Stoke City - Fulham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg Kjell Ola » 15 Okt 2011, 21:49

Nokre herlege høgdepunkt!!! Det gjorde utruleg godt med 3 poeng.

http://www.tv2.no/sport/fotball/england ... 11948.html
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg O2Stokie » 16 Okt 2011, 00:25

gunny skrev:Også jeg tenkte "one of those days" da vi ikke fikk scoringen vi sårt ventet på. Til slutt vinner vi fortjent 2-0 :D

Shawcross var stor i dag, men også Pennant var tilbake i godt gammelt spillehumør! Tredje jeg trekker frem er Whelan, han hadde også en god kamp.

Crouch synes jeg ikke viste særlig i dag til tross for at han var involvert i 1-0 målet. Han og spisspartner Walters hadde vel ikke en pasning seg i mellom?!

Rart hvor forskjellig man ser kamper. Synes Crouch var stor i dag, han styrer mye av angrepsspillet som oppspillspunkt. Walters var veldig anonym men skåra jo :-) Pennant var god men synes Etherington var bedre, to målgivende... Ellers så virker det ikke som om Delap "drar på årene", leverte en god kamp igjen. Happy times!!!
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg Knut Ole » 16 Okt 2011, 09:46

Perfekt regi! Avgjørende skåringer i innspurten smaker ekstra deilig. Denne gangen mørnet vi dem og dunket inn fortjente skåringer da de kanskje begynte å bli trøtte (?) Selvsagt deilig å vinne over laget som ydmyket oss sånn i fjor (Fulham har forresten brukbart lag/spillere og kom fra 6-0 i sist match). 2-0 er jo rene målorgien for Potters og et lite bidrag for målforskjellen. Keep on!
Pennenat og Shax veldig bra (deilig etter laber kvalitet forrige kamp). Flere positive? Crouch (aktiv der oppe og perfekt forarbeid til 1-0 i trengt posisjon og hvilken presis klikk/klakk til Pennant på slutten av første), Whelan, Delap med herlige avslutninger til en forandring. Synes også Wilson funket fint.
To fine estetiske høydepunkt som desverre ikke gav skåring: Pennant (+ Crouch) nydelige raid i 45 min samt det veldig presise/raske/vakre angrepet i 2.omg. som endte med lekker Delap suser i stanga (hadde gått inn uten touch av Fulham forsvarer?).
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg Morten T. » 17 Okt 2011, 12:58

Fikk bare med meg 2. omgangen, men den var veldig god synes jeg. Bra defensiv kontroll( igjen ), Crouch bra som oppspillspunkt, Walters som løper sokkene av seg og Shawcross/Upson strålende! Delap var også veldig god BÅDE offensivt( !!! ) og defensivt.
Pennant får allikevel den største plussen. Jeg har alltid fått ståpels av driblesterke vinger og det er så herlig å se på folk som TØR å utfordre.

Nå gjelder det å få snudd den formålsløse og tafatte innsatsen på andre Premier League-klubbers gressplen. Da kan dette bli riktig så bra! :D

Men først er det kamp mot hovedstadslaget Maccabi fra okkupasjonsmakten Israel. Den bør vinnes!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 182 gjester

cron