Maccabi Tel Aviv- Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg ToGra » 03 Nov 2011, 21:48

Fryktelig unødvendig mål imot. Nå har vi sovnet litt!
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg JonC » 03 Nov 2011, 21:50

Tradisjonen tro slipper vi inn 1 mål i gruppekamp :(
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg ToGra » 03 Nov 2011, 21:51

Der slapp vi med skrekken. 1-2 :D
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg Ovis » 03 Nov 2011, 22:00

Herlig seier i kveld. Må si at det har gått over all forventning i europaligaen.
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 03 Nov 2011, 22:02

Da ligger vi godt an til gruppeseier, og med seier hjemme mot Dynamo Kiev neste gang, er den i boks :) Litt ergerlig med baklengsen, andre gang på fire kamper i Europaligaen at vi får et baklengs på overtid. Det fikk heldigvis ikke konsekvenser i dag, men i Kiev snøt det oss for to poeng. :? Tyder på litt konsentrasjonsglipp, og at gutta tar det hele litt for gitt noen minutter for tidlig.... skjerpings :twisted:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg bjørn123 » 03 Nov 2011, 22:04

Den gikk jeg glipp av gitt. Trodde kampen startet 20:45... :o Deilig med seier igjen.
Nå er alt så mye bedre :)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg Morten T. » 04 Nov 2011, 10:50

Grei gjennomført match mot et lag som holdt litt høyere klasse enn norske lag( ikke tolk det som noe positivt :mrgreen: )

1. omgang var svak hvor det ble gjort masse feilvalg og det var dårlig presisjon på pasningene. 2. omgang hevet Stoke seg nok til å vinne. Jeg ble skuffa over en anonym Palacios, en Jones helt ute av stand til å stelle i stand trøbbel selv mot en svak motstander og en Shotton med veldig dårlig pasningsfot. Jeg hadde et håp om at Arismendi skulle vise seg fram, men det gjorde han ikke.

Vi er i praksis videre og det er sannelig ikke værst!
Og that`s about it! :)

Synes våre tre beste var:
Whitehead
Huth
Wilkinson
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg O2Stokie » 04 Nov 2011, 12:21

Kanskje det kunne være en ide å prøve 5-3-2 på bortebane i PL?
Bego
Huth, Shawcross, Upson
Wilkinson, Wilson som vingbacker
Whitehead, Whelan, Etherington
Walters, Crouch

Pennant er ikke frisk nok til å spille både hjemme og borte, og Etherington trenger tillit/ kamper for å komme i form.
Pennant, Jones og Palacios som supersub's.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg Baretor » 04 Nov 2011, 14:17

Nesten villig til å prøve hva som helst på bortebane. :oops: Det må definitivt gjøres noen grep for å få til litt mer enn det vi presenterer nå. Villig til å akseptere noen brølere på veien mot løsning for med dagens kurs ser jeg ikke at vi kommer frem til målet, ingen forbedring, ingen utvikling. :roll:
Baretor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 639
Registrert: 22 Aug 2010, 22:03
Bosted: Ålgård

Re: Maccabi Tel Aviv- Stoke

Innlegg -Tottal- » 04 Nov 2011, 16:59

Morten T. skrev:Grei gjennomført match mot et lag som holdt litt høyere klasse enn norske lag( ikke tolk det som noe positivt :mrgreen: )

1. omgang var svak hvor det ble gjort masse feilvalg og det var dårlig presisjon på pasningene. 2. omgang hevet Stoke seg nok til å vinne. Jeg ble skuffa over en anonym Palacios, en Jones helt ute av stand til å stelle i stand trøbbel selv mot en svak motstander og en Shotton med veldig dårlig pasningsfot. Jeg hadde et håp om at Arismendi skulle vise seg fram, men det gjorde han ikke.

Vi er i praksis videre og det er sannelig ikke værst!
Og that`s about it! :)

Synes våre tre beste var:
Whitehead
Huth
Wilkinson


Er ganske enig....Sørensen var veldig solid i kampen. IMO er han like god som Bego.
Veldig skuffa over Palacios, hadde forventa mye mer fra denne kroppen. Er han fortsatt litt skada, eller er han bare ekstrem rusten ? Noe ekstra kvalitet må da mannen ha siden han kosta oss 8 mill pund ?...er ellers ikke overbevist over forsvaret vårt. For det meste solid, og så glipper det som om vi er uten kontroll på det meste. Det lover ikke bra for PL spill.

Det positive er at mye bra kan komme fra uventet hold. At Whitehead skulle spille en slik rolle, hadde jeg vel neppe trudd på forhånd. Det viser egentlig at det faktisk er håp for trauste spillere også, noe Stoke har nok av på midtbane og backer. Wilco gjorde en bra match, og Croach gjorde akkkurat nok for at vi klarte å vinne denne bortekampen.

PÅ søndag blir det en helt annen match...noe jeg trur Pulis mener selv er mye viktigere en gode resultater i Europe liga. NÅ MÅ VI VISE at vi kan også på borterbane i PL. Luke ut usikkerhet i forsvar, og bruke våre beste angrepsvåpen til å faktisk gålle litt på bortebane også...og ikke minst. Få tilbake Huth der han hører hjemme.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 175 gjester

cron