Stoke - Liverpool

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Sven-Erik » 26 Okt 2011, 22:30

1-2 og jeg liker i alle fall ikke denne Suarez!!!!!!! :evil:
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Josef » 26 Okt 2011, 22:32

Suaresz må bare si takk til dommeren å halte ut
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg JonC » 26 Okt 2011, 22:39

Da blir det IKKE 40 års jubileum i mai på Wembley :(
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Josef » 26 Okt 2011, 22:41

da ble det tap..
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg bjørn123 » 26 Okt 2011, 22:42

Dårlig kamp av Stoke. Fullt fortjent seier til Liverpool. Kanskje like greit at vi taper her, når man tenker på kamper som kommer og at dette er vår 18. kamp denne sesongen. God natt!
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Morten T. » 26 Okt 2011, 22:42

Skuffa!
Vi bør føre mye klarere på hjemmebane. Angrepsspillet mangler helt klart en ekstra dimensjon som i all hovedsak dreier seg om kreative sentrale midtbanespillere og spisser som kan gjøre det på egenhånd.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Richard Prestegård » 26 Okt 2011, 23:01

Nå har jeg ikke sett kampen, men jeg er ikke altfor nedtrykt til tross for tap. Mest av alt fordi vi har et så tett kampprogram på en allerede tynn stall som er svært utsatt for skader. Nå trenger vi ikke konsentrere oss lenger om denne cupen og kan rette mer fokus på Premier League, Europa League og FA Cup. Skulle nesten tro vi var et storlag for jeg har lyst til å kalle dette for en "Mikke-Mus-cup" og det er egentlig litt synd at det er blitt sånn :?:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Knut Ole » 26 Okt 2011, 23:37

"behersket skuffa...." dvs. kan leve med å ryke ut av denne cup'en i år, som Richard skriver. Alikevel kjedelig å tape på hjemmebane. Spillemessig bedre 2.omg av oss, i allefall jevnere. Liverpool veldig veldig avhengig av Suarez, men de har HAN og derfor vant de i kveld. Vi hadde våre beste i Walters og Sørensen, samt gledelig innhopp av Pennant. Wilson og Ethrington var vel også på plussiden. Et par andre positive ting: stort sett bra forsvarlinje (satt Suarez ofte i offside, med UNNTAK av 2-1 da) og klinisk vakker skåring: strålende av Walters og deilig treff / styring av Jones.
Nå venter mer tøff motstand i overraskelseslaget Newcastle, de må jo tape før eller siden.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg TrondG » 27 Okt 2011, 00:02

Er ikke skuffet over å ryke ut av cupen, men er skuffet over tap der vi fort kunne ha fått ekstraomganger (og ekstra penger i kassen for min del). Kjedelig at det er to mann som gjør at vi taper de to siste kampene; Van Persie og Suarez, men slik er det med ekstremt godt betalte spillere; de er som regel veldig gode.

Syntes vi er tydelig preget av at kantspillet fungerer dårlig (Pennant fikk til mye bra) og at det stagnerer i overgangsmuligheter. Mye rot og tull fra enkeltspillere som Shotton og Whelan gjør også at vi hyppig mister ballen. Det var ikke vår dag i dag, og jeg mener at selv om LFC vant fortjent, kunne vi fort tatt oss videre gjennom ekstra omg. Alt kan skje på Britannia.

Nå blir det godt med fem-dagers hvile for guttene, så er jeg overbevist om at vi kjører over Newcastle på mandag!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Morten T. » 27 Okt 2011, 10:13

Pulis klager på dommeren:
http://www.footylatest.com/pulis-the-re ... pool/24829

Vel,vel... :?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 198 gjester

cron