Stoke City vs Man Utd

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg -Tottal- » 27 Sep 2011, 17:43

Adrenalinet har senket seg etter lørdagen, og har i ro og fred fått sett på reprisen. Vi gjør en fantastisk andre omgang. Første 15 min var vi ruftsete helt til ManU fikk sin gåll, deretter viste Stoke klasse på høyt nivå. Herlig å se at vi kan spille mot hvem det skal være på Britannia, og kanskje vinne fortjent. Veldig synd at Wilco ikke skåra, jeg begynner virkelig å unne denne mannen sin første scoring. Pennant, Ethers og Crouch må jo bli en suksess videre også, hvis da ingen blir skada.....og så er det vel Ingen tvil om at Huth burde få tilbake plassen som midtstopper. Wilco har fortjent å få prøve seg mer som offensiv back etter min mening, og kanskje Sutton kan få plass på venstresiden ?

Vi begynner å få en stor tropp nå, men jevnt over gode spillere. Utfordringen blir nok å velge taktisk riktig, utifra det tette spilleprogrammet vi også har fremover. Foreløpig har sesongen vært en fest (med unntak mot Sunderland), og mye tyder på at også denne sesongen kan bli enda et stort skritt fremover.

Vi er etablert i PL
Finalist i FA-Cup
Suksess i Europa
Fått en bredde i troppen som kreves for å henge med videre.......Gleder som en gris til fortsettelsen.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg -Tottal- » 27 Sep 2011, 22:23

mfkpotter skrev:Tippet 0-4 før kampen og det kunne det fort ha blitt dersom dommeren hadde gjort jobben sin og gitt United straffe og vist det røde kortet til Woodgate etter 3


Du har fantastiske innlegg, de håper jeg du fortsetter med.....men det er vanskelig å ikke lure på hvorfor du holder med et lag som svikter deg så FULLSTENDIG kamp, etter kamp....Kan Pulis gjøre NOE riktig etter din mening ?
Det er mulig TÅLMODIGHET er nøkkel her. Det er stein for fuckin stein....litt bedre for hvert år. Trur IKKE det er realistisk at en klubb som ikke har vært på øverste nivå på 25 år, skal yppe seg som Top 6 elller kanskje Top 4 i den mest krevende serie i Europa de første årene ? Også alle de andre lagene i PL har rike onkler og et lag som er betalt for å vinne kamper. TING TAR TID. Pulis & co har forstått at det å bygge litt etter litt, faktisk gir fremgang. Absolutt ALL statistikk gir PULIS medhold på dette...flink er denne stabeisen, selv om jeg også lurer innemellom om mannen er helt bevisst med sine valg....men får han rett til slutt ? Foreløpig er denne mannen en liten frelser for oss, med samarbeid med pengesterke krefter som kan realisere kjøp som Crouch & co.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg Simen » 27 Sep 2011, 23:14

Dette var tredje kamp på rad Man Utd scoret i det 27 min mot Stoke City. Skulle ha satt noen kroner på at det kom til å skje ;)
Simen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 314
Registrert: 06 Aug 2010, 18:29
Bosted: Rakkestad

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg mfkpotter » 28 Sep 2011, 14:19

-Tottal- skrev:
mfkpotter skrev:Tippet 0-4 før kampen og det kunne det fort ha blitt dersom dommeren hadde gjort jobben sin og gitt United straffe og vist det røde kortet til Woodgate etter 3


Du har fantastiske innlegg, de håper jeg du fortsetter med.....men det er vanskelig å ikke lure på hvorfor du holder med et lag som svikter deg så FULLSTENDIG kamp, etter kamp....Kan Pulis gjøre NOE riktig etter din mening ?
Det er mulig TÅLMODIGHET er nøkkel her. Det er stein for fuckin stein....litt bedre for hvert år. Trur IKKE det er realistisk at en klubb som ikke har vært på øverste nivå på 25 år, skal yppe seg som Top 6 elller kanskje Top 4 i den mest krevende serie i Europa de første årene ? Også alle de andre lagene i PL har rike onkler og et lag som er betalt for å vinne kamper. TING TAR TID. Pulis & co har forstått at det å bygge litt etter litt, faktisk gir fremgang. Absolutt ALL statistikk gir PULIS medhold på dette...flink er denne stabeisen, selv om jeg også lurer innemellom om mannen er helt bevisst med sine valg....men får han rett til slutt ? Foreløpig er denne mannen en liten frelser for oss, med samarbeid med pengesterke krefter som kan realisere kjøp som Crouch & co.


Poenget var at hvis Woodgate hadde blitt utvist(noe han skulle ha blitt) og United hadde scoret på straffesparket, så kunne det det fort ha blitt 0-4. Er mer en kritikk av dommeren enn Pulis akkurat det.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg JonC » 29 Sep 2011, 08:22

Har sjekket Hernandez vs Woodgate flere ganger i sakte film. Ut i fra en nøytral synsvinkel (he-he), mener jeg at det ikke er straffe og utvisning. Hernandez kommer litt på skrå før han klarer å nå ballen med hørefoten. Samtidig kan det se ut som om W er på ballen, selv om dette skjer mellom beina på H. Men det er det langet steget til H som gjør at han mister balansen, ja han er i ferd med å falle FØR den ordentlige dytten fra W kommer. Woodgate skjønner mest sannsynnlig at dette kunne ha gått annerledes og må opptre med varsomhet senere i kampen. Derfor kan han ikke trø til slik han ønsker i tacklingene. Kunne han ha fortsatt med det, tror jeg hjemmelaget IKKE hadde sluppet inn mål seinere, og dermed mest sannsynlig vunnet kampen med 3-4 mål ;)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg Morten T. » 29 Sep 2011, 10:09

...en annen faktor også til dommerens forsvar: Det er mange spillere i synsfeltet mellom han og Hernandez. Den er rett og slett ikke lett å se fra dommerens posisjon. Og hvis han ikke ser så skal han ikke dømme. Vi som publikummere har en helt annen vinkling enn dommeren og kan lettere observere. Når det er sagt, det var en feil av dommeren og vi slapp billig unna der, mener jeg.

Det viktigste å huske på er at disse situasjonene ikke er noe som KUN berører Stoke City Football Club. Det berører ALLE klubber. Det betyr at tabellen som vi ender opp med til slutt viser et sånn nogenlunde korrekt bilde av styrkeforholdet lagene i mellom.

Fokuset( Arne Erlandsens favorittord :lol: ) blant spillere/ledere/trenere bør rett og slett ligge på å utvikle det de faktisk kan få gjort noe med. Her kan nevnes: Dribling, kondis, skytetrening, målscoring, pasninger etc.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 182 gjester

cron