Sunderland-Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg JonC » 18 Sep 2011, 17:47

Sunderland leker seg faktisk utpå her når det nærmer seg 90 min. Nei, dette setter vi en galant strek over. Hm, bortekampen mot Sunderland i midten av sept? Nei, den kampen husker jeg ikke 8-)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Sven-Erik » 18 Sep 2011, 17:49

6 min tillegg, vi hadde nok trengt 60 for å rette opp dette. :cry:
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg JonC » 18 Sep 2011, 17:53

De minst dårlige på Stoke i dag: Pennant, Shawcross og Crouch. IMO
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Sven-Erik » 18 Sep 2011, 17:54

Heldigvis slutt. Håper gutta nullstiller seg til neste kamp, denne må de glemme!!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Knut Ole » 18 Sep 2011, 17:59

Sven-Erik skrev:Heldigvis slutt. Håper gutta nullstiller seg til neste kamp, denne må de glemme!!

En smule utfordende den neste kampen.
mu leder 3-0 mot chelski....til pause
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2011, 18:00

JonC skrev:De minst dårlige på Stoke i dag: Pennant, Shawcross og Crouch. IMO

Enig.

Denne kampen er bare å glemme...eller er den det? Hvis dette er et feilskjær, så okei, men jeg ble faktisk vanvittig skuffa over 2. omgangen. 1. omgang handla mye om uflaks, men i 2. omgang så ble vi periodevis helt utspilt.
I dag vil jeg først og fremst felle øksa over Begovic, Delap, Woodgate og Huth. Resten var heller ikke bra.

Jeg gidder ikke å si at "dette ender med nedrykk" og lignende floskler. Det er altfor tidlig. Men faktum er at dette var noe forbanna dritt!

Man U neste. Åh Huttetu! :roll:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2011, 18:03

Forresten, først er det vel Tottenham hjemme i ligacupen? På tirsdag eller onsdag?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Sven-Erik » 18 Sep 2011, 18:04

Morten T. skrev:
JonC skrev:De minst dårlige på Stoke i dag: Pennant, Shawcross og Crouch. IMO

Enig.

Denne kampen er bare å glemme...eller er den det? Hvis dette er et feilskjær, så okei, men jeg ble faktisk vanvittig skuffa over 2. omgangen. 1. omgang handla mye om uflaks, men i 2. omgang så ble vi periodevis helt utspilt.
I dag vil jeg først og fremst felle øksa over Begovic, Delap, Woodgate og Huth. Resten var heller ikke bra.

Jeg gidder ikke å si at "dette ender med nedrykk" og lignende floskler. Det er altfor tidlig. Men faktum er at dette var noe forbanna dritt!

Man U neste. Åh Huttetu! :roll:


Kan MU gå i undervurderingsfella? Let`s hope!! Kampen skal spilles!!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Torstein Norevik » 18 Sep 2011, 18:06

0-4, et forferdelig resultat, men greier likevel ikke å ta helt på vei for det. :roll: Dette var "one of these games", og jeg tror ikke vi får flere slike kamper denne sesongen, hvor absolutt alt går motstanders vei, som det gjorde i dag. Det er ingen logikk i at vi skal slippe inn fire mot Sunderland, etter å ha sluppet inn bare ett på de fire første kampene, hvor både Chelsea og Liverpool har stått på motsatt banehalvdel. Nei, denne kampen må vi bare glemme snarest, og brette opp armene før United kommer på besøk. Et lyspunkt for meg er at Palacios synest å bli en solid forsterkning, bra tackler som leser spiller bra, og som tør holde på ballen. Han tror jeg vi skal få mye glede av. Nå er det bare å nullstille, så tror jeg vi vil få se et helt annet Stoke-lag mot Man U (kanskje bokstavelig talt) forhåpentligvis med både Pennant og Palacios fra start. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Sunderland-Stoke City

Innlegg Torstein Norevik » 18 Sep 2011, 18:08

Torstein Norevik skrev:0-4, et forferdelig resultat, men greier likevel ikke å ta helt på vei for det. :roll: Dette var "one of these games", og jeg tror ikke vi får flere slike kamper denne sesongen, hvor absolutt alt går motstanders vei, som det gjorde i dag. Det er ingen logikk i at vi skal slippe inn fire mot Sunderland, etter å ha sluppet inn bare ett på de fire første kampene, hvor både Chelsea og Liverpool har stått på motsatt banehalvdel. Nei, denne kampen må vi bare glemme snarest, og brette opp armene før United kommer på besøk. Et lyspunkt for meg er at Palacios synest å bli en solid forsterkning, bra tackler som leser spiller bra, og som tør holde på ballen. Han tror jeg vi skal få mye glede av. Nå er det bare å nullstille, så tror jeg vi vil få se et helt annet Stoke-lag mot Man U (kanskje bokstavelig talt) forhåpentligvis med både Pennant og Palacios fra start. ;)


Ja, du har rett Morten, Tottenham først nå på tirsdag..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 201 gjester