Sunderland-Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2011, 21:27

Jeg snakka med en venn av meg fra Liverpool i dag( han følger laget fra hjembyen tett ) som faktisk mente at Pulis er en utypisk britisk manager, i den forstand at han er mye bedre skolert taktisk enn mange av de andre. Flere engelske managere( f.eks. Redknapp, O`Neill, Warnock ) er faktisk ikke så veldig opptatt av taktikk, men lar det skure og gå og er mer opptatt av å forsøke å forenkle.
Jeg er tildels enig.
Pulis er i verdensklasse i forhold til defensiv organisering. I forhold til det offensive er han til tider på Championship-nivå.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 18 Sep 2011, 22:06

Fryktelig dårlig. Når et svakt Sunderland ser ut som Barcelona er det ikke bra i det hele tatt. Vi har flere spillere som underpresterer og er i tillegg uheldig med alle målene! Jeg gidder ikke kommentere lenger at vi savner en ballspiller på midtbanen, det er så opplagt at det er tjenesteforsømmelse av TP å fortsatt ikke ha skaffet han til veie! Gruer meg litt til jeg skal over til helgen........
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Knut Ole » 18 Sep 2011, 22:16

Morten T. skrev:
mfkpotter skrev:Blir vel den vanlige unnskyldingen om at vi var slitne etter en lang reise osv.
Her tok du feil. Pulis unnskylder ingenting etter dette tapet. Han sier bare enkelt og greit at det var Sunderlands dag på alle måter, og det er jeg enig i. Jeg registrerer også at han nok en gang viser sitt sosiale engasjement i dette intervjuet. Jeg synes rett og slett at Tony Pulis er en bra mann med mange gode verdier! :)
http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 78,00.html

Ja, må innrømme at det er litt artig å se hvor totalt feil den uttalelsen ble når man går så høyt opp på banen. Litt barnslig av undertegnede egentlig....Sorry :?
Veldig enig i f.h.t. det flotte sosiale engasjementet - uttalt i en setting ganske kjapt etter svært skuffende 0-4. Fint :)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2011, 22:18

bjørn123 skrev: Heller ikke imponert over Crouch. Til å være så høy har han en ok teknikk, men han har et vanvvittig dårlig skuddfot. Det som er enda verre er at han heller ikke har tilslag i headingene sine. Mye gele og lite nakkemuskler , ikke vet jeg.

Sorry, men dette er jeg ikke enig i. Han hadde ETT dårlig skudd i dag, men jeg baserer meg på hva han har vist så langt( både nasjonalt og internasjonalt på MEGET høyt nivå ). Her er noen eksempler:
http://www.youtube.com/watch?v=xDq6nqfo ... re=related

Jeg tror kjøpet av Crouch er godt, men prisen er for høy( alderen tatt i betraktning ), synes jeg. Eneste spissen som er bedre i Stoke er Fuller. Han er DYPT savna!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg JonC » 18 Sep 2011, 22:24

Svein Nilsen skrev:Fryktelig dårlig. Når et svakt Sunderland ser ut som Barcelona er det ikke bra i det hele tatt. Vi har flere spillere som underpresterer og er i tillegg uheldig med alle målene! Jeg gidder ikke kommentere lenger at vi savner en ballspiller på midtbanen, det er så opplagt at det er tjenesteforsømmelse av TP å fortsatt ikke ha skaffet han til veie! Gruer meg litt til jeg skal over til helgen........

Enig i alt, bortsett fra det med Barcelona (ingen lag ser ut som de) ;)
En pussig ting her er at, hvis vi ser bort i fra Norwich (CCC i fjor), så har vi nøyaktig den samme poengfangsten mot de lagene som vi har spilt mot til nå -som i forrige sesong.
Chelsea - H (0-0, 1-1), WBA- B( 0-1,0-3), Liverpool - H (1-0, 2-0) og Sunderland B (2-0, 4-0). Noe bedre målforskjell i forrige sesongs kamper. Bare som en liten digresjon.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg bjørn123 » 18 Sep 2011, 22:32

Jeg tror kjøpet av Crouch er godt, men prisen er for høy( alderen tatt i betraktning ), synes jeg. Eneste spissen som er bedre i Stoke er Fuller. Han er DYPT savna![/quote]
Håper du har rett - men frykter at storhetstiden hans er over (akkurat som islendingen i fjord) og at han ikke blir en sukksess.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 19 Sep 2011, 10:41

Jeg håper Crouch har mer å bidra med enn det vi har sett så langt. Til den prisen skal han være god, veldig god, og det har han definitivt ikke vært - så langt!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 169 gjester