Stoke City vs Man Utd

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg Sven-Erik » 24 Sep 2011, 20:27

Dette var i nærheten av det hjertet håpet på, men som hodet sa ikke gikk. God kamp i dag og kjempefornøyd med 1-1 :) Skål!! :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg Kjell Ola » 24 Sep 2011, 20:28

Har ikkje sett kampen, men vel å si Gratulere uansett. "Vi" er fyrste laget som tek poeng frå ManU i år og det var, slik eg har forstått, velfortent. Opnar ei vinflaske(fortent eller ikkje).
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg Morten T. » 24 Sep 2011, 20:39

Jeg er utrolig imponert! Vi kjører kampen til tider og har United på gaffelen. Et lag helt i verdensklasse og vi henger med og vel så det. Meget, meget sterkt!
Crouch spiller seg stort opp i 2. omgang og viser litt av hva som bor i han og at han er et mye bedre alternativ på topp enn Jones. Han har rett og slett flere kvaliteter og scorer oftere. Walters er utrolig imponerende. Han gjør en utrolig innsats offensivt og defensivt.
Etherington var veldig god i dag og viste at han holder høy klasse. Pennant et hakk svakere, men absolutt godkjent.
Whelan og Delap jobber hardt, men leverer de svakeste prestasjonene hos Stoke. Wilkinson var helt topp, men sleit, hadde nær sagt selvfølgelig, med en av verdens beste vinger. Wilson er stødig og god med ballen. Shawcross var konge i midtforsvaret og Woodgate og Begovic spilte seg stort opp i 2.omgang.

Dette var utrolig gøy og nå gjelder det å fortsette med dette når vi skal spille på andre lags gressflekker også.

Synes våre tre beste er:

Etherington
Shawcross
Walters
+ resten av gutta! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg Baretor » 24 Sep 2011, 20:51

Dette var suverent. Fullt fortjent og hadde ikke vært noe å si på at vi hadde tatt 3.Dessuten vant jeg en kasse øl. :lol:
Baretor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 639
Registrert: 22 Aug 2010, 22:03
Bosted: Ålgård

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg mfkpotter » 24 Sep 2011, 21:52

Tippet 0-4 før kampen og det kunne det fort ha blitt dersom dommeren hadde gjort jobben sin og gitt United straffe og vist det røde kortet til Woodgate etter 3 min.

Når det ikke skjedde så er dette den beste innsatsen av Stoke noensinne mot United i PL. Bortsett fra Whelan og Delap så spiller de andre en kanon match.
For en gang skyld så føler jeg at Stoke var det laget som var uheldig, hadde faktisk fortjent 3 poeng i dag.
Crouch spiller en kanon kamp og er Stokes klart beste spiller.
Håper Pulis nå selv kan se at angrep er det beste forsvar.

Fortsett sånn så slipper ikke nedrykksspøkelset forbi grensen til Stoke On Trent denne sesongen.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg Morten T. » 24 Sep 2011, 23:28

mfkpotter skrev:Tippet 0-4 før kampen og det kunne det fort ha blitt dersom dommeren hadde gjort jobben sin og gitt United straffe og vist det røde kortet til Woodgate etter 3 min.

Enig i at Woodgate skulle hatt rødt og vi straffe i mot( kanskje også 1 eller to til? ).
Kan være greit å legge slike kamper på minnet neste gang en dommer evt. gjør feil som ikke går vår vei.

I dag så vi det. Manchester United er en "stor" klubb og ble helt klart bortdømt. Jeg konkluderer dermed: Konspirasjonsteorier mot "lille" Stoke og andre lag har vært, er og kommer alltid til å forbli fornøyelige, men tåpelige.

Det jevner seg ut...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg Knut Ole » 25 Sep 2011, 00:00

Synes våre tre beste er:

Etherington
Shawcross
Walters
+ resten av gutta! ;)

Såååå deilig det var å vinne poeng på en overbevisende måte. Vi unngikk å falle dypt og satse på lykke og fromme. I dag fungerte det supert med resepten hard innsats + konstruktivt spill; relativt høyt press også siste del av matchen og satte en fortjent stopp for mu sin seiersrekke. Vi / Stoke tok ansvar :-)
Og for en støtte fra tribunen :P Takk til tv-produsenten som sveipet kamera over tribunen en rekke ganger. Tøft!

Føyer veldig gjerne til Crouch helt på toppen av listen din Morten.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg Morten T. » 25 Sep 2011, 00:07

Knut Ole skrev:
Synes våre tre beste er:

Etherington
Shawcross
Walters
+ resten av gutta! ;)

Såååå deilig det var å vinne poeng på en overbevisende måte. Vi unngikk å falle dypt og satse på lykke og fromme. I dag fungerte det supert med resepten hard innsats + konstruktivt spill; relativt høyt press også siste del av matchen og satte en fortjent stopp for mu sin seiersrekke. Vi / Stoke tok ansvar :-)
Og for en støtte fra tribunen :P Takk til tv-produsenten som sveipet kamera over tribunen en rekke ganger. Tøft!

Føyer veldig gjerne til Crouch helt på toppen av listen din Morten.

Ja, det MÅ ha vært morro å ha vært der. Har fått melding i kveld om at gutta( og jentene ) som er over har storkosa seg i hele dag med fullt program med Conroy og match og hei og hå! :D

Hadde Crouch spilt en like god 1. omgang som 2. omgang så hadde han vært på topp av lista mi også. I 1. omgang var han svak. i 2. omgang var han fenomenal! Han tror jeg ganske sikkert vi skal få mye glede av, men han må nesten begynne å sette 100%-sjansene. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg TrondG » 25 Sep 2011, 00:25

Jeg er bare så mektig imponert over gutta i dag at det ikke kan settes ord på! Det er gøy å vinne kamper på marginer, litt flaks og beinhard innsats - som mot Liverpool. Men det er enda gøyere å vise hva vi faktisk er kapable til når det virkelig gjelder! Den innsatsen som ble lagt ned i dag, og måten vi spiller på - offensivt, strukturert og smart - er bare å bøye seg i støvet for. I dag kan ingen sleipe Manu-fans ha noe å klage på, selv om det kanskje burde ha blitt blåst straffe tidlig i kampen. I dag viser vi hva som bor i oss, og hjemme på Britannia er faktisk alt mulig! Nydelig kamp, all ære til spillerne i dag! :D
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke City vs Man Utd

Innlegg pål - lillehammer » 25 Sep 2011, 12:03

Fantastisk kamp av oss. Årsbeste mener jeg. Skulle vært straffe men kjære vene United har jo tatt flere seriemesterskap på at dommern favoriserer United.
I dag var igjen Shawcross fantastisk. Han er definitivt tilbake på topp etter en litt rufsete forrige sesong. Ser hvor mye farligere Crouch blir når endelig Etherington spiller bra igjen også.
Vi burde helt klart ha vunnet kampen men alt i alt er jeg storfornøyd med første poeng mot United etter en fantastisk laginnsats.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 180 gjester

cron