Sunderland-Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Knut Ole » 18 Sep 2011, 18:09

Bautaene våre sviktet veldig i dag. Spes Bego, men også Huth (hva er det du driver med i 2. omg.?). Kan ikke bare skylde på back-posisjon
Klart det er revansje-instilling som må gjelde lørdag, og undervurdering av @$*&@
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Oddvin » 18 Sep 2011, 18:19

Våre 3 neste kamper er mot Tottenham, Man U og Besiktas. Ingen enkle kamper dette sjøl om vi skal spille alle på the Britt, vi må opp på et annet nivå enn vi viste i dag.
Er usikker på om det var en av de dagene i dag, vi har ikkje overbevist i de første kampene heller sjøl om vi var ubeseiret.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg mfkpotter » 18 Sep 2011, 18:23

Når du tror du har sett det dårligste av et Stoke lag tidligere, så viser de at det er mulig å drite seg loddrett ut med å være enda verre enn noen gang.
Total feil laguttak, total mangel på å ville spille en fotballkamp, og ikke minst total mangel på fotballspillere.

Tony Pulis viste igjen sin udugelighet som trener, når du blir rundspilt og ligger under 0-3 til pause, så bør klokkene ringe om forandringer din amatør.

Blir vel den vanlige unnskyldingen om at vi var slitne etter en lang reise osv.
Kom igjen United, bordet er dekket.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2011, 18:28

mfkpotter skrev:Når du tror du har sett det dårligste av et Stoke lag tidligere, så viser de at det er mulig å drite seg loddrett ut med å være enda verre enn noen gang.
Total feil laguttak, total mangel på å ville spille en fotballkamp, og ikke minst total mangel på fotballspillere.

Tony Pulis viste igjen sin udugelighet som trener, når du blir rundspilt og ligger under 0-3 til pause, så bør klokkene ringe om forandringer din amatør.

Blir vel den vanlige unnskyldingen om at vi var slitne etter en lang reise osv.
Kom igjen United, bordet er dekket.

Jeg regner meg ikke som noen "jovial gladgutt" sjøl, men du går meg faktisk en høy gang. Bra Rune! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Knut Ole » 18 Sep 2011, 20:03

Jeg regner meg ikke som noen "jovial gladgutt" sjøl, men du går meg faktisk en høy gang. Bra Rune!

Joa, helt fint at Rune eksponerer seg hver gang (like sikkert som kikeklokker kl. 10.00 og 11.00 sønadag formiddag) Stoke surrer og taper. Selvom jeg ikke er enige i frasene. Tahøyde her inne såklart - begge veier.
S A M T I D I G synes jeg det er jæ..... kult at våre supportere står å synger så det ruver på både 0-3 og 0-4. Det er ekte fans. JA TAKK!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2011, 20:17

Knut Ole skrev:
Jeg regner meg ikke som noen "jovial gladgutt" sjøl, men du går meg faktisk en høy gang. Bra Rune!

Joa, helt fint at Rune eksponerer seg hver gang (like sikkert som kikeklokker kl. 10.00 og 11.00 sønadag formiddag) Stoke surrer og taper. Selvom jeg ikke er enige i frasene. Tahøyde her inne såklart - begge veier.
S A M T I D I G synes jeg det er jæ..... kult at våre supportere står å synger så det ruver på både 0-3 og 0-4. Det er ekte fans. JA TAKK!

Enig i at det er bra at supporterne synger( selv om jeg mistenker at slike ting av og til blir gjort med et selvironisk glimt i øyet når det går på rattata ). Jeg er ikke like sikker på at de hadde sunget hvis Stoke hadde stått med 5 strake tap, dog. Grensen går som regel et sted, selv for de aller mest gladlynte...

Fint at Rune og andre ytrer seg og takhøyde og ytringsfrihet er rammer som vi forlengst har fått på plass på forumet og er egentlig en ikke-sak. Det blir som å slå inn åpne dører. Det er mye mer interessant å diskutere selve innholdet i ytringene/meningene.
Denne gangen synes jeg Rune var litt vel krass og jeg er ikke enig i så mye. Med et mulig unntak av: "Kom igjen United, bordet er dekket." :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2011, 20:57

mfkpotter skrev:Blir vel den vanlige unnskyldingen om at vi var slitne etter en lang reise osv.
Her tok du feil. Pulis unnskylder ingenting etter dette tapet. Han sier bare enkelt og greit at det var Sunderlands dag på alle måter, og det er jeg enig i. Jeg registrerer også at han nok en gang viser sitt sosiale engasjement i dette intervjuet. Jeg synes rett og slett at Tony Pulis er en bra mann med mange gode verdier! :)
http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 78,00.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg bjørn123 » 18 Sep 2011, 21:12

Ja i dag var det flaut å være Stoke supporter.
Synes det er merkelig Delap spiller og ikke blir byttet ut før han ble.
Heller ikke imponert over Crouch. Til å være så høy har han en ok teknikk, men han har et vanvvittig dårlig skuddfot. Det som er enda verre er at han heller ikke har tilslag i headingene sine. Mye gele og lite nakkemuskler , ikke vet jeg.
Ellers må vi bruke Huth som midtstopper - der er han en av europas beste - som back er han ikke mye bedre enn Wilkinson (Wilkonson har bl a mye mer fart og kan skape noe fremover). Laget som startet mot Kiev er bedre enn dagens, men ser at det kan være vanskelig å finne det beste laget med den stallen vi har - mye gjevngode spillere. Uansett håper jeg Pulis prøver å toppe laget i PL og heller roterer i alle cup kampene fremover.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2011, 21:20

Jeg synes også at Sunderland fortjener litt skryt. De hadde smådelikat spill til tider og tok Stoke på den måten de best kan tas: Hurtig og presist spill langs bakken. De var også flinke på kontra etter at Stoke dytta fram folk på dødballer.
Steve Bruce har gjort noen spennende kjøp og vært flink til å selge til god pris i årenes løp( deriblant til Stoke ). Jeg tror de kan ende forholdsvis høyt på tabellen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg mfkpotter » 18 Sep 2011, 21:20

Tony Pulis er en kjernekar han, det er ikke han som person som irriterer vettet av meg, men det er hans egenskaper som trener som jeg dessverre ikke fikser.
Så langt så har han sluppet unna kritikken fordi Stoke har karret(helt utrolig nok) til seg 8 poeng på de 4 første kampene. Hadde marginene ikke vært til de grader på Stoke sin side de 4 første kampene, så tipper jeg kritikken hadde vært ganske mye større enn den er for øyeblikket. Når det gjelder kampen i dag så er det noe som er utenfor min forstand når det gjelder lag uttak.

Robert Huth - Kanskje en av de aller beste midtstopperne i PL - Under middels høyre back
Woodgate- Var en god midtstopper for 5 år siden- Har spilt 4 kamper på 2 år i Spurs og er ikke god nok, enda.
Wilson - Stakkars mann, er god offensivt men la han slippe å spille venstre back
Delap- PL tregeste midtbanespiller som aldri er over midten, når du parrer han med Whitehead så kan det ikke bli mål fra vår midtbane.
Etherington og Pennant har ikke funnet tilbake fjorårs formen, når Stoke da ikke har vingbacker som fyller på så er vi enkle å stoppe.

Svein hadde et innlegg om at vi faktisk kunne hatt 0 poeng så langt, og det er faktisk helt rett. Stoke har underprestert så langt, men har allikvel fått veldig godt betalt poengmessig.
Jeg velger allikevel å se bak resultatet ,og jeg mener at for øyeblikket så er Stoke et av de svakeste lagene spillemessig.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 195 gjester