Stoke City - Fulham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg bjørn123 » 15 Okt 2011, 17:58

Lilledino skrev:Grattis alle Stokies.

Så deilig at Stoke banker Fulham.. Husker dessverre vår to matcher mot de i fjor !!

DEtte er deilig... En god helg, med hvor begge mine lag i mitt hjerte vinner !!!

Og 8 poeng til deg ser jeg... ikke verst :D
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg Torstein Norevik » 15 Okt 2011, 18:10

Kjell Ola skrev:I flg. engelske kommentatorar, hadde Beg ei redning og det var på overtid i 2. omgang, hadde ikkje bruk for fleire. Er det sant, betyr det total dominans.

Og den redningen var et skudd fra 25-30 meter som gikk midt på han, den hadde til og med jeg tatt..... ;) så Bego hadde en rolig kveld.

Poeng til Fulham i kveld ville ha vært et ran, men det så lenge ut til at det kunne bli en slik kveld der vi ikke lykkes å putte, og Fulham scorer på en kontring. Fulhams største sjanse var et kanonsfrispark fra Riise som smalt i krysset, der var vi heldige, men vi traff også stanga, og det var ved flere anledninger bare en heldig tå og snakk om tidelers marginer at Fulham klarte å klarere i møljespill inne i feltet hvor vi var uhyggelig nær scoring. At ikke Pennant scoret fra 5 meter i første omgang er også en gåte, men forspillet til den sjansen var brilliant, da han spilte vegg i straffefeltet og kom seg fri, bare synd at ikke avslutningen stod i stil. ;)

Jeg synes vi vinner fullt fortjent, første halvtimen var ikke all verden men vi tar gradvis over, og i andre omgang er vi klart best etter mitt syn. Men Fulham hjemme er en type kamper vi MÅÅÅÅ vinne om vi skal ha ambisjoner om en top-half plassering. Det gjør vi i dag og slik sett er jeg godt fornøyd. :) Pennant og Shawcross best hos oss, i mine øyne. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg -Tottal- » 15 Okt 2011, 18:16

Hvis Riise hadde fått pirka inn slegga si, hadde det vært 0-1, og en noget annen match. Men slik er fotball.
Vi har gullhår innemellom og fortjente en seier i dag også. Kult at Walters scora....behøver medgang også den godeste Walters...men Diao med briller...javel. Vi vet alle at han ikke kan sikte så presis, men hjelper det med plastikkbriller ? Trudde vi hadde mye mer materiale på benken enn å sette inn en som allerede ikke var god nok i 98/99 sesongen.

Men du verden......GRATTIS Stokies...vi vant idag, og det var Fortjent. Sik skal gode Stoke gutter være hjemme på The Brit.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg Lilledino » 15 Okt 2011, 18:17

Torstein Norevik skrev:
Kjell Ola skrev:I flg. engelske kommentatorar, hadde Beg ei redning og det var på overtid i 2. omgang, hadde ikkje bruk for fleire. Er det sant, betyr det total dominans.

Og den redningen var et skudd fra 25-30 meter som gikk midt på han, den hadde til og med jeg tatt..... ;) så Bego hadde en rolig kveld.

Poeng til Fulham i kveld ville ha vært et ran, men det så lenge ut til at det kunne bli en slik kveld der vi ikke lykkes å putte, og Fulham scorer på en kontring. Fulhams største sjanse var et kanonsfrispark fra Riise som smalt i krysset, der var vi heldige, men vi traff også stanga, og det var ved flere anledninger bare en heldig tå og snakk om tidelers marginer at Fulham klarte å klarere i møljespill inne i feltet hvor vi var uhyggelig nær scoring. At ikke Pennant scoret fra 5 meter i første omgang er også en gåte, men forspillet til den sjansen var brilliant, da han spilte vegg i straffefeltet og kom seg fri, bare synd at ikke avslutningen stod i stil. ;)

Jeg synes vi vinner fullt fortjent, første halvtimen var ikke all verden men vi tar gradvis over, og i andre omgang er vi klart best etter mitt syn. Men Fulham hjemme er en type kamper vi MÅÅÅÅ vinne om vi skal ha ambisjoner om en top-half plassering. Det gjør vi i dag og slik sett er jeg godt fornøyd. :) Pennant og Shawcross best hos oss, i mine øyne. :)



Enig, slike kamper MÅ vi vinne om vi skal havne der oppe, som vi har ambisjoner om,

Møkkakampen mot Swansea er glemt..Nå ser vi fremover...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg L. Arne » 15 Okt 2011, 18:20

Jeg synes Pennant var MOTM i dag, spesielt i 2. omgang da han lekte med Riise & co på Fulhams venstreside.
Ellers veldig bra innsats over hele linja, men dommeren var veldig "gavmild" med gule kort.
Altfor mange gule i en fair-spilt kamp.
L. Arne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 533
Registrert: 13 Aug 2010, 23:30
Bosted: Kopervik

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg -Tottal- » 15 Okt 2011, 18:22

Shawcross var vår beste (IMO) In My Opinion idag. Både Pennant, Ethers og Croach var oppegående også.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg Lilledino » 15 Okt 2011, 18:28

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg gunny » 15 Okt 2011, 18:40

Også jeg tenkte "one of those days" da vi ikke fikk scoringen vi sårt ventet på. Til slutt vinner vi fortjent 2-0 :D

Shawcross var stor i dag, men også Pennant var tilbake i godt gammelt spillehumør! Tredje jeg trekker frem er Whelan, han hadde også en god kamp.

Crouch synes jeg ikke viste særlig i dag til tross for at han var involvert i 1-0 målet. Han og spisspartner Walters hadde vel ikke en pasning seg i mellom?!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg Sven-Erik » 15 Okt 2011, 18:54

Dette var en opptur å komme hjem til, etter FK-Tønsberg tap og besøk på sykehuset.
Nå blir det en hyggelig aften allikevel!! :)

Særlig når det er Riise som kløner til mye for Fulham :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke City - Fulham

Innlegg Ovis » 15 Okt 2011, 21:06

Dette var ein fantastisk flott seier. Dette trengte vi. :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 204 gjester

cron