å få en fast plass blandt våre 11 beste. Wilko er for ujevn for å brukes til noe annet enn som en nødløsning, og Higgy er et lysår fra matchform....og når Shawcross og Huth delvis sover innemellom, blir vi et Championship lag...dessverre.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke- QPR

Innlegg Morten T. » 20 Nov 2011, 14:12

Ser at Stoke bare hadde 118 pasninger med rett adresse i går. Det er det laveste antallet noe lag har stått for hittils i PL denne sesongen.
Det forteller vel også litt om at fotballSPILLERE er en mangelvare på Britannia?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke- QPR

Innlegg Svein Nilsen » 20 Nov 2011, 23:44

Da har det gått så mange timer etter katastrofen mot QPR at jeg tør å lufte ut litt edder og galle! Makan til ræva fotballag! Vi har ingen plan A, ingen plan B og jaggu meg har vi heller ingen plan C....... Vi møter et FOTBALLAG og har i realiteten ingen sjans. Ok, dommeren var elendig og QPR skapte ikke mange sjanser, men de SPILTE fotball. Og ser vi på fotballens utvikling de siste årene så er det lag som spiller fotball som lykkes -mer og mer. Vi kan vel nærmest sammenligne oss med det norske landslaget!
Vi har nå møtt de tre nyopprykkede lagene, som alle prøver å spille fotball, og vi har tatt 1 av 9 mulige poeng. Vi fortjente 1 poeng mot United og alle mot Fulham, det er det - vi kunne ha stått med 4 poeng så langt men har heldigvis 12, det er godt betalt for ræva fotball. Vi har dessverre ingen fotballSPILLERE og det skyldes selvfølgelig at TP har en filosofi hvor det ikke trengs.
Vi blir nok dessverre ikke bedre før vi skifter spillestil og spillere og det betyr dessverre også farvel til TP.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke- QPR

Innlegg mfkpotter » 21 Nov 2011, 11:46

Svein Nilsen skrev:Da har det gått så mange timer etter katastrofen mot QPR at jeg tør å lufte ut litt edder og galle! Makan til ræva fotballag! Vi har ingen plan A, ingen plan B og jaggu meg har vi heller ingen plan C....... Vi møter et FOTBALLAG og har i realiteten ingen sjans. Ok, dommeren var elendig og QPR skapte ikke mange sjanser, men de SPILTE fotball. Og ser vi på fotballens utvikling de siste årene så er det lag som spiller fotball som lykkes -mer og mer. Vi kan vel nærmest sammenligne oss med det norske landslaget!
Vi har nå møtt de tre nyopprykkede lagene, som alle prøver å spille fotball, og vi har tatt 1 av 9 mulige poeng. Vi fortjente 1 poeng mot United og alle mot Fulham, det er det - vi kunne ha stått med 4 poeng så langt men har heldigvis 12, det er godt betalt for ræva fotball. Vi har dessverre ingen fotballSPILLERE og det skyldes selvfølgelig at TP har en filosofi hvor det ikke trengs.
Vi blir nok dessverre ikke bedre før vi skifter spillestil og spillere og det betyr dessverre også farvel til TP.


Halleluja..
Godt at vi er flere som ser at veien ut av elendigheten, er et farvel med figuren fra Wales.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 202 gjester

cron